Divorcio: cullittendu o rinnovatu?

Se seguite a terminologia di u psicologu populari Erich Berna, u matrimoniu è a so conseqüència possibbili - un divorziu pò esse attribuita à a categuria di ghjoculi chì a ghjuridizione ghjocanu. A teoria di Berne hè simplice: a mancanza di ligami emozionale hè fatali consecenzi per una persona. Cusì, i criaturi chì ùn avete micca u cuntattu cù l'altri persone lagarde à u sviluppu è ancu di morta. Inoltre, i persone chì vive in un matrimoniu per un bellu pezzu in l'assenza di ligami emotivi, pò divutu divorzià.

Divorziu, se occidintali, a prucedura, sapendu da mè, ùn hè micca piacevule. È a materia quì hè raramente limitata à insulti mutuale, accusatori di infidelità è dislike. A divizzione di a prupietà, cumanda cù a redivisioni di amichi, aghjunghjera assai emozioni negativi à a tina di pacienza. Emotions, à a quale ùn ci era micca stata fora di una vita famigliale calmata, oghji cumpunenti di maestru. E questu ùn pò micca, ma avete a cunsiquenzi, è seranu cun signu meditatu o cun un signu minusariu. Ma hè ancu più impurtante per cumprenderà e causazione di questi consegni.


Statistiche voce


A statistichi dichjara: una di i più altisimi di tariffu di divorziu annantu à u periodu di unu à trè anni dopu à u matrimoniu ufficiali. Ci hè parechje mutandine per questa: di difficultà materiale per a infidelità bunale. Ma ancu ci hè una parolla chì a so situazione "in u matrimoniu" rifletti i sentimenti: l'ubiugamu hè asciuttu, u bastione hè pigliatu, ora pudete rilassate. Ùn ci hè bisognu di incarnà, di seduce, in l'amore è cazzo in amore, cunvince è esse cunvintu. Hè cusì l'asfixia emoziale post-maritale. Approccede appartene u stessu in u periodu di relazioni matrimuniale in animali: pocu prima di l'affaccà chì u male entra in una pusizione subordinata è in ogni modu possibbi viulja à a fede chì ùn hè micca scary e obedient. U propiu biologicu di sta tecnica, chjamata in u mondu scentificu da l'invistitu di a dominazione, hè cunnisciuta - micca à teme a femme, per evità l'agressione. U listessu pettu pò esse osservatu in l'omu: l'omi utilizighi usi tutti questi riflessioni, in ghjinochje, cù a so mani, promete d'avè una stella da u celu per arrivà à a so mira definida. È in a mattina, aiutu, una donna in amore, maldi à u falsu cheater, prumettante di fà ancu cun ellu. Evidutamenti, u frescheghju di i sentenzi in i primi anni dopu u matrimoniu hè assuciatu cù u stessu inversu di dominanza: premiere-romantic "Dear, vi daraghju una stella", hè sustituitu da prosaic post-festive "Dove hè Vodka, Zin".

U matrimoniu è u divorziu in quarchi cosa simili à a formula matematica: sempre hè un unknown. In regula, sti ncucchiati sò l'expectati di i partinariati. Sè ochjite u cumpunenti di l'amore, a passione è a maturità, in l'ultimu equilibriu, cumu micca di trisce, ci sarà qualchì interesse chì a persone vole di alcunà quandu si maritanu, sese vulete acquistà u proghjettu o sustegnu materiali. U stissu scrittu à u divorziu. Se u calculu hè correctu, l'aspetta da esse ghjustificate - questu hè in teoria. In a vita, raramente hè pussibile di calculà tuttu cù preċiżjoni matematica.


Indicatori Non-Statistici


Ma ci hè una altra statistica - statistichi ùn sò micca un fattu, ma l'aspettattivi: a maiò parte di a persone assicuratevi risuluzione di assai prublemi cù u divorziu. Ancu parechji persone anu u divorziu assuciatu à cambiani successi à a so vita persunale, cù l'implementazione di longa cuncetazione, cù a vita d'una bassa prugna. Infatti, spessu u divorziu hè solu una occasione per attruvarà attinzione, prova u so valore. U calculu in questu ghjocu hè simplice: per parte cun ellu per quale ellu apprezzà cumu si ricusarà, cumu si era stata mistadete, cumu ùn hà micca apprezzatu a vostra presenza in parte. U calculu, in generale, hè correctu, cù a sola condicioni chì u sociu accetta à queste règuli di u ghjocu è anziane hà aspittatu à un veru instinctivu di cunciliazione. Quì, trà i me amici, hè una coppiu chì durante 8 anni hè vità per u principiu simplice di parting è reconciliation. Cumu serebbe cuntinuà à esse cumminati, questu quì, per parte cun una certa periodicidadi è cunghjuntà, finu à chì un ghjornu un di elli decide chì eppuru i règuli di u ghjocu. Intantu, tuttu hè in una vittoria.

Ci sò altre casi: spessu i esse coseci, esete di litigazioni è cuncetti mutivanti, sò permessi di passà tutte e viulente: da relazione materiali promiscuzi à cumprà un novu caru, per via di gastru di diritti per tavernes è i buttreghi, à mudificà i travagli. Unipochi dopu à l'avventura, fatti in l'onda di lotta desesperativa prima di l'ingiustizia di a vita, acquistate una nova proprietativi è sentimenti freschi, altri pòbbenu sfurtunatate in l'admiraturi di ventu è in a ghjustizia di a vita stessu. È tuttu questu ùn hè senza un scopu secretu di identitarie a so impurtanza, per pruvà a so supremità.

Eccu alcuni hanu u drittu per cunsiderà un vincitore, ma per i desideri segretarii - un fallimentu assicuratu. Nè u primu, nè l'anzianu mai venite à visità cun champagne per ludà per successu à u novu postu di travagliu o appruva a compra d'un novu BMW. E micca perchè ùn sanu micca (amici cumuni, chì ùn puderanu micca esse dividerati, a diversità di l'appartamentu è di i zitelli, cù una periodicity enviable, i primi cômessi sò dediati à l'affari di l'altri), solu per ludà, significà ricuncilià, admiten a scunfia, ochju stessu.

In questu jocu, i paroli rari restauranu a cunnissioni pèrdita, ma assai avianu alcuni inpreite in i so carriera. Tutta a culpa di emozioni: da quì avà sò dirigenu per ottene i risultati stabiliti, è micca in una scarafitta verbal cù l'antica. È tuttu questu cun una cosa solu: u veru fianzu, è u veru risultatu ùn hè micca assolutu, i deserti segretti ùn sò micca ghjustificate. Ùn ci hè micca altre perditori quì, salvu aspittazioni rotulati, sentimenti tormentati, nervi fissi è l'odi impassibili.


A natura di u divorzju


Unu di i più impurtanti studienti in u duminiu di l'etulugia, Dottore di Bioluggìa, u prufissori Viktor Rafaelevich Dolnik, studiava a natura di a rilazioni maritali in l'animali è prova di revelà a so struttura naturali perchè l'omu vinia à cunghjenzii inesperu: l'evuluzione di una persona chì seguia u percorsu di a selezzione naturale hè interrompitu, è l'omu si incomplete, cù una multitùdine di contradistizioni trà i instinti sottuducati cuntinutu sessuale, maritali, di famiglia è suciali. Da quì avà, ùn sò micca quelli chì sò megliu organizati, ma quelli chì avianu acquistatu megliu è utilizate i cunniscenzi acquistate è purtati da generazione nantu à generazione, cumu si cumpranu, cumu scurienti l'alimentu, cumu viaghjanu, anu survigliatu. Dunque, cusì spessu si cumpurtaveni malamenti, ancu male, quandu sìssenu guidati da motivi internu, ancu s'ellu si appughjate à facia tuttu u so modu.

Parechje di a generazione di l'antichi attuali trinta anni anu acquistatu una sperienza annantu à i so genitori. È a so sperienza, in regula, parlava d'una cosa: hè necessariu di mantene a matrimoniu per all costs (ùn era micca di l'amore). Sottu "per tuttu modu" hà fattu cunnosce assai. Solu pardunatu assai: tradimentu, borrachettu, un aparthu turchinu, ancu i salari di più bassu, disputa cù a so mamma / maternelle. E tutta chista cun l'auto-justificazione constantu: tuttu pà u benitore di i zitelli. A famiglia di a famiglia si spende in tutta a prova. Paria chì i zitelli sò crisciutu è appresezziunate micca a sacrifiziu. Ma i figlioli anu criatu, è ùn si sò micca pressu per maritari, maritari o avè i zitelli. Ùn sò micca pronte per una vita di famiglia, à questa mesura di prucessi. Ùn sò micca deboli. Hè onestu cù elli è vulete esse ongiusu cù i pruponi futuri. Cù u latti di a mamma, assuluta chì u divorziu hè male. Hè perchè ùn sò micca in prusicità di manighjà di u matrimoniu, chì sò teme turnaranu esse figlioli dolci à l'ochji di i so genitori, chì ùn vulete micca esse genitori in pettu à l'ochji di i so figlioli?

Salva u matrimoniu o decide di divorziu? L'scelta hè determinata solu da a misura di rispunsabilità. E ùn aghju micca dettu chì a generazione di i trent'anni hè irresponsibile cunnessu à u matrimoniu. Pianu, à u cuntrariu: capiscenu i so capacità ancu bè è sanu cusì chì, cù quale, cumu, quandu è induve vulete. U stessu pò esse ripetutu à u divorziu.