Mituali dannuzii di u trattamentu d'arba

Parechje persone pensanu chì, se a medicina tradiziunale hè basatu nantu à i prudutti naturali, dopu cù u trattamentu ùn ci hè micca prublemi. In quantu à a fitoterapia, ci hè generale di libertà d'azzione - in u circondu terà si ponu esse usati a combinazione di spezie d'herbes. Hè innocu? È hè generale per esse trattamentu senza sapienti spiciali è capacità? Dà quantu mituali dannuzii di i tratti d'aromi puderanu spotaire a nostra vita, è avemu parlatu d'avà.

In fattu, certi volti, cù l'approcciu equivale di fitoterapia, a malatia ùn solu ùn pò micca cura, ma a salute generale pò esforzà. Tentannu di trattà un problema, incidentàvanu pruvucamu à l'altri, senza sospettà. Aghju cunsigliu chì fate cura di qualchi di i mitu più preciuti di u trattamentu di i rimedii tradiziunali chì si ncùantemu in a vita.

U mitrittu 1. Ogni prufittu di e piante

Sicondu a prutizza, tuttu ùn hè micca cusì simplice. L'individuii di pianti individuali sò contraindications per l'usu cù diversi praticelli, ci sò quelli chì ùn pò micca esse tastati per un pezzu di tempu. Per esempiu, u bluunettu hà un effettu antiinflamatoriu, ma siddu si tenutu più di trè ghjorni dopu, pò purtà à a distruzioni di tissuti rilativi. Ci hè rimedii naturali è e so derivati, chì sò in generale poisonous in elli. È solu a preparazione curretta di a droga hà qualchì effetti positiva. Ogni omu hà intesu di una droga basada in fungus, ma l'inesurazione più chjesa in a so preparazione pò purtà à un risultatu dettore.

U mitu 2. A influenza di eterna nantu à tutti hè solu pusitiva

No, ùn hè micca. Ci hè una categuria di persone à quale hè u fitoterapista generalmente contraindicata. Cusì, per esempiu, in i persone cun u disordine di u sonnu o cù una psique inestabile contr'à u sughjettu di u trattamentu d'arba, ponu esse prublemi di u sistema nervuali seri. In questu casu, i miti nantu à u trattamentu cù i rimedii tradiziunali pò dannu seriu à e persone, è u prucessu di degradazione di u sistema nervu hè spessu irreversible.

U mitu 3. E erbei mediurinali ùn sò micca minacciati da effetti effetti

Questu hè micca sempre u male. Quandu a licorice hè stata cuncessa longa, per esempiu, u putassiu da u corpu principiatu a lavagna rapidamente. Un fragrante hè contraindicatu categuricamente in e donne chì incinta, chì pò pruvucà l'aborto, ancu in dosi petite.

Miti 4. Quandu trattanu e arbe, ùn pò micca esse overdose

A dosa hè sempri impurtante. Ancu supranate a concentrazione di sustanza naturali in u calzu, per esempiu, pò causà seriu problemi. In particulare, se u trattendu i zitelli cun i rimedii tradiziunali, l'aspirazione prolongata di i complexi d'arbiatu hè ancu spessu insegenu. E erbe cuntenenu assai sustanzi sustinienziali, perchè ùn sottestimanu u so effettu.

U mitrittu 5. E erbi sò sicuru per i zitelli

No, ùn hè micca veru! Tali miti dannuzii purtati à l'uspitalu parechje martaghju cù i babelli. Di sicuru, i prudutti naturali per i zitelli sò preferiti à a chimica, ma dinò deve esse ghjudicazioni pruvistate fatta da i prufessiunali. Hè megliu cumprà medicini a base di l'ortu in spiegatorii; ci sò stati fatti sicondu a tecnulugia, pruvata è guarantisci a prutezzione di u sikuru secondu a tradizione di i zitelli True, è questu ùn hè micca escluditu a pussibilità di l'avvenenza di una alergia di u zitellu à i cumpunenti di a droga.

Miti 6. L'agliu hè utile, cusì manghja cum'è più possibili

A prima parte di e rete ùn sò micca. L'agli è veramente utile, più è - hè l'unicu antibioticu naturali. Ma quannu veni usatu in quantità maiò, hè causatu assai danni à a microflora intestinali. E ha statu assai pruvatu chì l'ugliu di cunsumu in un stomacu vacanti pò causà u dolore è ancu guidanu à indigestioni prolongati. E certi categurie di persone (per esempiu, cù una ulcere o una fegata) l'agliu hè generalmente contraindicata.

U mitrittu 7. U rimediale più effettuenti pè i disgrazii sò diversi infuzzioni d'aromi

In a pràtica, però, u fruttu cumuni pò esse cusì diffeenti chì e gramine ùn pò micca sempre fà cun ellu. Ci hè parechji tipi di torti - secca, umida, cori, crònica, astmaticu, etc. Hè improbabile chì qualchese di noi, senza l'aiutu di un medico, hà deve di esse precisamente a quali malatia si sultene sottu u primu signu di friddu. E senza questu, hè impussibile di pensà à u trattamentu efficace cù eterna.