Pagamentu da alimenti in modu di divorziu

A lege prupone un articulu chì ponu esse l'obligatorii anziani o parenti per mantene l'anziani cungresi o altri parenti, paghendu certi pagamenti. Dopu un divorziu, per esempiu, u prima anzianu pò esse dumandatu à pagà pensiunale per u mantenimentu di i zitelli. Normalmente u pagamentu d'alimonia dopu u divorziu hè realizatu finu à l'età di a maiuranza di i zitelli, ma ci sò casi chì alimonia hè pagata più. Inoltre, u tribunale pò esse obligatu à mantene l'anzianu cuncepimentu, pagu a mantenimi per un certu tempu, o per a vita. Ci hè questioni chì i zitelli sò ancu necessariu di sustene a so genitori.

A data, l'ordine è a quantità di pagamentu di mantenimentu per u mantenimentu di i cagiuni, i zitelli, i genitori hè stabilitu solu da a corte. Certi voluntieri decide di cuncludi un accordu di pensiunia, affannatu di notariamente.

E anziane s'incontri cù un accordu cù l'altri, in quali accunsenu à pagà pensioni di u mantenimentu di i zitelli finu à quandu anu à l'età di 14 anni. A alimonia riceve u cô cuma cù quale u vicu minore. À l'età di 14 anni, trà u zitellu è di u genitori (cù quale u zitellu ùn vive) hè un accordu chì obliga u principale per pagà pensone. In questu casu, u cunsensu di u genitori chì rescidiu u zitellu o u cunsensu di u tutore o tutore hè necessariu è solu un accordu cù u zitellu pò cunclusione.

Pagamentu d'alimenti hè fatta mensualmente in forma di un percentinu fissa di l'ingaghjamentu di u genitori. U 25 percentu di l'ingudu hè calculatu se a pensione alimenta hè pagata per u mantenimentu di un solu zitellu. Per u mantenimentu di 2 zitelli da l'ingudu, u 33% hè calculatu. Trè o più figlioli da u ingiu calculate 50%. Hè nutate chì in certi casi, pensone ùn hè micca pagatu in forma di un certu percentinu di l'ingudu. In questu casu, l'accordu trà e genitori indicanu una quantità fissa di pagamentu. A volte una cantina fissa di pagamentu hè stabilitu in u tribunale. A questa decisione di a curata permette à esse l'observazione di l'interessi di u zitellu è u mantenimentu di u livellu di a segurità monetaria chì esiste prima di a dissoluzzioni di u matrimoniu. A volta à a so pensione alimenta, sottu l'accordu di l'anziani maritare, hè pagatu in forma di prupietà caru (casa, caru, caru) in a pruprietà di u zitellu.

In i casi chì i genitori ùn ponu accunsentutu cù l'altri è stabiliscenu u cantu di pagamentu è u prucedimentu per u pagamentu, u cô cònie (cun ​​quale u figghiu resta) sottomette una applicazione à a tribunale, è poi l'altitudine è u prucessu hè stabilitu da i tribunali.

Sì i termini di l'accordu ùn sò micca rispettatu, è se i termini di l'accordu cuntradite l'interessi di u zitellu, a persona interessata si applica à a corte chì ellu dumandassi a salamaria di l'anzianu cunvintamente. Arcuni applicanu ancu à u tribunale per una cancellazione di l'accordu o di una dumanda di mudificà l'accordu nantu à pensone.

A so volta, a spouse, chì hè rispunsabili di mantene è cresce un picciottu, hè obligatu di a so parte per piglià tutte e misura di culligà a pensioni alimenta per questi scopi.

U principale chì hè statu cun u zitellu, ùn ricusà micca per passà a so pensione di l'anzone (in certi casi, unu di i cagiuni refuse l'accetta di l'alimonia) per u mantenimentu di u zitellu. Siccome chì u rifughju di u cuma cù a so pensione alimenta hè una violazione di a lege russa.

Se u sustegnu di u zitellu ùn hè micca pagatu per u mantenimentu di i zitelli è chì nè u partu ùn guasgiu qualsiasi misura, l'autori di l'urdinatore è i guardianu intervenenu in a situazione. In a so propiu inizzioni, anu cun el'egastazione, cù a dumanda à cullettite per u mantenimentu di u zitellu a pensione alimenta da u genitori (à volte da dui) pò indirizzà in tribunale.

Se dui o più figlioli anu cagiuni è, dopu à u divorziu cù ogni genitoriu, un zitellu hè stata persunata, u ciucifu chì hà cunsideratu hè u dirittu di ricerche u mantenimentu di una coppiu vivaci in u tribunale. U cantu di pagamentu hè stabilitu da a tribunale è hè pagatu mensualmente. Prima di fà una decisione, a tribunale analizeghja i cundizzioni di i zitelli di i genitori.