Scrittore tedesco Erich Maria Remarque


Ci sò libri chì l'umanità leghje per sempre, ci sò scrittori chì e nomi ùn passanu micca cù l'anni. Erich Maria Remarque, scrittore tedesco, hè cunnisciutu in u mondu, è i so romane sò leghje solu per i prufessori, ma di e sensuale di tutti i mondu. Oghje, vulemu avaristi parolle di a vita è travagliu di Erich Maria Remarque.

Erich Maria Remarque, scrittore francese, hè unu di i scrittori più famusi è leghje micca solu in Germania, ma ancu in Russia. Avemu acquaintu cù l'eroi di i so rumanzi, chì sò in una situazione di vita difficili, ma per quale a nuzione di "amici", "onore", "cuscenza", "amore" sò eterni è inesguali.

Remark nascìu ntô 1898 in una famiglia di libbili. Sugnu un colghjistru, hà intru entrulamentu impurtante in l'arti. Hè intrattinutu in disegnu è di musica, ma a guerra cuntrastate assai i so piani. A l'età di deci anni, Remarque hè statu redattatu à u front, induve hè statu parechje ghjente feritu. In u 1916, dopu esse incarceratu, Ghjesù hà prestu à travaglià cum'è maestru. Per l'scrittore tedesco Erich Maria Remarque, u tema di l'emigrazzioni hè decisivu in u so travagliu. U rinfurzamentu di u fascismu è u crescita di periculosu militariu, migliori di destinazioni umani discepuli ùn puderanu micca micca di u scrittore indiferente.

Inoltre, u scrittore hè statu furzatu à migraru à i Stati Uniti quandu era persu d'un passaportu danese. Hè struitu à tutti i difficultazioni, chì in questu tempu sò stufa ubligatoriu di persone ghjustu, micca necessariu è perseguitatu in u so paese. Hà spiepettatu assai è hà u dirittu di dicenu. U so travagliu hè basatu solu à l'experientia storica di l'umanità, ma ancu in l'esperimentu persunale: hè autobioggisticu, è i principali caratteri rapprisentanu l'alter ego di l'autore o persone vicinu à ellu. Parechji circhiccaturi di u travagliu di Remarque accunsenu ch'ellu ùn hà micca una fantasia ricca, e limitazione chì ùn si pò micca solu à imitazioni, ma ancu per l'autogestionarii: linii di scriviri, i prublemi avanti curricle da un travagliu à l'altru. Ma a diversità principal hè chì ellu vi circate di trasmetta à e persone l'idea di l'inutilità è di l'inutilità di i guerri, i cunflitti pulìtichi chì infieranu feriti in u core di saldamentu di una persona. Remark abballa i so rumanzi in u primu fiament cù l'idee filosoficu apparente à l'appughjate nantu à a bellezza, l'umanità. Dice chì l'umanità hà cunnisciutu assai tempu, ma ùn hà micca amparatu à cumu appiecà.

E so opiri sò i ducumenti originali di u so tempu, ellu vulete esse eloquenza, fancifulment palette, preferiscendu a lingua sobria è l'ogettibbilità di a narrazione. L'scrittoghju hè assai riservatu, ancu tinutu. In u travagliu littirariu di Remark sintia l'influenza di l'Impressiunisimu. Stu stili hè carattarizatu da li lizzii rutti, grotesca, deformazione di e forme per a creazione d'intensità dolore di u travagliu. Hè tutti sti tecniche chì l'autore utilizate per creà a so rumanzi emigre, salizzendu è intensificà a tragedia di ciò chì succede.

A probabbilità di ognunu hà vistu a pelle o leghje u libru "In u frontiere occidentali senza cambiu", "Trè cammarii". Pudete anu intesu di i libri "Nuvens in Lisbonne", "L'Arc di Triomphe", L'Ombows in Paradisu? L'Imbusquore immubiliante di a vostra cosa , un talentu chì ùn pò micca esse misurata, sicuru, ùn hè micca una novella di donna cun una storia senzilla, ma una travagliu da a quale anu un postgustu. Si ùn avete micca cunnisciutu ancu cù u mondu articu di Remarque, cunsigliemu di fà è ùn ùn dispite micca!

In u 1954 Remarque hà pussutu acquistà una casa vicinu à Locarno, chì si trova nantu à u Lago Maggiore, induva campava per l'ultimi 16 anni. L'escriptore tudiscu murìu u 25 di sittemmiru 1970 è un annu dopu a so ultima novella "Ombra in Paradisu" hè publicata.