Chastushki u 8 di marzu di i picciotti per i zitelli, mamma è averebbe. Funny adult chastushki for corporate u March 8

Unu di i ghjurnali più popolati di u folkloru hè cunnessione cortu crescenu, realizatu cù un motiu simpaticu è dedicatu à un avvenimentu o caratteru specificu. U chastushki di u 8 di Marzu sarà pertinente è à un cuncertu di scola, è in matinee di a kindergarten, è in casa. Ciò chì pudemu dì à u lettu off corporate office. Trà l 'abbundanza di varii versi, ùn hè micca difficiule di truvà adattatu per a mamma è l'amma, per i zitelli di i figlioli, per i duttori è i culleghi per u travagliu. Aduprate spessu vi cunghjunghjite i quatrains universali, ugwalment adattati à tutti i raprisentimenti di u sessu sessu nantu à una festa forte u 8 di marzu. Studi di i zitelli - ingenu è divertidu, adulti - "cun pepite". Cosa di sceglie questu tempu, decide per sè stessu, datu a categurìa di età è e relazioni in a cumpagnia. A più chjaru hè chì l'umori chjami di u populu ùn hè micca offentere à e zitelli à u Dia di a donna di a Nazione Internaziunale, ma dà l'aligria, iri sinceri è a risata forte.

Infurmazione di u figliolu u 8 di marzu per i zitelli di i carusi in kindergarten

Ancu i figlioli più chjucchi sò dispiacchi à scaccià i belli, fate torna ricordate tuttu interessante è adore l'inusual. A preparazione di a matinee per u Dia di a donna internaziunale in a kindergarten hè sempre locu cù l'ispirazioni è l'entusiasmu. E spessu, per annunzià una festa di primavera, i prufessori sò in u scrittu u zitellu di u ziteddu u 8 di marzu pè i zitelli di i carusi. Questu numaru pò esse facilmente è amatu per vittirè, aduprate a musica, costumi tradiziunali è di divertimentu scena. I più belle di i zitelli di i picciotti à e donne per una festa à u 8 di marzu in u kindergarten are looking in our collection. Oh, primavera, primavera, primavera, sìssentatu cù e fimmineddi: Dà i vostri peccati à tutti, Eppuru, cudemu canta ditties!

Oh, trouble, trouble, trouble! In u nostru gruppu di pontefasi, per i rigali di u zitellu chì Fighjenu!

Pudete pè a festa è vede a classa maestru: Cantà, balla senza firmà. Pudemu solu per una ora.

A chastushka hà principiatu, u chastushka hà una fini. Quale hè stata amparatu à u nostru chastuku, Disse cusì dì, ben fattu.

Studi di i zitelli per i ghjovani in una festa u 8 di marzu in a scola

Chastushka hè una corta pittura folklora russa nantu à un sugettu specifieru cù un cuntenutu umurusu per u spettaculu in un passu veloci. Sicondu una di e versioni populari, u nomu di u "chastushka" venenu da u verbu "parte", questu - rissimu è rythmically parlate cù freckie di freccia in musica. In questa sezzioni avemu avutu ricugghinu i criterii di i zitelli per i zitelli nantu à u vacanze annantu à u 8 di marzu in a scola, cumpostu di sensu cheerful è di divertenti motivi. Curnutu in u silviu in paese, Prestu una festa per i zitelli! Eccu, vene nantu à u 8 di marzu. Cumu, i picciotti, si fala!

Pruvatu tantu forti tuttu u ghjornu. Ùn aghju micca stegnu à e zitelli. Aghjevanu rispose - Vuliu tirà di a trenu.

E nostre femine anu riittatu ùn avè micca datu oghje, Senza mancu fà chì qualchissia cun elle.

Sò bellissima sempre: Tails, coleta. Avemu per elli, succede, tiraimu, solu da l'abitudine!

Oghji promettenu D'accolta per dì. Un crescenu, avemu da darà i fiori!

Oghje chastushki cantate per voi, ùn sarite micca, affacciate e mani più in alta, Smile più!

Chastushki nantu à a festa di u 8 di marzu per i duttori

U ghjornu di u donne nantu à u 8 di marzu ùn hè micca solu rigali, matinu u felicità è l'attinzioni di i pezzi cercati, ma dinò di l'attività mundiale in tutte l'istituzione da i kindergarten à i grandi università. Dopu tuttu, i prufessori ùn sò micca menu di mèdici, venditi è e donne di amare si meritunu una festa. E quiddi funi è musica, ci devenu un locu per u chastushki da u 8 di marzu. Divertente è divertitu, à quarchi forti è spleenatu, cun una rimi chjachi è i palori cumprendi - ùn si abbandunà micca qualcosa indifferenti. Speremu chì a nostra retechja di ditties in u 8 ferraghju per i maestri guariscenze di più di un maestru. A primavera hè vinutu à ognunu in u core, u 8 di marzu in u porch, Felice a donna, è ci decora cù fiori!

Da e drops dropping drops, è ùn sò micca brame di felicità, da u 8 di marzu, a terra sana, E voi donni "Hooray!".

Oghje in a nostra scola hè u ghjornu di a donna! Fiori è risati! À tutti i prufessori à a so volta vi diceremu: hè più bella chì tutti!

Cumu - cù a nostra mamma bella? Demu a prumessa festa gloriosa - Oporemu l'annu sanu!

U direttore canterà un couplet. A scola stu ghjornu a Regula di divertimentu! Chì u direttore, u nostru amatu, prigheremu per i nostri pranzi. E l'ochju di u marzu - lasciate una bella aspetta! Per un sorrisu dilicatu A so bella faccia! Tutti i ghjorni ripetiremu: U nostru dirittore hè un gratite!

Avemu cantatu u chastusu di voi, Da a nostra gran ànima, avemu felice annunziatu, sì stu dumiciliu sò bè!

Divertimenti ditties per a festa di u 8 di marzu di e donne

Succece chì in una donna pedagogica cullettiva sò obligati à felicità l'altri in u Dia di a donna internazionale. U mutivu di questa hè a scatizza di maistri masculi. Ma ancu in questu tempu, ùn deve micca denegate u vostru piacè per fà i so cumpagni maestri cù u ridestu chastuscu u 8 di marzu. Inoltre, u tema di quatrains tali hè assai vicinu è familiar à ogni unu di u sessu fieri. Sceglite di qualità divertenti per u vacanze di u 8 di marzu di e donne - è congratulates distinguished employees, bosses, subordinates. Hè assai piacevule à corde bellezza Incluso una donna di a cummercializazione, Se anu una buttiglia è un alimentu!

Sò spinning like a squirrel, In ogni locu duvete aghjunghje ... Fall, immagine image, canteraghju chastushki!

Allora ella andò, stà inùtu: prisenza di prisentazione - Ùn si pò micca esse chjapputu!

Oh, mantona, u mo chjuche, Cage verde! Scriviteanu spessu, i cuntratti sò rari!

Oh, u mo rivista, Kosaya-scurazione! Cumpressi straneri cumprate, Sò senza pelle!

Voi, u me rivadore, Strange are: Calculatrice poke in your ear, Number dialed!

Presente, amicu, À u zoo di ricinu: Perchè chì vo site, Macaca, ùn deve micca una licenza?

Tutti quelli chì ùn hè micca stupidu cun noi, vai à u club in ghjovi. Gloria à a biera è u vinu! Eh, è fun dance ...

Armunistiani precedenti anu allatu. Eppuru, è avà nantu à a mo mia, sò solu l'essenza maritata ...

Ùn pudete subir un vittura Per u nostru paese per voi. Tù, pop, ùn avete micca - avemu da esse pigliatu à Intervi ...

Divertimenti ditties in u 8 di marzu di i sorelli, mamma è averebbe

Dati fervente è incendiariu u 8 di marzu culpiscenu perfetta l'animu di ogni cumpagnia di e mamma, avere è a soru. Dopu tuttu u ghjornu di a donna di a dinari hè una festa brillantissima è luminosa di fiori, felicità, smilii è, sicuru, rirenze risichi. E pò ancu una vacanze senza questi cheerful couplets of folk rima? Eppuru ùn hè micca! Avemu suggeratu chì pensate à questu in anticipu. Dopu tuttu, ci sò assai chastushkas, è per ogni occasioni ci sarà un broma unica: per una festa di casa, per una matinee di scola, per una società cù i culleghi. U chastushki più amusante u 8 di marzu per una sughjettu, mamma o avana, avemu cugghiutu per voi quì: Carche a nostra mamma, Chastushki cantate à voi. Felicità u 8 di marzu Da u hello hot hello.

Caro, nostri mariti, Parenti à u ghjornu di una donna. Avemu ora per avè da ballà è di u cantastru.

A riva corre veloce, Limpia à u fondu. I nostri moms smiles Bright as the sun.

Cù u papa, cuminciamu a cumincià a coccia. In a cucina, ci hè u fume è u sonu. Hè una pity chì no avemu finatu u Culinary College.

A matina, a nostra mamma Mila hà datu dui dolci. Aghju avutu pocu tempu per dà à elli, i mei manghja.

U ghjornu in tuttu u 8 di marzu, u pianu era chjucu incantevule è in u novu ghjornu, Venik ùn hà micca pigliatu à e so mani.

Sò i chastuschi cantannu finu à a fine, à e nostri mariti averemu prumittii: Per sèntenni sempre, in tuttu - In matina, à a sera è à a sera dopu.

Chastushki u 8 di marzu per Mom et grandma da Dad

Ci hè ancu assai chastooshkas tematichi in u folklore. U criticu principalu per a selezzione di qualchì quatrains divuziunanti hè l'età di l'udienza è u cullettivu per a quale anu da esse realizatu. I nostri megliu sceglienu qualcosa di bonu è faciule, l'amici in una cumpagnia estrema: divertente, cù belli è umuri, i culleghi di a corporazione è neutra è micca troppu francu. Ma u successu maiò diventatu cunfortu u 8 di marzu per i matri è i muggini da i Papi. In u spettaculu di un omu vistutu di una disfatta femina chjucca, ancu una primitiva chastushka à u Dia di a donna di a Nazione Internacionala soverà assai energeticu è fervente. Cù a me mamma hà infurmatu, sò amici, andò à pancakes. Venite à visitarà, Rada serà una sughjera à voi.

A me mamma hà micca bacio. Dice: "Allora, invece." Aghju principiu di u travagliu, I trainare cù un felice.

In a matina à a so mamma hà avutu, purtate e so fiori. Sò manghjendu u mo oro. Quandu a mo scurdamu!

Oh, a me mamma-a-lege, Per fà senza voi, Quale avete dumandu prestu soldi, Per una buttiglia di vinu.

Oh, a me mamma-a-lei: l'occhi Blu, quantu hai, è l'amore è l'affettu.

Funny adult chastushki u 8 di marzu per una festa festa festiva

E scelta una versione simili di felicità in u Dia di a donna internazionale, ùn si scurdanu, chastushki - generu umoristica. Assicuratevi d'antru chì tutti i ciddi di i vacanze anu un bon sensu di l'umuri. Dopu tuttu, à a cundizioni celebratori in onori di u 8 di marzu, ùn pò esse chjucchi è donne sensu chì ùn sanu micca truvatu ditties divertiti o divertitu. Ci hè una seconda sorte da a situazione: e chjusi in i couplets sò micca diretti à u sessu di più inghjustu, ma nantu à i chjami. E donne apprezzé l'abilità di l'omi di riri di elli, perchè certamenti anu divertitu. U chastusu più ridículu per a festa di u 8 di u 8 read on: Marina Pro Marina hè infurmatu chì u mare hè tutte e tacchi, È ùn cride micca à e parolle, Perchè ùn pudere micca nagnu. Katya Katya - una natura stretta, è seriu abbastanza, Se ti vìvi un pocu - Ella balla nantu à a tavula! Olya Ùn pudete truvà nunda più seriu in u mondu chì Olya, Olya hè listu per tutti i zitelli, è nisunu sustene. Galya Si cercate un silenziu, Chì ùn hè più modestu, U nome hè raru - Galia, cumu puderebbite trovu? Irina Se ci vulia aiutà, Wife Ira sceglite, Sò dunanu i rigali Never forget. Luce U lume brisa chjude, Una lumachina ignetta, Nisciuna lumera pò vedà, Una luminaria brillanti! Zhenya Painful in tuttu, Zhenya decora a casa. Solu un cumpagnu - orgogliu, Oh, purga in tuttu. Vika Ùn ghjudicheghju strettu Viku Per a so bella vista. Nenarokom nostra Vika di tutti l'omi in sè stissu falla in amore. Natasha Eh, Natasha, sì ben, Evil chì ùn avete nutatu. Tutti i crimi sò sempre u perdonu in tuttu. Christina Cristea hè una ragazza grilla, Pudete fà tuttu, Cumu si gestionanu, Quandu cantu una canzone? Inna Avete à circà Inna - Hà spine nantu à ella, Sembe arroganti, È in u so core - fiori! Alexandra Se sì circà un bellu pezzu, hè u leader, sceglite Alexander - u vostru salvezore! Elena Dicenu chì ùn hè micca più bella è Elena sà più prudente, Tutti i nostri cavalieri accunsenu cù questu. Jeanne Jeanne hè assai esotica, ma di volte l'autocrítica. E i disgraziati, anu amatu Jeanne per nisuna ragione.

E maiò esposizione spustamenti da i mariti nantu à u Dia di a donna internaziunale

Felicità u 8 di marzu per i vostri cumpagni preferiti sò sempre ricchi in belli parolle, cumplimenti vividi, i benevolmenti è admirazione. Ma se a celebrazione si face in e cundizioni di una affascinante cumpagnia, i discorsi polifonii flatteri deve esse rimpiazzati cun qualcosa più faciule è divertente. Per esempiu, i marmaru ponu cugbili in un trio funziunale (quartet, quintet, etc.), è canteraghju à e so mòglie i più boni di qualchi nantu à u Dia di a donna di l'internaziunale per un accumpagnamentu interessante. Chistu pò esse un anticu unione di bayan, un rattling of metal spoons, un golpe di scarpi in u parchet in u passagera, etc. A cosa principal hè chì u chastusciutu di i mariti di u so maritu, u 8 di marzu, fù sceltu cuceve è hà amparatu. Avemu nutatu, ùn avemu micca pariu, un ghjornu di a donna naziunale. Solu solu per un pezzu in un annu Naziunale Naziunale

Lovely you are our ladies, Parenti per u ghjornu di una donna! Tù calvi a nostra alma oghje!

Oh, ti girls, girls, Oh, oghje hè u vostru ghjornu. Ci saranu i vostri pisci, pigliate tutte e - lock!

Malgradu tutti i minati, Mila hà datu una mimosa. Dopu u lettu, cum'è in una trinchera, sò cum'è mimosa in u culo

A me moglia è l'I 8 di marzu. Cumprà u supermecciu. Salsiccia, vinu, documenti, Darling manghjerà tuttu questu.

Sò u ghjornu di u 8 di marzu. Dè u mio cartulare favuritu. Dove chì ghjera, ora ùn sò micca sapè, Cumunu, forsi in Altai

A me moglia è u 8 di marzu nantu à u desideriu di disputà a carta. Aghju aghju un pezzu "Prima", è ella - l'ovu di nidu!

Vi daraghju a me mugghieri è a so mamma ... More gifts. Emu daraghju tutte l'ore, ùn aghju micca paura per mè!

Mi querido nantu à u ghjornu di una donna, aghju datu un mircà crap da u so òrdine. E una fiore in un vaso!

A sira custa centu rintulu, Un carnaticu - trenta. Avete capitu nantu à un ghjornu di a donna - Ci hè quarchi cosa di travaglià! In un ghjornu di primavera primura è u ghjornu intornu di a donna di a donna, vogliu felicità nant'à una volta: mamma, nanna, sughjura, maestri, cumpagni di a scola, i culleghi di travagliu ... Ma hè megliu ùn prumurà è preparanu un qualcosa di felicità. Per esempiu, i chastusu fugliali di u zitellu o u castidzu di u 8 di marzu. Sò micca solu esse spressione tutti i sperienze, ma ancu di cresce u santu à i culpati di a celebrazione.