Novi trattamenti per u SIDA

U diagnosticamentu di "SIDS", posatu à Sergei 14 anni fa, attraversò i so piani di vita. Ma ùn solu ùn hà solu survivatu - Sergei hè praticu sanu. I novi metudi di trattu di u SIDA hàu aiutatu micca solu per ellu, ma ancu uni pochi pirsuni per sopr'à queste malatia.

Cumu hè sbagliatu per dì chì tuttu hè abbandunatu in u passatu è ùn hè micca più di prutezione di a so salute - Sergei hè sempre in registri medichi è esaminati perjodiatamenti l'esaminazioni. Tuttavia, ùn ùn accetta micca i fondi di quimioterapi di mira è di droghe retrovirali assai attivi chì sò prescritti per i pacchi infectutu d'HIV - ùn hè micca necessariu. Sù in tantu quellu srelatu di frastezza bundle, ma ellu viaghja rapidamente. U nostru eroi crede chì hè statu assai furtunatu: hà sappiutu cun un medico chì ùn hà micca guaritu solu, ma dinò l'aiutu à superà assai prublemi psicologichi è di rimettimu in ellu stessu. Sergei accunsenu à scuntate cun noi è dite a so storia, perchè ellu hè sicuru: a nostra società trattà i malfatturi di SIDA è infectutu infatti di l'HIV assai aggressivamenti, diventendu in scrive, ma cù a "pesta di u XXu seculu", cum'è a malatia hè chjamata, tuttu hè micca cusì pocu, cum'ellu cumu cresce


A mo immunità dissolta e drogu

"In i nostri ghjovani, noi raramenti pensate à cumu per a priservà a nostra salute o, almenu, micca distruisce cù a natura. Sembra chì una vita sana avanti, è i ghjovani anni anu da continuà per un tempu assai longu. Inoltre, ci sò tanti tentazioni, promettendu sensazioni insicurità. Questa tentazione chì vulete sperienza, perchje parechji ghjovani sò e drogues. Mi trouve ancu questu interessante. In l'estiu di 1994, accuminciavu à scorcia, - dice Sergei. "Dopu qualchì tempu, per dui anni è mei anni, dui volte in a sema, injectu cun una droga. À u primu, riclamatu prima, ma prontu hà sappiutu chì a mo salute era brusgiata. Sugnu spessu moltu di u fegatu, era strufinitatu di i malati cun friddi, u mo core cuminciò a sfacciativi, chì facianu l'abscesses formate nantu à i mio vini. Questu hè difficiule di cuncilià - prima chì si lamentava nantu à a salute. Avà sentu quasi vechja - malignu è malatu. Havi bisognu di fà quessa urgente: era impussibile di più.


Hearing about the rapid spread of HIV among drug addicts, emu alarmed, è in u vaghjimu di u 1996 a dicisioni di disperse da l'abitudunatu disastru cù l'aiutu di novi metudi di trattu u SIDA. Sò in casu aghju passatu a prova di HIV. Un risultatu pusitivu, chì era cunvalidatu dopu à l'Istitutu di Epidemiulugia da trè sistemi di teste, misi in panicu. Allora aghju avutu bisogna à 24 anni, è i previsiunazzioni chì paria parolle mortali. I medichi previsti ca avianu avutu a vive un massimu di 7-10 anni, è hà da esse sempre aduprate droghe particulare per soppressà u virus.

Ùn sapete ciò chì avete avutu succorsu si ùn avia avutu cun u Dr. Gore Shirdel, chì avia vinutu da a Chiesa Blanca à Kiev, per offerta à u Centru di AIDS un trattamentu autorali. U duttore m'hà dumandatu s'ellu accunsentì à piglià un cursu di terapia da ellu, è abbandunatu u mio telefunu. Perchè ùn era nunda per mi perde, ùn decisu senza pensà à pruvà sta mètudu di trattamentu nantu à mè. Inoltre, u Dr. Shirdel offra à piglià e costi è cumprò preparatori necessarii per i so soldi.


Seven settei ...

Quandu mi entra nantu à a clinica di Dr. Shirdel, era più faciule per dì chì ùn aghju micca malatu: Aghju persu continuatu da una testa terribili, quasi cu ogni inhalazione è l'exhalazione di i bronchi sgrossati è scherziati, ùn aghju pisatu di respira, ùn anu da respira à u nasu, in a notte perchè Aghju raramente hà sappiutu cuncepimentu cun una maiò di malatia di severa. Aghju aghjurnatu assai, hà spruversatu tutti l'osci è i juncelli, in particulari à i pedichi o stizzi - l'ostia glurise iniziò. U mo fetge è i riziette ùn puderanu micca micca tostà di a carica, i capeddi di l'encenura, è a pelle era stupente di vigilia.

Duranti i primi ghjorni di trattamentu (i medicazione sò amministrati intravenously), a frebba, taquicardia, ughjava in februre, affichatu cù rinu. Ma digià in a prima notte in a clinica per a prima volta in mesi sò ghjè cascatu. U ghjornu dopu ghjornu, a mo cundizione improvedu. Yacente gradualmente, i sintomi sò scuriti, ci era un appetite è felicità, è cun ellu a certezza chì puderia travaglià u prublema.

Dopu 17 ghjorni eru rimolta in casa. Mi partitu una persona completamente diferenta - Turnu in a vita normale senza u dulore è u soffrenu.


A vita si sulle!

Dopu questu, hà passatu 14 anni. I prumovi un modu di stilunatu attivu, travagliu, sentene pienu di forza è energia è s'hè libbiratu di a malatia cù l'aiutu di novi metudi di u trattamentu di u SIDA. Aghju ricchite di liberazione di l'addiction di droga. Avà chì u SIDA ùn hè micca una natura virale - hè una cunsiguenza di u prucessu patocompomu chì si trova in u corpu sottu a influenza di fatturi negativi chì anu destructu u sistema immune. In u mo casu, i drogu diventenu un tali nu mutore distruttivo. Se ùn l'aghju pigliatu, a mo immunità ùn avete micca affettatu.


L'HIV hè un indicatore di virus d'immunodeficiency

U sindromu di l'immunodefirmazioni cumprendi hè stata per un pezzu. Ùn ci era nunda primu novu chì in u sangue di u 1981, truvava tracci di u virus - in l'assenza di l'immunità ùn pò micca esse tracce di virus, bacteria, fungi, etc. Finu à l'immunodeficiency assuciante, l'umanità hà vinutu assai. Avvisu scientificu è tecnologicu sguassatu una persona di l'ambiente naturali, risurtannu in parechji cambiamenti in u corpu. Ci hè un cuncettu: u prucessu pathocompettitu. Cù a diminuzione di u sangue umanu di a quantità di sintesi di qualchi sustanzi chì sò rispunsevuli di l'ultima fase di a tutazione humourale, l'immunità hà diventendu pocu à a so diminuità. U virus entra in u corpu contra l'immunodeficiency chì esiste digià è cum'è un indicatore. È ùn importa ciò chì i medichi facenu in a lotta contru VI, ùn ci hè nisuna migliore in i malati. I malati di i sida di morte di pneumonia, infizzioni bacterial, 50% di a tuberculosis. Se u virusu stessu sò patologichi, moriri! In u casu di Sergei, u trattamentu hè stata dirigita per ùn cummattiri u virus, ma per eliminà u prucessu pathocompatitu è ​​anzianu l'immunità, è cù l'aiutu di droghe chì sò stati dispunibili à a medicina ufficiale for 40 anni. Questu hà datu un risultatu pusitivu, chì hè stata mantinata per 14 anni senza una terapia antivirale speciale.