Irina Pegova: marital status

Questa hè una picciotta chì ùn importa micca una carriera chì ùn importa micca una figura di mudellu è chì ùn si cunsidereghja micca un metropulitanu, ma una cosa di u paese. Irina Pegova, chì u so maritalu ùn viaghja più da u mondu di a vita, hà dettu infurmatu di a so famiglia.

Ùn avete solu trentacanta, ma digià avè un bonu maritu, un zitellu, una carriera riescita. A vita hè bonu?

A carriera attuale hè un fenomenu fugace. Oghje hà sviluppatu è dumane - hè disintigratu.

U so maritu Dmitry Orlov hè un beddu piacevule. Ùn hè micca sicretu chì e persone creativa sò spessu propensi a passioni romantica per i so cumpagni in u settore. Perdà tutti l'altri such "little pranks"? Sì Dima facianu qualcosa per ellu è permessa, ùn aghju mai sapi da quessa, probabilmente. Risparemu è apprezzà l'altri. L'omi sò un populu poligaminu. Ma crede chì un omu pò esse micca solu un ardore di vita. Inoltre, quandu si maritammi, Dima era 33 anni di età, è per questu tempu hà digià sappiutu. Perchè, pensu, eiu, e confiare in a me prima mità. In certe volte à mè è à quellu o ellu sò parechji attaccoli di ghjilosu, cum'è à tutti i nomi normi, ma per un pocu tempu. In ogni casu, ùn aghju micca chjude u mo maritu. Sapemu chì alcune esposi ancu risponde à i telefoni di u so maritu inveci di sè stessu. Ma per go to this level - ùn amate micca u rispettu.


U classicu di a literatura in inglese cunzidira: "L'omi sò mariti cù l'avvolta, è e donne - da curiosità". In u casu di Irina Pegova, chì u so statu maritalu era abbastanza per una bona carriera, cumu si facenu?

Ùn avutu nisuna curiusità in questa materia in tuttu. Quandu mi sò stati maritii, eru avà una bona cumpagnia di 25 anni di età d'età: hà intesu chì questu avvene prestite prestu. À u cuntrariu, mi scantu di l'istituzione di u matrimoniu. Prima di u matrimoniu, aghju vistu parechje cose assai nobili. In ghjiru, ci era persone cun una vita di a famiglia difficiuta: lacrimi, scandali, antagunisimu ardenti à l'altri. Aviu scantatu da questu scenariu. E chi si aghju ancu? Eccu l'infernu! Hè megliu esse solu! Mentre puderebbe ricurdà, ùn mai vulia marità. Sapiu chì sapia chì un ghjornu un omu vi parevi chi era destinatu per mè da quì, è tuttu s'havia di decisu in un mumentu. Cusì accadò: Dima è aghju cun un festival cinematograficu in Varsavia è immediatamenti si piglia cunvivialità. Ma chì hè di u periodu di zuccaru? Ùn avemu micca. Vulemu in ghjornu per parechji anni, è s'era casatu, è avemu avutu un zitellu. Solu doppu i ghjorni di i fiori di cicculata. Avemu decisu chì hè assai più interessante per fà aghjunghjini, sorpresi è portanu ghjucu cù l'altri durante a vita quotidiana. Ùn per un anniversariu, annu novu è 8 di marzu, ma à ogni ghjornu. Ricertamenti, u mo maritu pruvò à l'hypostasi di u dirittore, pruduttore - uni pochi mesi è persu in u settore. Ma, tornendu a casa tardi in a notte o in a mane dopu, Dima detti un ramellu di fiori, capiscu chì ùn aghju avutu i so attenti è cura. Hè compendu a so assenza cù rigali è fiori. Hè veru chì ùn avete micca purtatu cignuli di cummattimentu è firmatu à a insistenza di i vostri parenti?

Cum'è una donna, dicu: tutti i sogni di un casale. È per Irina Pegovoj l'estatus civili hè micca una scepzioni. In cunsiquenza, avemu firmatu. Ùn toccu noci anu. Dima ùn piace micca a ghjallina, ancu cammina senza un sguardu. E mi scantu di perdiri l'annu, spessu pierre a mo ore.


Irina, sì scantificate? Cridilu in i segni? Certe volte. Per esempiu, in quellu chì i caspi cunfronti e vistimi sò un precursore sicuru di un primu rughjonu in relazioni. Ùn avete capì chì i ghjente famosi chjamanu i caseri in a stampa è in a television. Just signed in the registry office. Ùn era micca un velu, senza vistitu biancu.

Ogni cumpagnia sunnera di una grandi successu in un vestitutu novu biancu. Ùn avete a disprezzu di una tala vacanze?

Ùn toccu. Ùn ti piace micca i casamenti in a forma di reunimenti di parenti è amichi per u sake di tutti manghianu, bevishenu è hà intruduciutu assai. Dima è aghju boni motivi per cuglià l'amici è a famiglia è organizanu una festa.

Irina, in a vostra famiglia - patriarchia o matriarchia?

In a nostra famiglia - a supremazia incondiziale di l'omi. Sò cunzignatu di e prublemi di a famiglia, ma cum'ellu u mo maritu dice, hè cusì cusì. Solu senza scelte. Ora u sessu di dèttu hè crescente chì tira sempri a manta supra l'alineazione di i pusizioni di putere di a famiglia.

Irina, perchè decide di custruisce a vostra vita dun modu differente? Ùn vulete esse u cumandante in capu di a famiglia, cum'è mamma?

Ùn piace micca questu situ di l'affare. Sì avutu un maritu - in particulari cum'è Dima - sanu, forte, chì pò guidà a famiglia, guadagnà u dirittu, esse rispunsevule per a so casa, - perchè aghju pututu tuttu questu nantu à i mo spalle frà? A donna hà da esse rilassate è viaghjanu in pazu, per fà solu un zitellu è a cucina. Cumu pensate, chì ghjè u putere di una donna? Pudete a mantene u so maritu, chì decide di abbandunà? Pensu chì a felicità di a famiglia hè per passà più tempu in a cumunicazione: discussate i prublemi accumulate, pirduna, puderanu negocià cù l'altri. A cosa principalu ùn hè micca esse silenziu in e cantone! A donna, perchè u so caratteru, prima avissi faciutu cuncissioni, per allusingà l'affare, è ùn permettenu micca cunflitti, in particulare scutrifié verbal, hè assai più difficiule per fà di questu questu per l'orgogliu è l'autoestimu. A donna hà ancu dinle qualità, ma ella aduprà a calmà è l'oblireghji, se vulete mantene l'omu per u benessiu di a famiglia. Eccu, bisognu di ammuccià u vostru orgogliu profunnu è prufunnu. Irina, è s'ellu hà cambiatu? Chì fà cù l'orgogliu di a donna?

Questa hè una situazione diverse. Grazie a Dieu, ùn aghju mai avutu questa cosa in a mo vida, è, spergu, ùn succede micca. Credu chì vene difficiule per comprende è pardunà a tradimentu. Probabilmente, perchè sinceramente crede: ùn pò micca succede à mè. Ùn vogliu micca fà cun elettu.


Ma quantu genti - tanti opinioni. Tutti sò diffirenti, è qualcunu ùn pudere micca pardunà ancu una parolla perversa in u so indirizzu. Ogni annu prupone l'astrezzione di e donne cù i so azzioni.

Irina, ricordate chì sorpresi dispostu per u vostru maritu? Ci eranu parechji esempi. Unu tempu fubbe inveci in Kiev per un mesi, è Dima hà travagliatu in Murmansk. Videmu un altru raramenti, quandu avemu avutu u ghjornu stessu. Questa storia si hè aduprata à u principiu di a nostra rilazioni, dopu avemu parlatu in più à u telefunu. Di culpabiltà a culpata di sopruntà, è aghjunghje chì in u modu telefunu ùn ponu micca risolvi u cunflittu. È aghju avutu un ghjornu off. Cumpete un bilione per Moscu è da quandu volare in Murmansk. In a sera, aghju vinutu à l'albergo, induve l'anu manca. Pregu u amministratore di l'hotel per a abbandunà à a stanza à Dima (era nantu à u situ di u travagliu in questa ora). Ma postu chì ùn aghju micca stampatu in u passaportu, ùn sò micca permessu. E dopu, per a mo bona furtuna, un productore di film hè passatu, chì m'hà ricunnisciutu è hà dumandatu di purtàllulu in a sala à u mo amatu. Immediately si caminavanu à lettu, è quandu Dima ghjùnsenu, mi truvò a dormu in u so lettu. Eccu una maravigliosa. In a matina, pusare à l'avionu è fate a listessa via di Kiev. E questu, pensu, cool! Sò sicuru Dima avia a stessa parolla. A stilla, a zitella passò à a fini di a terra per passà a mezza notte sola cun ellu!

Dima si sorpresa?


Surghjenti surprised by care. Durante u mo primu gravidenza, avè avutu un miscarriage. È sicuru, era in un locu di scossa. Ma u mo maritu mi aiutò à traversu u dulore di perdita, per sopraviviri stu piriudu. Dima allura assai sopratuttu me murale. A volte ci sò e situazione chì sò persu, è u mo maritu sempre trova u modu bellu, è aghju assai aghjatu per u so sustegnu.

Irina, avete aduprà i trucchi di e donne per piglià ciò chì vulete da a vostra spouse?

E quantu Prima di u maritu per quarchi cosa di dumandà, hè bisognu di truvà un mumentu còmicu per questu. Ùn fate micca un sforzu ùn sera micca successu se l'omu hè in un mal humor. Tuttu dipende di a situazione. Se a dumanda di a donna diventerà in una forma suave, bella è bella - l'omu di a muntagna turnarà! Per esempiu, Dima ùn faci senza sensu per esse dumandate, se ellu hà despertu è ùn avianu micca avutu u fumu, ùn hà micca pigliatu una duscia. Sapemu chì hè megliu ùn distraeranu da una conversazione telefònica impurtante o, quandu hè occupatu di cummerciale. Prima di inizià una cunversione cù Dima nantu à u telefuninu, aghju dumandatu sempre.

A volta chì a vita di e coppiu sposi casu s'addora causa di l'intervenzione di i genitori. Irina, avete rinviatu à evità sti prublemi?


Avà hà furtunatu cù a mo mamma in a lege - una bella donna. Nun mai li pregunta à quistioni innecesarii. Hà addece chì ella cunnosce a curiosità, ma crede: se vulete, l'avemu dettiru tuttu. La matri perfetta! A volte vi cuntu di a nostra disputa in famiglia, è ella sempre u me parte, spieghendu chì ella hè una donna è cumpativa in solidarizazione cun mè. Mi piace assai u so sustegnu. Irina, è Dmitry, hè asgiu cuntentu di a so mamma?

Cù a mo mamma tuttu hè più complicata, è di prima era assai difficiule per truvà una lingua cumuni cun Dima. Ma qualchì parechji anni fà, i rilazioni parissimu tornanu à a norma. A materia hè chì a mo mum all life was the mistress in a casa - solu, perchè a famiglia pareva campà. Cusì, hà intraddittu in a nostra vita, anche si vive in altre cità. Quand'ella venga à noi o avemu a soia - ci sò cunflitti cuntinui cù Dima, malinterpretendu, parolle sputichi sò stati utilizati. Ùn hè micca surprisa, perchè a me mamma hà sempre avè parlatu à u so maritu cumu è ciò chì faci. Ma Dima hà dettu chì devi esse un cabale in qualunque situazione. Hà trova un avvicinamentu di a so mamma-a-lege è hà sappiutu cunvince a fiducia. Avà sò una bona rilazioni cù a mo mamma. Cumplighendu una casa in u me paesi nativu di Vyksa. U prucessu di travagliu hè cuntrullatu da a mamma, ma ella chjamata Dima è cunsigliata: "In chì culore per fà u tettu?"


Irina, per voi hè megliu di vive separatamente da i genitori?

Certu! Tutti e donni sò assai preoccupati è preoccupatu di a destinazione di e so fieri. Perchè qualchissia per quale ellu hè u nimicu chì hà pigliatu da a so figliola. Hè bellu chì a figliola viite cù questu omu - ùn pensa micca. Per esempiu, ùn cunniscite micca ciò chì succede à a mo Tanya, quandu ella crescita, è un omu straneru l'arraggià. I matri sò sempre in prigiuneru di questu scantu. Pensu riguardu à i candidati per a manu è u core di a mo figliola è trovi difettenu cù i chjucchi! Ma ùn intervenenu micca in a vita famigliali di a mo figliola. Irina, cuntami, cose cum'è cù a vostra amica, i vicissitudes di a vostra famiglia vita? Nisun persone sapi qualcosa di i nostri rilazioni persunali. Parlendu cù i prublemi famigliali di l'altri abbineghjani, chì si lamentanu di u so maritu - ùn hè invalido. I mio amici sò spessu si parlanu di i prublemi famigliali. Prima, perdu u mo preziosa ora; Siconda, ùn m'interessa interessa à sse parolle. Pensu chì ùn aghju nisun dritt moralu per dà cunsiglii da questi temi sensittivi. Ancu a mo mamma è a so mamma sò micca dedicate à i labirintu di a nostra vita di famiglia. I trust in my intuition. Aghju cunsultatu solu cù u mo maritu. Sì avutu una situazione cunflittu cù Dima, ci vole à circà un modu da ellu.


Sì i ghjente avemu bisognu à l'altri, anu amatu è vulemu di vende l'età di l'ombra à spalla - anchi si cunflittu è ùn accunsenu micca cù i caratteri - anu bisognu di truvà una lingua cumuni, fà cuncessioni. Mi affundate è cambiò assai in mè, perchè mi cunsequì chì ùn pudia più mantenite u mo vechju Dmitry Orlov. Dunque sciccaraghju e qualità negativu in mè. Aghjustu una scelta: ùn cambienu nunda in mè è sò stati sardini o "scoppate" nimu è stà vicinu à l'omu priziosu. Questu, di sicuru, ùn hè micca piacevule.

Irina, starete in u famosu direttore Stanislav Govorukhin in a movie "Passenger". A so simpatia prufundita per i femini cù formi tesorosi hè ben cunnisciuta.

Purtate. Govorukhin hà dettu sempre dettu chì ellu prefiere fuglià e primi bellissimi bellissimi russi. Li piaci à e donne in u corpu, perchè ùn pudendu truvà l'attrìziule per mezu di u tempu. Ùn sò micca sapendu chì Govorukhin li piaci à mè, perchè in u mondu di u cinema, parechji altre attrìchi "cun forme" sò assai. Ma, averzu, hè bonu.

L'omi moderni pruvate circundà micca e belli bellezza, ma cù mudelli maggetti. Irina, u vostru maritu ùn adherite à i stessi canonichi di bellezza?


Sì sempri in i stessi parametri, u rolu serà monotunu. Aghju realizatu chì hè necessariu di susteneraghju a me stessu in a forma, ma ùn avè mai ghjunghje à un grandu mudellu è ùn volenu micca! Questa hè a mo kostituzione naturali. U mo maritu ama i me formi magnifiche!

Avete cunferite chì una carriera artistica riescita è una figura femminile ideale sò interrelati?

Di sicuru. A volte, per l'imperfezzioni di a figura, perde u rolu. Ancu s'ellu ùn deve dettu qualcosa. E un'anta volta era un incidente divertitore cù u direttore Alexei Uchitel. Perchè u so ritrattu "U spaziu cum'è un sentimentu" era necessariu di perditu un pocu di pisu. Mi sentu nantu à a dieta di u Dr. Volkov, chì hè chì a cumpusizioni di u sangue hè decisa per "desiderate" è "indeseziu". Duvete trè mesi persu assai pisu. Duranti stu pirìudu, fu cunfirmatu simultaniu per u rolu in a film "Walk" di u stessu Maestru. In a stampa vi pudete vede bè cumu tuttu ch'e sò in literalmente in fronte di i mo ochji. À u principiu di u filmu, Sò una chica slim, è à a fine chì avè offisu.


Irina, hè veru chì, cum'è un zitellu chì eranu predilettu di l'esgrezzione? Avete spessu attachete o difende à a vita?

Sti cumpagni sò veramente amparatu à u settore di a pelicula "U ritornu di u Musketeers". In a vita, aghju avutu per difende. Ancu seiu un omu di pace. Ùn piaciunu micca i cunflitti, perchè ùn sò micca sapè cumu purtà in esse situazione. Quandu a vostra mamma hà sappiutu chì intese in un college di u tiatru, era categuricu contra a sperma è dicia: "U munnu di attori hè una minzogna constante, vulgarità, falsità. Hà una vita non virgina. " Ora cunvinta chì e mamma sò sempre i diritti? Certamente. In ogni modu, aghju datu cusì. A tali caracterizazione sfarente di a sucità di l'attori hè una verità assoluta. Di sicuru, ci sò esse eccezzioni.

Vous à Mosca da l'outback. Avete fattu un ognitu metropulcu?

No, sò una chjuca di paese è ùn pruvate di diventà una cosa capitale, perchè hè distanti da un cumplettu. Viu sola casa è u teatru. Tutti pò sapi chì aghju da u paesi di Vyksa. Perchè offre Ogni noi hà i so sceletelli in u closet. Sò turbulentati da l'agravii passati?


Quattru anni fà partitu u teatru "u Workshop di Pyotr Fomenko", induve u me debut attuali. Avà, à affruntà à l'ex collegiani, mi senti incùmodu è incùmodu. Ancu se pensate chì per a so carrera hà fattu a scelta bona - in favore di u Teatro-Studio Oleg Tabakov. Questa hè a sola situazione di vita chì me preoccupa. Scopre u Piotr Naumovich Fomenko à unu di i manifestazioni sei mesi fa, ma ùn hè micca salùtimu. Questu hè stranu è incomprensibile per mè. Ma cum'è una persona educata, dicu a mo "Hello!" E vogliu mantene una relazione civilizata cù ellu. Dopu tuttu, Pyotr Naumovich hè u mo maestru, aghju fattu cinque anni in u so teatru. I love and love it, hè una persona autoritante per mè. U fattu chì ùn hè micca salùtimu hè a so scelta. Se ellu, per voi, mi venge per abbandunà in "Tabakerku" - ùn hè micca seriu. Sì dite una persona vengeful? No, ùn hè micca. Probabilmente, nimu hà t'hà minacciatu per chì decisu di vindetta nantu à una persona o fate una burla. Ùn vogliu micca per passà u mo tempu, energia è nervi nant'à sti stupidi. Ancu s'ellu si troppu piccolo - Rispose rispittà cù dignità.