Gimnastica per e donne incinta per vende u zitellu

À i primi stadi di a gravidanza, quandu u zitellu finale hè sempre assai picculu, pò assicurà liberamente in l'utru, cambià a so pusizioni. In ogni modu, in u tempu, cumu si sviluppa, hè diventata. Ntappa, finu à circa trenta ghjetes di gravidanza, a so pusizioni, per regula, ùn ùn pruvucarà preoccupari. À questu tempu, u zitellu averisce in ghjornu a so testa.

In questa situazione, si dice chì u fetu hè in a preposizione di u capu. Questa opzione hè di classicu è hè più piacevule per u cunsigliu. Ma passa chì u zitellu ocu una postu differenti è a parte prisente ùn hè micca a testa, ma i buttigli. Sta pusizione hè chjamata prisuntura gluteali o pélvica. U pene naturali in questa situazione hè ancu pussibule.

Determina a presentazione à l'ora di l'ultrasound, ancu quandu quandu ancu da u specialista. Se dopu a trenta settimana u zitellu ùn hà pigliatu micca una preambulazione in ghjustizia, a donna hè cunsigliata di ghjinàstica per i femini in incarnate per vultà u zitellu. Per pannicà in una situazione tali ùn hè micca necessariu, cum'è parechji zitelli anu accettà un capu previa dopu, volte ancu prima di a so nàscita. U cursu di l'esercitu successu aiuta à rotà u zitellu.

Queste eserciziu deve esse fatta da 29 simane.

A donna hè devuta nantu à u soffiu, mette uni pochi cuscini sottu u bacinu è susciteghja i so peri. A pelvis deve esse 30 cm sopra à i spalle. À u stessu tempu, a pelvis, spalle è i ghjinochji sò nantu à a listessa linea. Dopu stu sercentu, i zitelli volte volte in più di u primu tempu. Se u zitellu hè sturitu è ​​ùn vole micca à vultà, riempite dopu a lezzione trè volte di ghjornu. Ùn pudete micca fà stu sforzu nantu à un stomacu tuttu. Ci hè una seconda opzione per stu sercitu. Pudete qualchissia nantu à u cuntattu è ponta u so pede nantu à i so spalle (in i spalle, devia esse fossa popliteali).

In più di stu modu, chì hè cunsideratu classicu, ci sò altri. Pudete caccià à u pede di u puntu da l'esternu di u fugliellu, o fate l'acupressure di u pede. Ma l'azzioni cumu si deve esse fatta da specialista.

Cù u postu gluteali è (o) trasversali, ci sò altre eserciti:

Elementu introdutu: i braccia sò riduti, i peri sò stati nantu à a larghezza di i spalle. A gastu d 'unu chì vulete elevà e mani à i lati (palmi mi sguardu), stendi nantu à i vostri punteggio è daveru a spalle, mentre chì necessitebbene un respiru seriu. Dui persone è tornanu à a pusizione originale. Repetite 4 volte.

Basis: A donna hà bisognu à minzogna à a so banda, in fronte à u partitu fetale cù a presentazione coricula. Sì u fugliu hà una presentazione trasversali, ci hè necessariu di galla nantu à u latu oppostu à quellu à u quale hè a turnata. Allora puderete daveru e so peri in l'articuli di u gattu è u ghjinochju è ghjittassi per 5 minuti. Allora sò inalzati assai è vultate à l'altru cantu à traversu a volta, cusì hè novu hè bisognu à ghjustificà di 5 minuti. Questu, a cussia, chì si trova supra a cima, anu riaghatu (cù presentazione pélvis); Se u zitellu hà una pusizioni transversale, puderà alzate a vina chì ghjanda. A seconda perch'ella hè sempre bent. Allora pigliate un inghjudenu sferimentu è dàchanu a ghjustu ghjustu in u ghjinochju è l'anca di malatia, da quella u ghjinochju sarà imbruttatu da volta è versu e nucali (in a pusizioni pélvica o trasversali, rispettivamente). Cumu sti azzioni, u corpu si prumove in fronte, è u ghjinochju perchianu nantu à u ghjinochju discurprà u semicirculu in ghjornu, toccu toccu a fissa di fronte di l'abdomen. Allora segue una exhalazione forte, postu chì hè necessariu di rimarcate è minà a pile è rilassate. Allora un respiru fundatu è esercitu hè ripetitu. Cusì ci vole à fà circa 5 volte.

Final: Menti nantu à a spalle è in i ghjinuvesi è i ghjinochji per dàie e so pedi, è i petti di i dui petti per restè à u pianu nantu à l'anch'elli di i spalle, e mani eranu nantu à u corpu. In u primu conte, aspirazione è sullivazione a pelvis, hè necessariu restà à i spalle è i pedi. In u secondu conte, a pelvis hè abbattutu è exhormatu. Dopu chì quì, i cugliini riaghanu, aspraviu è strainate e nucali, è l'inzergue è u stomacu sò ritrattu. Pèntre l'exhalate è rilassate. Repetite 7 volte.

Si in una ecografica, u mèdicu vede chì a gimnastica per e donne chì hà incubatu hà datu u risultatu è u zitellu hà pigliatu a pusizione necessaria, u preludiu è l'exercitu basulari ùn hè micca fattu, è l'ultimu exercitu hè ripetitu finu à chì u zitellu hè natu.