Geometria di colore: AMAI è NBGZ cullizzioni

Una novità luminosa in u campu di u disignu di u sughjettu - una ghjovana marca AMAI chì hè auturizata cù Olga Nabiguz presenta a cullezzione di mobuli rotuleti Color Geometry in u borse Design Week 2015. U cuncettu di a serie, sicondu i creatori, hè una rinfrescione armonosa da u rigore di i formi geomettichi cù l'espressione di colori brillanti.

A cullizzioni di a Geometria di Colore hè digià disponible per ordine nantu à u situ web ufficiale AMAI

Pùbùeduri pùedri sani, made di cuttuni è velore - ùn sò solu articuli interni funzjonali, ma ancu accessori stylish. In a coletta di Nastasya Amai è Olga Nabiguz fighja i motivi Scandinavi, l'ornamenti folklori schematici è e tecniche di patchwork.

Puliti brillanti cù manichi di coghju for easy transportation - furniture ideali per relaxazione

L'scelta di tessili per u mobili nantu à u situ AMAI hè abbastanza larga - in più di i grafichi tradiziunali di u culore gris, a paleta include turquoise-blue saturated, purpura scura, grosje è tonalità verdi brillanti. Puffs pò esse monofonii o cumplementati cù inserenti brillanti cù u brocca sfrore.

Un settimane integrate di mobili per u salottu è salottu in a cullezzione di Geometria di Culore

In più di i pouffi originali, a coletta di Geometria di Colore includita vinyl multicolor wallpaper, decorazione interiore è una tela cunfettu geomitricu di matte.

Situazione AMAI è NBGZ cù a Linea di Ghjermetta di Culore in Bologna Design Week