Madagascar 2

I Stradi di u zoè di New York, i carori di l'audienza: u lione Alex, a zebra histèrica Marty, u glopu Glamoru glamuroso è a giraffa Melcoch, è ancu i pinguini, lemuri è chimpanzechi sò cun noi!

In a longa aduprata di a comedia animata prediletti di tutti i tempi, un quattru magnifichi hè nantu à una costa isulana deserta.

L'unicu modu da questa situazione hè di cunfruie l'insanane pinguini chì anu da cura di a riparazione di u avvucatu rottu. Ma i pinguini ùn anu micca pinguini si avìanu senza sorpresi. Semprunendu solu, tutta a bona cumpagnia tene in u cori di a Savannah Africana.

Ora l'astri di cummercializazioni avè da toccu cun i so parenti salvatichi. Leo si scontra a famiglia, Gloria - l'amore è u restu? Vede per voi stessu! Senza bè, i pinguini sò vicinu!

Se in a prima film l 'azzione sia ghjucatu in Madagascar, in modu di verificà veramente l'atmosfera unica di paisaghji africani sultry, i cineastichi si sò andonu per ottene impressioni da e fontinali originali. A vista di i strammi corsi, chì, incidentale, ci sò più di 14 000 unità, animali è ei, è ancu un diciminu specìficu in u desertu, veramente credi chì u travagliu hè fattu impeccably.

I animatori anu avutu ancu di travaglià nantu à l'apparenza di animali. Per animà una maglia longa, l'artisti hà avè ottimatu u sistema di perru di Shreka-2. A cosa più difficiulmente era à fà u duminiu d'Alex. Hè stata dinamica - automaticamente, risposte à i movimenti di a testa è u corpu. L'animatori manipulavani manwalment. Stu sistema hà permessu di a ghjungia per interaccettate cù a geometria cumplessa (per esempiu, quandu u carattere possu una panzunia o manu nantu à a maglia d'Alex).

Un gruppu di prufessori di DreamWorks Animation è PDI / DreamWorks, guidati da scrittori di scritturi è di rimborsi Tom McGrath è Eric Darnell, hà sappiutu chì l'animazione di l'intelligenza si vede in u spiritu di maestri cartellotti artisti di Chuck Jones è Tex Avery.

"Sò stati inspiati da i megliaghjuli di l'animazione classica, inizendu cù l'anni trentatori è quaternarii di u seculu passatu, quandu l'effettu còmicu hè stata assicurata largamente per i movimenti è l'animazione di i caratteri", spiega McGrath. - E sapemu chì sta cinna avissi pututu diventà una cummedia di sta tipu. Solu devia esse una farfalla ".

"Se u primu" Madagascar "era parlava di quale sò i carattighjani sò è di ciò chì significanu à l'altri, in u sicondu, u quadruple cede a situazione chì in spessu si truvamu. I duminii nantu à cunflitti ghjeniferichi, identità, cercanu à l'amore, ùn devi micca una persona indiferente. Semu cunvinta chì u secondu cartoon hè stata ancu megliu è funnier.

"I nostri caratteri sò assai stilizati è micca basati nantu à a rialtà, perchè avemu avutu a cumpunita libertà d'accionà in termine di i so movimenti è l'apparizione" Darnell aghjunte. - Sò, cum'è statu, cuncettori tridimensunali, ma sò eseguiti in forma tridimensionale in l'urdinatore. Questu hè un veru cartoon. "

Producer Mireille Soraya cuncerta cù ellu: "Questa film hè assai più com'è una cartulina di film tradiziunale da qualunqui avemu fattu prima. Avemu l'adopru stu disignu per creà caratteri, è per tuttu u disignu di u filmu animatu. "

L'animatore di Madagascar hà permessu i artisti di l'azienda PDI / DreamWorks per dà à i caratteri un tipu stilu, chjamatu "attrazzamentu è straccoli" - una funzzione indispensabile di l'animazione di disegnu classic, quandu u caratteru sottu u liceu di l'articulu di deforme, è poi piglià a forma originale. U liceu hè faciule fà, nantu à una computer - assai difficili.

Jeffrey Katzenberg, CEO di DreamWorks Animation SKG, nota: "A tecnulugia di l'animazione di l'informatica cuntene a so splendore, è sti novi stage inspirate scrittori di scrittura in novi scatuli di l'imaginazione. Ùn avete micca tanti 200 "scientifichi mischieux" chì avè da pruvate d'avè cun tutti tipi di cose senza precedente, perchè andemu in puzzicheghju cumu per l'usà. Quite l'uppostu. Avemu avutu un script, per l'implementazione di quale avemu bisognu di molte tecnichi speciali è tecnulugia ... in seguitu sò 200 scienzi tanti è uniscinu à a battaglia, - riri. "Ma u puntu, dopu allu, hè di cuntà una bella storia".