Ombre - una nova tendenza internazionale-2016

A tècnica ombre hè rifughjata in l'evoluzione interni-2016. L'effettu di a degradazione hè assai universale: pò esse a suluzione stiluttiva principalu per un novu ambiente o sombra un internu intarettu. E transizzioni di colore liscius poden ocultar fallimenti architecturale - curvatura di mure è soffitti, creanu l'armunia visuale in a stanza, proporzioni d'intruduce, è aiuta ancu à l'intelligenza di u zoniu spaziu. Inoltre, u gradientu di culurite dà un incantu à l'altri mobili è i decorativi - lampi, pouffe è cofli, fatti in u stilu di ombre, pò esse u toccu finale in a unità di a cumpusizioni interiore.

Pastel "degradazione" hè una scelta pratica per una casa. Olii deliati di l'azur, lilli, foglie rosati è bianchi lezii, imperceptiblemente "flutanti" in l'altri, fighjonanu nantu à e stile di lignu è di i tessuti tessili. Una richa paleta di fiori di grafito-blu è pistici-emerald è una bona opzione per elementi decorattivi (supporti, cuscini, sculture è frames). I tecnici macchiati è volumetrici di u tinghje di gradiente sò un novu enfasi di u disignu di luminaires.

E cortini altchi cun un effettu di gradienti creanu una illuzione ottica di u spaziu

A cullizzioni di u mobili U vetùricu Wooden da Meike Harde hè tintatu da un gradiente d'arcudi cù l'effettu di a mamma di perale.

Frascati internu Alba per Serralunga da Massimiliano Adami

Gradient chair revestimentu di Arik Levy enfasizza a nurighda texture di l'arbre