Panno cù paillettes

Design : Violetta Beletskaya

Foto : Dmitry Korolko
Style : Elizabeth Yakhno

Materie:

Ferramenti: Frame di brodatu, pistola di cola


1. Pistachkovy culleu nantu à a tavula, fece mette in faccia. In cima di u teatru, fate u quadru in faccia. Uvizzu cù una pistola adesivi, tira a tela da un latu di u quadru, da u cuntrariu. Inoltri, tira a tela nantu à i dui costi di u quadru. Tagliate l'excedente in tela. Turn the frame over the other side. Cesarii in u centru facenu un pirtore è tagliate u tagliu in diagonali versu i cantini inturniati di u quadru, ùn sò micca stampati à e cantonate 0,2-3,3 cm. Aghjunti u kolla "l-irkejjen" di u tela à u spinu di u bastimentu, stendu a tene. Tagliate l'eccessi.

2. Tirti u tela cun ornamentu fiore è aghjunghjela in u quadru. Utilizà u piettu, selezziunate parechji elementi di u mudellu nantu à u teatru. Per riflettà u primu solitaire, sguassate l'ague è u filu di u frontududu di u teatru in u pezzu in a ligna. Cù u spinu di l'agulla, aghjunghje a lugrafi da i dui marge. U secondu paillette hè stata postu à u primu, cose à a stessa manera, ecc. Paillettes di cinghiale di colore selezziunate un contuori di foglie, un ciclame - fannu accentu in i fiori.

3. Pigliate i sequins di culore di limonu è selezziunate u mità di a grandi fioritura. Sequins devenu esse situatu in una catena di eppustizzioni. Per fà quì, sguassate l'ague è u filu di u frontudu di u tela in u cavallu in u lugelettu è, preparendu solu in un uitu, piglià l'agulla vicinu à a riva di u primu pezzu è stringe a prossima. Ogni sequenza sequenziale deve esse disposti in una manera chì parleghja parallamente l'antica. A cusciottu i sechinni cù a spina "tornà l'agulla", sia posicionatu in un spirale è traspendu à u centru, finisci u patronu. Eliminà u tela bordata da u cuffu di brodite è u ferru da u latu incorrectu.

4. Usendu un pistola di cola, pull the fabric lined in sequins di u cartulare di corrugati. Tagliate l'excedente in tela. Inserisce u cartuni fate in un quadru. Cù un cartuni chjuche, aghjunghjenu a volta di u panel, fiscale cù a cola calda. Comu aghjunatu, cola un cummerciu di cinta à u cartone.

BTW

U pannellu cù culori volumetrici hè brodata cù cintes satin. Per fà una peonia da una cinta cullata, fate 30 cm di cinta satinata à a mezza è longu à a linea di doblegu, aghjunghjela à u filu. Fate un finu di a cinta à u tela. Cogliu a cinta in una espirale, facendo i punti di stitching a intervalli di 0.3-0.4 cm. Per fà una rosula, bordate un flocco da neve cù 5 rai, à u mezu di u quali cusì u filu di a cinta. L'altru finale di a cinta hè chjucata in l'agulla cù un oligonio largu è arraggiò, torci è sopra u focu di flussu in i antiurariu. Fate parechji culori è cumprà a cumpusizioni cù una termo-applicazione - una farfalla brodata.