Quantu hà bè per lavà a ropa?

Linens prima di lavà sò ordenati da u gradu di soiling e divisu in culori è bianchi. A terra è pulita cun un pezu, scumpressendu e cose polvorienti. Hè necessariu di verificà chì quellu chì ùn sò micca alculichi o pinsamenti in l'affari, postu chì quandu si puderete ferisce a manu. Inspeccionate tutti i sacchetti di u vestitu è ​​sguassate tutte e baschi è cusì. Cumu lavu inveci di lavamari, amparà da stu articulu.

- Per lavà hè successu chì deve aduprà d'acqua brutta. Hè abbastanza simplice per sapè da quale di l'acqua hè dura o bruttura. Pigliate una vittura d'acqua calenta è foglie un pocu sapuni in questu. Se u sapun disolvi rapidamente è hè liberu di u sedimentu, è a suluzione, quandu l'acqua ricerete, hè diventata trasparente, questu acqua hè cunsideratu cum'è gustu. À a superficia di l'acqua si prisenta una filmea, questu significa chì l'acqua hè stritta. L'acqua pò esse abbiavisa cun soda, vetro di liquid è altri servizii. Per questu scopu, a glicerina hè adattata. In un vetru di acqua, diluce 2 cullizzioni di glicerina è aghjunghje sta solu suluzione à l'acqua. Questa parte serà abbastanza solu di deci debuli di acqua.

- Bianchi per fassi bianchi, golfs, s'ellu sò imbeati in acqua cù 2 cullizzioni di l'acidu boricu per 2 ori.

- Wiping the tulle curtains, avete bisognu di aghjunghje un latti di latto à a suluzione di u celu, è da quì i cortini si parvenite à novi. Sè decide di lavà a cortina in a lavapiatte, anu bisognu à esse cose in una pillowcase ordinale o in una sacchettu. Per aiuto chì e curtains ùn puderanu micca riffraghju in u filu, i spesi di e curtains anu bisognu à vultà à a pillowcase. Ùn si ponu micca planchjati, ma staghjone u cortina nantu à a corda è si disperse.

- Perchè a robba ùn sianu fora di i buttuni, a vestiti sò sottucarticulate è versione intornu per prurgarla in a lavatrice.

- Oleja d'oleja si deve esse pulita. Per fà quì, chop ¼ d'un pezzu di sapellu di lavanderia, poi poverà un litru di acqua fogera, aghjunghje a meza litru di kerosene è una cullizzioni salda di soccia di coltu à a solu suluzzione. Cù sta solu solu, debbuli debbuli a macchina, struppati in rollu è lasciate per un ghjornu o a notte, poi piglia dui volte in acqua calie e soffrenu e rinite parechje volte in l'acqua fresca.

- I fiorci sunnu megliu megliu si sò stufiati in acqua di mari (30 minuti à u primu) (piglianu trè zucchetti di saletta di tagliu grande per litru di acqua)

Cumu lavu a linu?

Per fà fà u lavu di u pruduttu di pezzu, deve esse soaputu è mantene in acqua calza per 1 ora. Allora aghjunghje una cucinara di l'acitu è ​​un polludu. In questi u lavammu u lavammu u lavare in acqua ne sciuglì coldu è fate u siccà à u sole.

Cù l'aiutu di a trementina, calda blanchi affaccurati bianchi sò blanfranchise. Per fà questu, mette u detergente in una cunchiglia di acqua calenta, aghjunghje 1/3 parte di un vetru di turpentina, a pompà in scuma è mette e cose in u bacinu per 2 ori è dopu lavate, cum'è solitu.

Ughjetti di lumi colore sò lavati in savone, salatu, acqua calidez. Puderete un pocu vinagre annu durante u rinsing, perchè chì u culore ùn pò micca esse spusatu.

Per rinfurzà a blancura di linu, hà bisognu di cose un sacchju, fate un cordone nantu à ellu, fate u caratteru d'oliu è cundite à a lavatrice cù lavanderia.

Cotone interiors.

- U lavandulu sarà ammugratu di 5 ore in acqua savantica è calda.

- Dopu appiccicate a lavandería per l'usu di i prudutti cù i biadditives.

- Per fà a lavamperia imbuccata di tanta, ùn la puscia assai.

- Se a lavanderita hè piaciuta, tenete bisognu di lavorà parechje volte.

- Lavte tuttu in u caru è in manu.

- U linu colore hè lavatu da mane, perchè pò sponda.

- Dopu a lavagna lavè a robba per una meza ora.

- Linu dopu avè cecchientu caricia cucezza, rilaccià, fècula.

- Lingerie rinfriscà prima in acqua calda, è po in l'acqua fredda. Ùn hè cunsigliatu per rinfrescarà a lavanderita starched.

- I piani li bianchi li brillati, si aghjunghjenu un pocu di salitu à u fustu. Dopu a lavagna lavate a lavanderia è a ferru cù un ferru.

Cumpariulite .

Per l'oxigenu di l'idrogenu hè pussibule di fà ubligatori di prudutti di tessuti artificiali, bianchi è di cuttimi è per fà chì hè necessariu in a lavatrice, aghjunghjenu 15 ml di perossu di l'idrurinu à u ritimu di 25 litri d'acqua è di 4 minuti per lavà in una temperatura di 80 gradi Celsius.

U linu hè bè blanqueatu, se fateurà nantu à un bucket d'acqua per ammonia à l'alcohol una cucara sucietà.
Sì l'agenti di ubligatorii sò appiicati sistematicamenti, a forza di u tela hè ridutta, hè megliu d'utilizà micca micca più cà 3 lavaghji. Dopu chì a lavanderia hè stata blanchissima rinata.

Petite secreti.

I pesti richiatti sò nicissitati, è lavandate, è frittate in acqua di mari.

U pappu nasale preziosu pozzu in acqua salata durante 12 ore, sò più faciuli di lavà.

I camicie di cammisa ùn deve micca esse strufati assai, ùn viaghjanu fora dopu l'ac acculturà, ùn lascià micca, allughjate nantu à i perchè per chì l'acqua si sparisce.

Li braccialetti sò megliu seccu nantu à un perchè. U collelli è l'sbagliati sò stati rivolti in un rimbitu, i cammishii di l'omi è anu stati midgetti, è e bragdi di e tessuti belli sò bè.

Prima di viteva vistimenti di tela di colore, avete mutu un pìcculu pezzu di u tile in l'acqua è verificate per vede s'ellu fasgianu.

I buttoni perde u so brillo di frequenza lavura. Per rinvià, pudete copre i buttuni cun un trasparenti ungliu.

Avà sapemu cusì à lavà ave vistimenti, seguitate i cunsiglii, è avete da manghjaraghju a lavà a so ropa.