Cumu ricivete è scorta l'invitazione

Clienti pò vinuvi in ​​ogni mumentu, è duvintu sempre adupirate cù dignità, è questu, avete d'accordu, hè un arti sanu. Dopu a nostra ricunniscenza simplice, avete da appruntà cumu ricivete è accumpagnate l'invitu bisogni è senza "sacrificiu umanu"!

U cuncettu di "invitazione" hè spessu cumbre cù consegni di ogni ghjornu - una muntagna sana di platti senza latti, u pienu pisciatu è maniche intricate da u vinu nantu à una tovaglia o un sufanu. Ma ùn hè micca cusì difficiule per fà una ricitazione decentu di i visitori. A cosa principal hè di seguità di regule simuli nantu à cumu ricivete è fà piglià l'invitati.

U codice di vestiti hè fakultativu

Cosa pensate, quale sarà più ridiculu - un atleta in un tutu ballet o una dama in un capucine in l'stilettos contru u fondu di un appartamentu mediu? In anticipazione per avvistà i visitori nantu à un liggeru modellu assai vistitu. À e reune di casa, a ropa ghjornu sò assai adattati. A megliu ottene - vestiti di dui capi "invitati". T-shirt (camma) è brusa - cù l'aiutu, pudete regulate a temperatura di u vostru corpu cù a temperatura di l'appartamentu.

Slippers per i visitori

Prima di l'affruntà di e persone, preoccupa di i pratiche sustitutivi Certu, a cerimònia di prupone un spiagge maestru Sabine hè ineràbile, ma à un bon tonu hè pocu à fà cù questu. Questu vede assai non-esteticu è micca micca ienicu. Dunque, o benvenuti à un clientu cù un pianu nettu, o offre un'altra opzione. Per esempiu, dumandate à e persone per andà à visità per piglià un sapellu còmico senza tacchi. Ricurdativi chì i studs pò distrughjenu ancu un parchet fermu è forte per u pianoforte. Ben, mocassini o ballet sò l'opción megliu. In u sicondu casu, pudete cumprà un munzeddu tutale di caccia di sablera lavabili di u prezzu di e tene è pigliate a persona cù questu arsenale, chì offre una scelta di sabani chì ti piace. In modu, l'ultima opzione hè cunsiderata u più adattatu, postu chì i visitori pò permette di calzate tuttu ciò chì vulete, è ùn avete micca chjappà cun una solicitud humillante per piglià cambiassi.

Per manghjalli hè serve

Pigliate i visitori sò deve esse armatu bè. In particulare u circondu per l'alimentariu. Hè, ghjè per quessa, duverebbe esse più per quantu parechji cum'è invitati. Varianti di i platti cù l'alimentariu, com'è regula, sò dui. In u primu casu - una festa classic cun una scatula di tavulu chjapu o parziale o una table di buffet. U cóttulu teni li so vantaghji: l'alimentariu ponu esse situatu in una rocca nantu à a tavula, liberendu cusì u territoriu per ballà è divertimentu. Ogni pezzi uni pò esse include in u buffet di table. Per quessa, pudete fà fà più faciule per voi stessu per lavare ciò chì i ghjente invente. Cù festa, debite d'utilizà un servizio festiu. Prima di scriviri u menù, ùn te da scurdate di interessà interesse in preferenzi dietetichi.

Ospitale infurmazioni

Per assicurà chì i visitori ùn si micca scurdatu chì ùn sò micca in casa, ma in una visita, seranu furtunati s'ellu ùn hè micca trottu persone per indicà à l'invitu l'ora esatta da a fini di a festa. Dopu avè vistu i visitori sò deve esse culturalmente, è ùn lascià micca in tutte e manere di u tagliu. Ùn ùn pensa in anticipu per informà à e vede chì u banquet durà, per esempiu, à 6 è micca un minutu più. A strada, puderete punteneru chì dopu à questa ora avete cosi assai importanti chì venite micca chì ùn pudete micca cancelà.

I dirite invitati

In regula, i goncianesi ben educati certamenti cerchi vulete piacè à u duminiu è portanu qualcosa per l'alimentariu. Ùn ci pudete micca ammuccià questu donu à l'arbaspetta, si mette un donu nantu à a tavula, trà i platti preparati. Portu i fiori - ancu s'ellu ùn piace micca à voi, ringrazialli pè a vostra attenzione è ùn vi manca u vostru displeversu. Eppuru, si i visitanti sò vènsenu cun mani vazio, ùn hè micca valutu à ogni chance, perchè per accidenti, per falla d'avè ricurdatu di questu quì cù sapori subtili.

Finu à a prossima vota

Per accumpagnà a ghjente sò bisognu di cultume cum'è riunione. Ùn vi scurdate di dà à e invitati una sacchita (vestiti stragalati) è aghjunghja à a porta. E ringraziate per piglià u tempu è visitate, chì vi portanu stu piacè. Pruvate chì sì felice per vede. Ricurdativi, vi cuntene à vede bè cù l'invitati - è necessariu vurianu avè visitatu a vostra casa di novu. A cosa principal hè di accettà è accumpagnate l'invitati cù un surrisu!