Cumu gestione di fà tuttu è ùn scurdate di sè stessu?

Cumu puderebbenu aduprà tuttu è ùn scurdate di voi stessu, questu pò esse fatta se pensate u vostru ghjornu è rinvivà. Probabilmente averebbe più in una volta chì ci hè assai di tempu per ricurdà ciò chì deve esse fattu. Sì vi vanu d'oghje, allura succede. E pudete fà tuttu s'umpuscene prima per avè u tempu di fà tuttu l'affari currusti, passanu più tempu cù i vostri figlioli, cù a to famigghia, è ùn ti micca scurdatu di voi stessu.

Per urdinà i vostri affari, avete un bellu quadru, in chì scurdate i vostri piani nantu à un mesi, una settimana, un ghjornu, è tuttu questu hè chjamatu un sognu. Per ùn scurdà di fà cose, scrivere in u vostru librettu di stile cum'è di leghje 10 pagine di u libru per ogni ghjornu nantu à ottene u cretu persunale, vedutu un bonu scrittu cù a famiglia sana, facendu un cunghjettu di u zitellu di u zitellu, maestru di ricetta, dispusitore innecessariu, scaccià - quantu necessariu. Fate l'eliminazione fistighjata cun un rogeru vermiculatu è pudete finisce i casu chì si mette in bocca.

À a sera chì vene à u libru di libru, ochju u listinu di casi per dumani, fate i vostri ajustementi, fate l'alarma à 6hè è dorme. Sapete d'esse sicuru chì svegliate à 6 etati di a matina è bagnae in acqua fridda. È per esse ghjustu u più prestu pussibule, fate più more exercitu. Sentate à travaglià in l'urdinatore (rete soziale, mail, travagliu remotu, articulu per blog, esame, rapportu è cusì). Puderete tuttu quì per duie ore. Allora, fà faccate di a casa, libberu l'informazione per u zitellu per vede cartoni o u so maritu. À qualcunu ùn hà interferutu à puddicà qualcosa gustosa. Sapete cumu fà è fà tuttu ciò chì avete prughjettatu.

O dopu à l'ellu, piglià un passaghju cù u zitellu, chì avà ùn hè micca un soli aggressivu. È ùn sò micca parechje altre casi nantu à a lista chì cullenu in un locu impurtante, è cumu di bonu serà in un bon affare per svià e so affari fatti da a lista. Una idea interessanti hè un diurnu, chì vi permette di pittura vita à l'ora.

Dopu qualchì tempu, bisognu à vultà in a vostra vita o di circà à u diurnu, pudete assicurà chì ogni ghjornu ùn vive micca in ellu, hè un ottimisimu cumplicante, bellu, successu, pudete ghjunghjene à fà e vostre affari, perchè manghjà a vostra vita è penseraghju a vostra vita ghjornu.

Cumu ùn scurdà di sè stessu.
A più attrattiva hè a pelle elastica è sana, u corpu furmatu, i capelli ne e pittine, i denti bianchi. Questi donne chì sò preoccuppati cun i so prublemi ùn anu cessatu di seguità a sè stà è ùn hè micca bellu intricatu, perchè in un nivellu subkonzientu l'apparenza slovenly tene un effettu perchè nantu à u benessivu di una donna.

Avemu bisognu di vigilà tutte ogni ghjornu. Dopu tuttu, hè più faciule prutezzione di e carenzii è e malatie ch'è à eliminassi è trattà. Ogni staghjone, ogni età hà a so bellezza. È una donna hè sempre bellu. Se regularmente attente à a figura, l'ochji, u capeddu è a pelle, seranu attraenti. Fate un oghjettu utili è si mette u tempu di assicurà sè stessu. Serà abbastanza 5 minuti per dà una volta dopu à u travagliu, è in a mattina 5 minuti prima di travagliu.

Prima di piglià a cura di u corpu, a pelle di a faccia avemu bisognu di studià cura l'apparenza. Fighjate à u vostru specchiu cun l'ochji di un outsider, particularmente attente à a manera di pezzu, vestitu, nantu à a curretta di postura, nantu à a cundizione di a pelle, in l'espressione è di e funziunalità. Hè ricurdatu a rilazioni estrema di a pelle è l'apparenza cù u corpu integratu, cum'è u travagliu di a endocrinu, i sistemi nervi è u travagliu di tutti i testi internu. Sapete di l'effettu di l'acqua nantu à a pelle di u corpu è di a faccia.

L'acqua hè u cleanser più cumuni è perfetta. I trattamenti d'acqua per a cura di a pelle sò un rollu importante. A prublema di a prisirvà a bellezza di a pelle hè a so purificazione, chì significheghja eliminà di terra da a superficia di a pelle. Ma cù l'usu improperu, l'acqua da causà male à a pelle.
L'usi sistematichi di l'acqua calda per lavà conduce per u fattu chì i mura di i vini sanguini sia fatta, hà purtatu à l'aspirazione prematura di flaccidità di a pelle è à stagnazioni di sangue in i vini sanguini. Per lavà, l'acqua caldi si devi esse usate. Ùn aduprate micca acqua dura, chì cuntene una quantità maiò di magnesiu è di salti di calciu, a pelle hè annullata sola da questu. Per pateanu acqua dura, aghjunghje 1 litru di acqua à a mità di una cullizzioni di soda.

L'acque di l'acqua prutezza è a furmazione di u corpu, anu rinfurzà a salute è anche u sistema nervu. Ogni ghjornu à u matina dopu à gimnastica chjaru di vende u vostru corpu cù l'acqua fresca, a cosa principal hè chì dà un sensu di cunsulazione. Questu hè impurtante per quelli chì sò ghjunti da piglià prucessi di l'acqua.

Hè utile à l'acqua per masajaghju u corpu cù e mani, movi versu u cori. U stomacu hè massaged in u uruguaienti, muvianu in un circhiu. Duranti a lavare higiene cù un sbagliu o spugna cù sapunatu, hè bisognu di fà un stanchizza lonzitudine di u corpu o di pezza. Per fà questu, utilizate un jet d'acqua cù una regula.

Duranti a purità di u corpu è di a faccia, una gran quantità di secreziunale di a pelle hè lavata, perchè quelli chì anu "oca" o flàcida, particularmente a persona cù a pelle seca, deve slicità cun un pocu grassu crema, da pudella drenu cù una siccata. In particulari, fà quandu u natanu in piscicani abbitate, in u mare, fiumi. L'umidità, quandu si evapora da a pezza pocu pupulatu, pò purtà à malati catarali, à ipotermia. Sì ùn avete micca lubricate a pelle cù una crema, aduprate a sequenza di a pelle, anu aghjustà l'vermiculite è l'scaled.

Dopu piglià bagni bathu o mari in u mari, ci vole à lavore a manu è a faccia, è se ci hè una pussibilità è u corpu cù l'acqua fresca. Per mantene l'elasticità di a pelle prima di natari in a piscina, u fiumu o in u mare, è ancu dopu, lubricate a pelle cù una capa di crema di sabbia o crema suave. Questu prutege u pelle di l'accionamentu di l'acqua di salitu è ​​di u salinu, cù u sole.

Natchez in piscina, u fiumu, u mare, ùn pudete micca scurdà di i capelli, ci vole à prutezzione cù un captu di gomma. L'acqua aiutà à u corpu, chì hè stancu da u travagliu di u ghjornu. Avete bisognu di un bagnu o di una bassa ridenza è di fatica passanu. In l'acqua pudete aghjunghje un fragrant means "coniferu", "lavanda". Sì ùn si pò micca piglià un bagnu o duchju, pudete rinsegna u vostru facci cù un pocu acqua fierce per refrescà a vostra riti. Hè valori aghjunghje un pocu di l'acqua di WC à l'acqua.

Avà sapemu cumu ùn scurdà di noi è avemu u tempu di fà tuttu. Utilizendu sti cunsiglii pudete gestisce à fà tuttu ciò è ùn ti micca scurdatu di cura di sè stessu.