Parenti à i figlioli nantu à u 23 di frivaru in versu è in prosa

Invece ancu chì u 23 di ferraghju hè primurale una festa per l'omi assuciati à u serviziu militari, "ghjovani omini" anu ancu u dirittu di celebrà stu eventu! Dopu tuttu, a difesa di a Patria ùn hè micca limitata solu per guardà i cunfini di a so patria è di lotta cù l'ughjettu - i guerrieri più ghjovani sò sempre pronti per pruteggiri di i periculi di i so parenti, amichi è amichi, è per quessa hè u so vacanze. Avemu priparatu u megliu parenti à i figlioli u 23 di frivaru. Tutti i poema prisentate quì è i semplici belle paroli ponu esse scrittu à a carta nantu à cartoline o stampatu nantu à una stampetta.

Beautiful congratulations u 23 di ferii in ragioni in verse

I salutati per i raggi di u 23 di fugliu sò sempre accumpagnati da poveri è sinceri. Per celebrà u ghjornu di i difendenti di a Patria era divertitu è ​​solenni, avemu preparatu una vera selezione di felicità in una forma poetica.

I picciotti sò oghji vacanze, Vintu terzu, ferraghju. A scola, ogni cumpagnu di classe, senza un calendariu

Accolta saluti, aspittendu quì di a prima matina. Unrusciante suspira: Dove si trova? Hurrah!

Cusì i lecciuni finiscinu, Appena spettanu, Chansi di cantà sottu karaoke E donate presenta!

Avemu scrittu un paru di filieri per ognuna di voi. Se ùn avete micca capitu, ùn ghjudice micca rigoru.

U vintisintu terzu di frivaru! Sò un omu bonu, Per altri carusi, micca in tuttu simili!

Sia salutale, ùn vi malati, è apprendre perfettamenti! Vulendu assai pasati in a mio vita persunale!

Parechji cuntintemi cuntenti, Una bona assai di felicità, risati! E impressioni pleasant, È ancu - successu!

Incisione uriggenti in u 23 ferraghju in prosa

Immortalamenti i picciotti ùn pò micca solu in forma poetica, ma ancu in prosa. Diciau in i so parolle, da u core, facenu un grande imprese nantu à i ghjovani guirreri, è i picciotti seranu assai affacendu. Hè megliu dicerà parolle similari-felicità u 23 di ferraghju, in altru, durante una ora di classe o in casa à una grande mesa cù a famiglia. Parigghi à a prosa sò generalmente pronunziati da i prufessori è di i genitori - hè da i so labbra chì tali vulete sò sinceramente à i studienti è i figlioli. E zitelli, per parparate i so parenti, hè megliu appruntà i versi divertenti è toccu. Sutta sottu u felicitatu uriggini nantu à u ghjornu di u difensore di a Patria in prosa. Mantene in i vostri marcelli per scrivite sti frasi davanti à a festa è apprendu per cori.

A vita hè assicurata da a veloce frencia, u vintu di tempu, i zitelli sò crisci. À l'ochji di i picciotti ùn ci hè una gioia è un gran interessu in a vita. Let her appear in the most colorful colors! U ghjornu di u 23 di ferraghju desideratu: vugliinu i zitelli cultivate è crescenu più forti, diventenu guardianu è erule. Rispettate l'anziani, apprizziate a cura di i parenti è dunque, ogni picciottu, diventerà un veru omu.

Felicità u 23 di frivaru - una festa di l'omi! Defender - ùn hè micca un difendante, hà servitore - ùn servia micca, è ghjè accustatu à felicità à tutti. Perchè, se ne necessariu, tutti diventemu un muru è ùn fala micca u mità! Cusì cun vacanze, ancu tu!

Vi riguardu à felicità, i picciotti, u ghjornu di i difendenti di a Patria. Tuttu a voi cù l'età duveranu esse prutori veri di e so mamma, i sureddi, e so famiglie è, sicuru, a Patria. Vulendu chì vulete cultivà i so furore è forte, fate rializà a vostra scola di vita è cria una forza forte in a famiglia chì hè un indicatore impurtante di un omu veru. Criduci in u vostru coraje, a vuluntà di fà u vostru megliu u mondu, perchè oghje è ùn abbia micca di dumandà uni cunsiglii di cumpagni chì anu passatu à parechji provi.

Pariggi tutti i veri u ghjornu di i difendenti di a patria. E vogliu chì ogni omu pudaria, sottu u cielo pacificu in amore, dà nascita à un figliolu sanu, accunsente à custruisce una casa acuminata è in gioia per pona un giardinu tutale vicinu à quellu. È perchè mai ùn avete da piglià arme in difesa di a vostra famiglia è a vostra casa. A pace à voi di l'amore è di a felicità.

I megliu in u mondu! Sò l'esperanza per un futuru cuntenutu di u paese, avemu orgogliu di i vostri successi è sò sempre pronti à sustegnu in un momentu difficiule. Vi felicità u ghjornu di u Difunoru di a Patria è ringraziu per u vostru valore, chì avete digià a so età ghjovana. Ci hè cunvinta chì voi esse diventate impauriti difendanti di a vostra Patria!

Li canzoni per i figlioli u 23 di frivaru

No vacanze pò esse senza canzone. In questi ghjorni, cum'è u 9 di dicembre è u 23 ferraghju, i canzone nantu à un tema militare sò sempre realizatu. U ghjornu di u Difettariu di a Patria, avemu sceltu per voi i canzoni più adattati per i carusi; quì trovi truvà testi solu nantu à temi militari, ma ancu i canti di u babbu è i marineri. Di sicuru, per u sughjettu di sti canzoni necessitaranu boni, chì sò datu sottu à ogni testu.

AFFRISTI DI A SERU HEROES

e parolle di M. Sadovsky, a musica di L. Afanasyev. Hè assai tempu avà i pagine di i cartulare di ricunniscenza ùn sò micca esse scurdati. In ogni locu cercanu a luce di i so antichi destinatori. Egeos ùn sò micca dui, micca micca trè ... È e linii di ordine sound. U premiu trovani eroi - Erode ùn cose micca ricuperazione!

In u canali grisgiu di l'Arbat, In i muntagni nevicati di u paese Ci sò suldati veterani chì ùn anu micca esiquu a guerra. Cerru a porta in u passatu, Ci hè li linii di ordini chì sbattinu. Puderanu troppu eroi - Erode ùn circate micca ricuperazione.

Purtallu à i so figlioli è nèvuli Per a Pàtria di i cumbattiti fallenu. Pigliate in mani fiduciale è ùn sò micca alcune cunsigliosu. A volta chì a tumbia ùn hè chjesa, ma a ligna di u ordine. U premiu trovani eroi - Erode ùn cose micca ricuperazione!

MEMORY OF WAR

Parolle da M. Sadovsky, musica di R. Boyko Absolutamenti pocificati in apparizione, In u paese, In u viaghjate di u bascu viaghjeranu un occasione a piramide cù una stella russa. Chorus: Sapete, - Hè una memoria vivita. Situate in fronte di voi! Eccu, micca per una ora, Not for one hour, Not silent, A battagghia à sempre! Raskats "hurrah" murìu, da i splusivi chì a terra ùn tremendu, è pripavmente à a piramide, Bouquet ùn si trova mentri chjappi. Chorus In l'accostu pacficu di a russia Sona di u so fiducia di dorme, Ùn avemu mai scurdate U mùsichi mortus - suldati! Chorus

TU SONU SURVEYORS

Parolle da M. Sadovsky, musica di L. Liadova U mari hè cuminzatu cù un fiume. Sò tutti i picciotti? "Semu tutti i marineri!" Formenki for growth, Beskozirki nabekren. Partì Natale ogni ghjornu. Chorus: Sò sonniu di u mari, Sunnassu di u Mari, Dene, Cum'è i marineri biatu! Ci sò cuntentu per riceve Vakhtas in modu navali, Per pittura u pavimentu cum'è una ponte, per ballà l'"Apple". Passammo in tutte e ranchi, Tutti attornu a circà à vede, i vistioni di i marineri Li carusi. Chorus Anchors on ripped Curly behind, Avemu tornu in a sera, Aspetta per noi casa. Sleep, capers, A vagnu cun noi finu à a matina, È cù l'alba à l'acqua, hè ora di noi. Chorus

CANZONE DI PAPU

Parolle di M. Tanich, musica di V. Shainsky. Quantu canzoni anu da voi è aghju cantatu à a mamma di a mo mamma, è à u papa à sta canzone ùn ci era micca una sola canzone! Dad can, Dad can Anything, Natu cù un bravu, Argudiate cun un bass, Cut wooden! Papa pò, papà pò esse qualcosa, Sola mamma, solu mamma ùn pò esse! Solu a mo mamma, solu a mo mamma. Ùn puderia micca! Dad in a casa - è a casa hè prestu serviziu, u gas burns è a lumera ùn sia fora. Dad's in a casa, sicuru, a principal one, s'ellu ùn hè accidinamente micca! E cù una pezzi difficili, u mo Dad stessu vippu trattà - dà u tempu! Tandu decide à a mo mamma Tutti quelli chì u Papa ùn pò micca solu!

I caristi di felicità da u 23 di frivaru in versu per nome

Felicità nantu à i nomi chì truverete quì sottu stu paràgrafu, facemu una selezione di sti versi per i più populari. Attentamente aghjunghje in i cumenti di altri versi, se ùn truvate micca in u testu di qualche nome.

Alexandru U vostru nome signìfica, Chì sì un difendante di e persone, Eppuru, chì tutti sà chì - Nisun funzione hè più impurtante. Defensa u paese è i citadini, Kohl vinni bisognu, duvite essiri un omu, Tutti, Questu ùn hè micca un sensu. Alexandru, parenti cù u 23 di ferraghju, sì bravu, a socu micca, ùn puderebbenu micca cunquistati! Sergey. U bonu cavaleri, u ghjornu di u ferraghju Felice parolle, Ùn ci hè micca bisogni, disgrazziè - Vulendu a gioia di i grandi!

Sergei, averemu u ventu hè aggradèvule, è duv'èvi duv'è tù sì, sempre Deve a to ùltima luminosidad luminosa Stella di bon favorecida. Ilya: Amicu miu, Ilya, Da u 23 di ferraghju! Senza felice è sana, Speremu noi rispundisce

Per esse cusì intelligente, valente, tipu, intelligente è di utile. Let sureams trueare, Believe - sì felice! Yuri: u ghjornu di ferraghju, lugrafiate nuvole, U ghjornu di i difendenti-i omi. Dedemu vi maravigghiate, Yuri, è susciteghja u vetru-chin-chin!

È vògliu vulete Sàlvecchja forti, calidez L'accadimentu in ogni carrera, A vita hè felice! Dmitry Dai, vi felicità, Dima, u 23 di ferraghju, aghju dettu: "Quandu hè impurtante per mè?". Sò affidati, forti, valentesi, per mè hè sempre caldi, perchè qualcosa impurtanza, u mo omu, u mio l'eroi! Custantinu Parenti, Konstantin, Da u 23 di frivaru, U nostru populu hè invincible - Cum'è tutti l'altri, sò sicuru. Hè solu perchè ci sò questi persone, chì danu u so valore è l'onore à u paese. E, sicuru, avemu, se ne necessariu, prutegge, avemu bisognu di a Patria, Cumu ùn capemu micca cusì?

Denis Di a scheda di u calendariu - 23 di frivaru, Questa stampa hè assai impurtante, Allora, cù a festa, Denis. Sò un omu, almenu induve, prutevi inghju sempre, per davanti à tè, cum'è dopu à un muru, u mio l'eroi!

Divertente parla di felicità in u 23 ferii

E, sicuru, i saluti di u sciicultori sò in ogni celebrazione! Averemu avemu duie poemichi di saluti, chì certamenti avaranu tutti i picciotti è e donne!

Quale chì impera a camion? Omu! Chì vultò i castagni in u garage? Omu! Quale hè voltu à u spaziu? Omu! Quale hè à u capimenu in u paese? Omu!

Ogni capisce ciò chì unisce. Sò omi, è i amiamo. Avemu vintimila, perchè, sapete, hè bonu per appiccicà, cura u core di u caru. Carusu carusi! Felicità da u core. Sò i difendenti, eiu, ancu i figlioli. Crecerà, induve. È sustituite, sicuru, u so fortu spalla. Intantu, divuzìaddi, i zitelli. Ti restu senza teme. Hè u tempu di difenda a Russia Un pocu dopu. Parenti à i figlioli u 23 di ferraghju hè un grande modu di crescita a fiducia di i nostri ghjovani difendenti è dà cura è caratteru. Difettore felice di a Patria!