Olivia Wilde, star of Hollywood

Olivia Wilde hè a stella di a serie "House Doctor", una attrenda chì cunquistau a big screen in a sequelea di u "Tronu" è u dramaticu fantasticu "Time" cù Justin Timberlake, a più stata annunziunatu un ingaghjamentu cù Jason Sudeykis, a stella di u cult showcase sketch "Saturday Night Live" .

Wilde accabbau a filminazione in "The Third Persone" cun Lyme Nilsson, è prestu hà vistu in Ron Howard's Race - a film about the legendary confrontation of the champions of Formula 1 by James Hunt (Chris Hemsworth) è Nicky Lauda (Daniel Brühl) . Olivia juga a mudedda Susie Miller, chì si cose cù Caccia, ma era più famosa per piglià à Richard Sertona allora di Elizabeth Taylor. Malgradu l'eccitazione chì circundanu a premiere grandiose prima, Wilde hè sorprendentemente tranquillu è serene: "Emu senti assai cunfurtatu", confessa ". Ùn pò esse chjamatu neuroticu". E pare chì Olivia ùn pare micca avè toccu i cose chì parechji portanu à colpu nervoso: ùn sò micca sempre i pruduttivi è i normande di l'Hollywood, l'estresse è u risicu di rilazioni cù un cullega in l'attore, l'horrore d'avè ottinutu in l'lenti di paparazzi, dopu avè santu per dumandate in un cafe in u vechju furmazione. Di tutti sti stori di orrore l'incensate cù u surrisu: "Ùn mi pari dà chì in ogni rincurno sò strappatu da e forze enemicu, chì sognu di destruzzione di a mo vita. Basìlitivu eiu vivu u presente, e socu a gudirla ".

Presente (cum'è, veramente, u futuru) Wilde, apparentamente, flutterà nantu à a Costa Este, vicinu à Jason. A strada, una seria di pittori cù a so participazione, chì traducighja a cummedia negra "Chemistry and Life", unni Olivia tocca a donna capucinta di Ray Liotta è a patrona di Sam Rockwell, è u melodrama fantasticu di Spike Jops "She" cù Emm Adams è Rooney Mara, è New York, cum'è sapete, un postu eccezziunale per vive se u so carattere di film hè nantu à l'ascesa. Prima chì Wilde è Sudeikis si sò stati mudritti in l'oghji u paese annantu l'annu, Olivia hà viventi in California. Ind'u Hills di Hollywood, hà stallatu à l'età di 18 anni, sùbitu dopu a graduazione da l'Academia Philipps super-prumessa in Andover, per u sighjettu di l'attore di postponari l'admission to college. Appena chì ora Olivia cambia u so locu di residenza per via di l'amuri, unipochi di i so agenti chjamà sta decisione un suicidio suciale. Ma Wilde era sempre stubbitu, indipindenti è esciuta solu à u so core è a voce interna.

In ogni casu, a scena di u paisaghju fora di a finestra hè solu u risultatu di cambiamenti internu radicali. Wilde decidiu chì era ora di rallia. Ùn cum'è attrice, scrittore o pruduttori, ma cum'è una persona. Dopu à deci anni ghjucatu cù l'ardilla à a rota, perchè hà pussutu un rolu in a serie "O. S. - Lonely Hearts" è si maritò cù u direttore italià di i sangue riali, Tao Raspoli (hà 18 anni, è spedinu in 2011), Olivia allora pronti à pagà un respite curtu. "Cuminciate una carriera, era ghjovanu è ùn sapia cusì pocu per u mo travagliu chì aghju missu assai opportunità", ella dice "Pruvava a travagliaraghju quantu pussibule è quantunque pussìbule, cum'è se iu vulia moriri prima vintimila". Allora sta "seduza dulce è persistente" hà assurbatu senza traccia. Avà, à 29, vole viaghjà per l'oghje, è micca per pricà per dumane.

Quale tipu di vita si voli vulemu? A risposta pò sbocca imprevisu: Wilde hè attatu à i filmi documentale è l'attivitati suciali. Questi aspirazioni degni chì parevanu ubbligati in l'ADN d'Olivia. Dopu tuttu, i so parenti sò giurnalista cunnisciuti Andrew è Leslie Cockburn, chì in tutta a so carriera sò impauriti in questione i prublemi pulitichi è l'injustice soziale. Ùn hè surprisante chì a so figliola (chì hà pigliatu u sanu di unu di i scrittori favoritimi, Oscar Wilde) hè unu di l'attivisti di u Progetti d'Artisti per a Pazia è Ghjustizia, una attivita benedizzione chì aiutau Haiti a primu prugramma cun l'educazione libera.

In u 2001 hà stata in Kenya per star in un episodiu di u documentale di 4 minuti "Half the Sky" di a vita di e donne in diversi parti di u mondu. "Vogliu fà questu quì per esse stori d'altri populi", dice Olivia, "Hè stata nutatu da i genitori chì eranu sempre cunvinti chì a ghjente pò esse inspirata da a verità, cusì crede in u putere di i film di documentale". Inoltre, Wilde vole crevi è sviluppu com'è scrittori - hà sempri avutu tantu tempu per scrive.

Qualcosa chì sapi chì Olvia hà da dubbitanne ch'ella hà bisognu à tene ella quì. In quattru anni, dichjara à ognunu è di tutti - per esempiu, Miku Jaeger è altri célèvuli chì vènenu à i so parenti è Georgetown per un coppiu di casa chì vole esse attrice, è ùn hè mai più pittata da u percorsu sceltu. Comu adulescente, andò in scrittura di scritta è di funzione, guadagnannusi una reputazione com'è ribellu in un arestocraticu Andover. Quandu a zitella era 13 anni, a so mamma li dumandò u so bonu amicu Steven Spielberg per l'autografu di a fimmina. U direttore aghjunghje à a firma u cunsigliu, chì hè sempre sopra à l'altri deskriptore di Olivia: "Se vulete esse duttore, pensate prima, da fà. Se vulete esse in esse show business, prima fate, pensanu.

Avà hè difficiule di crede, ma a faccia di Revlin è a criatura di l'artighjane hè stata cumplessa per un bellu pezzu per u so aspettu. Cù un altu di 171 cm, Olivia invece a figura di mudellu eleganti di a so surella Chloe. "Aghju avutu un torsu cum'è una donna alta, è a parte inferior di u mio corpu hè cum'è una miniatura, è chì, mi dicenu, era l'aiutu persequitatu da l'evoluzione quannu creò?" - ridi Wilde. Per anni, hà purtatu un bang to hide its "forehead infinite". E in a primu classu à u lettore, i zitelli l'avvicinau pocu à Olivia, mentre ella era manghjendu un sandwich, è cun curiosità maliciosa hà vistu cumu si move u quatru di mandibula, di quale oghje u mondu sanu s'incontra.

In ogni casu, i persone anu detta in u so aspettu ùn solu micca difetti. "Aghju sempri annunziatu chì aghju bisognu d'ochji, è in u tempu hà sappiutu spencerà questu." U sensu di stile era ancu maturu. U vistutu di l'aria light, cù a quale ùn abbandunò, mentre ch'eddu hà travagliatu in California, Olivia prefissa l'articuli strutturale da Gucci, Michael Kors è Rick Owens: "Mi piace a ropa chì emettenu cura è forza".

Sì, in u so vestite persunale è l'omosessuale hè statu aghjustatu, ma in tuttu ciò chì preoccupa di e persone aghjuntu, Wilde hè un incorregible romanticu. Invece, spertu di a prima piacè, quandu spuntanu di Spotley hà prumuvutu à u Festival Burning Man pocu dopu à a so cunniscenza, è da secremente hà maritatu in un vechju busu di a scola, questu ora l'attrice ùn hà prestitu à a corona. Annunziunà l'engagement à Sudeikis, prova à stretchà u piacè.

U l'impresa avia datu l'oppurtunità di capisce ciò chì significa di mantene relazioni davanti à l'lenti di càmera: ogni parolla stella parvenuta per questa prova. "In questu pianu, picculi, recessioni è periodi di stagnazioni inevitably alterna. Ogni vittoria vi vede cum'è parechje scumpressate da questi diffirenzii, solu u paesu di u core, "Olivia admessa. - Tuttu u tempu hè intimurdu da a quistione: questu l'amore si ùn sò micca successu? Forsi, u nostru amuri serà tumbatu da i ghjilosi prufessiali? "Wilde, cunvirsu, hè cunvinte chì hà da manghjà:" Sò chì quandu avarà da vene cusì chì Jason averà più travagliu chì mè. Ma solu m'hà fattu felice! Iò si rallegri, imaginendu quale ellu chì hà righjuntu, quellu potenziale hè in ellu ".

U fattu chì ellu è Sudeikis travaglià in parechji generi, Olivia cume a furtuna: "Mi aiutò compru di l'cumeddia chì sempre aghju amatu, è aghju aiutatu à piglià un novediu di l'accionu è drama". Uni pochi mesi fa, anu da esse realizatu cù schietta comedy improvisi nantu à u palcuscenicu di u famosu Chicago Second City - una sperienza chì Wilde reckons à u più memorable in a so vita. È da strada, era Sudeikis chì cunvince Olivia per esse in "Sobulniki" cù Anna Kendrick. Questa film indie perteneci à u genre di "mamblecore": budgetu deliberatamente bellu è enfasi di i dienezzii naturali. Prubbabbilamenti tutti l'sceni in ellu - improvisazioni pura (include l'episode di battaggi nudo, proponiu spontaneamente da Wild).

"A perfettamente capisce chì questu hè unu di i perjodi di più luxu di a mo vita, ùn aghju mai statu cusì cuntentu è cusì apertu à a felicità." Truverà di mantene stu sensu per sempre ".