L'ordine di appiccicate a maquillaje

L'usu di i cosmiculemi decorattivi hè un rituali di ogni ghjornu sessu. L'implementazione di accertatimi familiarii è scurii di l'alba, hè a chjave per un ghjornu di successu per a maiò parte di e donne. È avè avutu certi "errori" in u maquillu durante u ghjornu, sò sicuru a culpiscenu per questu una basa di crema o in tinta, chì l'ayer sò stati bè cuntentu. Sì avete attaccatu cun una situazione simili, ùn culpite micca i pruduttori di quelli cosmetichi chì voi usanu. Possibbilmente puderebbe spalle l'ordine di appiccicate a maquillaje.

In questu casu, fighjemu a secunna di l'appiccicate, cum'è a so cumplittamentu hè abbastanza pussibule per aiutà di liberà di parechje momentu displegiatu chì pò succorsi in u momentu più inoltre.

Prima, a basa di i fundamenti di a bellezza hè a purificazione. Uni pochi minuti prima di l'usu di cumpunimentu avete bisognu à purificà a pelle. Questa pò esse fatta cù l'abitudini umani per lavà, chì voi usete in a mattina è a sera. Allora vale aduprà a to fàccia cù tònica o lotione, dopu à quale puderete mullà cù una napulita secca. L'ultima tappa di purificazione hè l'applicazione di una crema di u ghjornu in u collu, a barbara, a soffra e a frunti. Massaging movements distribute the cream in a layer uniforme, trasaltendu da u fondu à u cima. L'excrement cream deve esse damped cun una napkin stijna.

Cumplementu, a preparazione di a pelle per applià i cosmiculemi decorattivi cose accumincià cù l'alineazione di u culore è u sughjettu di a pelle cù u tonu. Se necessariu, hè pussibule di ricaricà a l'aiutu di e maneri currettivi d'amparà imperfezione minuri di a pelle.

Allora andemu da a cima di u fondu. Fate una fila di cigliu, pittendu cù un pezzo speziale, è aghjunghje cartafetta di culore, se ne necessariu. Aduprate micca l'ombra nantu à u lugnu mobile. À u listessu tempu, u so culore hè sceltu in cunsiderà u culore di l'ochji è di u capeddu. Aghjustassi, se ne necessariu, circundarete l'occhiu cun un lapis direttamentu à a linea di crescita di i cissus.

Pudemu i cipesti cù tinta. Per creà un ochju apertu, prima d'applicà a mascara, i pissure pudete richieste cù furzate speciale. A tina hè appiicata da e radici à i tips, se i cissuri sò stati jucati poni pezziunà cun un scolpite speziale. Per selezziunà u contu di i labbra, utilice un lapis. Portonu u liparzu.

A aderenza à l'urdinamentu correctu di l'appiccicatu di u maquillaje, salvarà di qualcosa di prublemi minuri, relative à l'apparenza esterna. Avà u vostru cumpagnu avarà naturali, è u vostru ghjornu cumincià cù un surrisu.

Ksenia Ivanova , particularmente per u situ