Biografia di l'attrice Larissa Udovichenko

A biografia di l'attrice hè interessante per a generazione muderna. Questu ùn hè micca surprisante, perchè in l'ultimi anni, tutti pudianu divertevi u rolu di Larisa Udovichenko in a TV series "Dasha Vasilyeva". Di sicuru, a biografia di Udovichenko hà parechje altre rolli, brillanti è memorable. In generale, a biografia di l'attore Larisa Udovichenko hè a storia di a vita di una donna assai talentista. Dunque hè vera à parlà di a biografia di l'attore Larisa Udovichenko.

A storia di l'attrice hè fatta in a primavera di u 1955. L'anniversariu di Larisa hè d'aprili vintimu novu. A strada, Udovichenko ùn era natu in Russia. A so biografia cumminò in Viena. U fattu hè chì u babbu di Larisa era un duttore militare. Hè per quessa a famiglia di Udovichenko s'hè trasfiruta da u locu à u locu da u tempu à u tempu. L'attratore mamma hè stata mestieri di casa, ancu s'elli anu studiatu bioluggìa da l'Istitutu di Teatru, Musica è Cinéma di Leningrad. Ma, a causa di u fattu chì u so maritu era un omu militare, ùn pudia micca pruvene in l'arti. Ma, però, a donna hà detta un affettu forte per u teatru, perch'ellu Larissa da a so zitiddina hà assistitu à i performance dramatichi cù a so mamma. Hè assai probabbili, in parechji rispetti, hè statu grazia à a so mamma chì Udovichenko addivintau quellu chì a vemu issa.

In più di u teatru, Larissa adurà i sportivi, ghjè à a ghjinnaghju. Hè intrattinuta in a parti di u sport, ma quandu l'u sport è u teatru accuminciavanu à piglià assai tempu, a zitella aveva fà scelta. Dunque, ella si firmò di gimnastica è hà cunsacratu à cumpunimentu di funzione. In u novu grado, Udovichenko entri VGIK.

U principiu di u grande ghjiru à l'studiu naziunale di l'attore, creatu à u studiu di film Odessa. Quandu si cacciau unu di questi felici chì si sparse assai poviri ghjovani attori. A zitella hè nutata da u direttore Pavlovsky, chì avia avutu per sparà a film "Felice Kukushkin". Ci era culà chì Larissa tocca à primu, è immediatamenti u rolu principali. U so caratteru era una Lyudmilochka di scola. Un annu dopu Larissa hà tornatu annantu à u settore. Questu tempu hà avutu un rolu in a pelicula "Julia". True, quì hà ghjucatu solu in l'episodiu, ma, in ogni casu, era una sperienza interessanti, l'oppurtunità di pruvà a manu à migliurà i sapienti d'attu.

Quandu Larissa finita a scola, andò in Mosca senza esitazioni. Questu chì a zitella ùn pò esse cumplittamenti tutta di una scelta di a carriera futura. Ùn puderia solu fà. A più alta istituzione educazione chì Larissa hà definitu per ella, hè VGIK. Hè stata l'esami è hà avutu à u cursu per Sergey Gerasimov è Tamara Makarova. A picciotta era solu per apprezzà è era invitatu à u settore. Hè difficiuli di discutiri cù u fattu chì u ghjovanu Larissa hà assai furtunatu. Pocu persone succesivanu, quasi senza l'educazione necessaria, per esse fotografiatu in diverse sceni per trè anni in una fila. Questu tempu, Larissa hà avutu u rolu di a ragazza naziunale è narcisista di Galya da una famiglia ricca in u filmu "Fiancali di Mamma".

Larissa hà assai furtunata cù i roli, ma, sicuru, ùn avissi statu micca, se no per u so talentu è a capacità di ghjucà i roles drammatichi è cumedi. Un'altra ritruvere in quale hà stella in un corpu di tempu, era inolvidable è amatu di tutti a pelle "U locu ùn pò micca cambiatu". Cù Larissa hà avutu u rolu di u Manka-Bond. Se parlemu di i pelle serii è suttu in u quali Larissa hà ghjucatu, dopu à elle puderà chjamà sta foto "Valentine". Questa film hè di a categuria chì aiuta cumpletu à revelà u talentu di l'attori. Cusì, Larissa hà sempri aghjenti per u fattu chì hà sappiutu a ghjucà un rolu in una tale film. Pò bisognu chì Larissa hà sempre statu assai feminili, chì puderanu parechje parechje una debule. Per quessa, assai di e so eroine ùn sò micca fortesi è pusitivi, ma debbuli è negattivi. Ma, cuncepimentu, Larissa sempre hà sappiutu per dà l'individualità, per fà anchissi multitùtuali, per spiegà per quessa ch'elli sò cum'è questu, è ancu per revelà in un tipu di luci, un certu pusitivu chì anu ricivutu da l'attrice stessata. Udovichenko spessu curriculate i roles, è si sò più pruduttivi è memorabili da questu.

Hè nutate chì Larissa hà ghjucatu in i drammasi è comedie. Ci hè parechje filmi belle cù a so participazione. Tra l'elle pudete nome, per esempiu, "Tartuffe", "Donna per tutti", "Sè assicuratevi bè", "Cosa un grandu ghjocu". Larissa hà cunsideratu in u rollu di i valenti adventuri. A strada, ùn mai hà ghjucatu in quelli film chì anu una viulenza è cruelità. Udovichenko a rifiuttu deliberatamenti. Una di l'ultimi comedie, chì era interessante per i persone di tutte generazione, hè a film "Shuba-Baba Luda". Questa hè a storia di a scola, studienti, maestri, parenti. In modu, era ancu ghjucatu a figliola Udovichenko - Maria. True, Larissa hà riagituatu à u so jocu criticu, ma era sempre interessante è piacevule per a so travagliu nantu à a platone cù Masha.

Larissa fù ancu ricurdata per u so rolu di amante di a storia privata di Dasha Vasilyeva. Questa seria hè stata filmata per u populu. Di sicuru, ùn pò micca esse chjamatu troppu prufunditu è ​​filusicu. Ma, invece, hè sottu stampa chì a persone rimine è reste. Bright and cheerful Dasha Vasilieva eleva l'animu per tutti.

Udovichenko hà sempre statu una attore cinematograficu. A diversità di parechji altri attori famosi, ghjùnsenu à u cinema è ùn anu più nantu à u palcuscenicu di u teatru. Tuttavia, à a fine, ella apareva nantu à u stadiu in u ghjocu Solomin's Vitalia. Ùn aghju mai terat Larissa hè stata attuale per attuale teatrali talentu, cum'è cinematicu.

A vita persunale di l'attrice hè a so figliola. Cù u so maritu Udovichenko s'hè divorciatu, ma ùn si hè micca cunsideratu una grande perdita. A donna hè piacevuli chì hà una figliola benamata, cù quale ellu sempre tene di passà tuttu u tempu. Sempre dice chì a so vita era assai, assai successu. Udovichenko ùn temerà micca è ùn si caghjà micca nantu à u distinu. Questa donna sempre sparghje cù a lume è a felicità. Probabilmente, per quessa tutti e generazioni amanu assai. Ella sà a sapè cumu mostra tutti quelli chì in a vita di l'annuncia duie sempre hè sempre stanza per l'aligria è di smillie.