A forma di u face ideale di una donna muderna

In una donna luntanu da ideale, cum'è u filosofu hà dettu: "Ci hè una mila opportunità per esse attrattivi". È per via di ellu, ùn hè micca peccatu è fraud. Ughjettu propriu hè unu di questi trucelli. A forma ideale di a faccia di una donna moderna varieghja cù cura di cura pruduttiva è cosmità di qualità.

A vostra chjave per a trasfigurazione hè a cumplimintanza di a regula di correzione d'oru: siti "disgustanti" di a face, quelli chì vo vulete ammucciarete, foscà (po, blush, ombre), è vantaghji sò sottumandati cù lumi parpicidi.

Allora accuminciamu. Chì hè a vostra forma di faccia? A forma di faccia ideali di una donna muderna hè ovalada o ronda, cù lisici slutti di a testa, i pugnale, u mandibule è a mandibula, chì pò esse inseriti spirituà in l'ovale. In più di l'ovale è a rotonda, ci sò sittà forma di più: quadru, rettangulari, triangulare, ronda, trapezoidali è romboidi.

A currezzione di u quadratu tipu di faccia hè di cuncipitalità: in u testa è a bocca più freghja cù un grossu rascià hè aplicatu un pentu di u tonu furiu - questu longu visualmente a faccia. Blush hè ancu megliu per piglià l'oscurità, ci anu da esse appiicati da u fondu à l'urdinazione da i capelli à i tempii.


Perchè u tipu di u circondu di a forma ideale di a fàccia di e donne moderni sò carattarizati da i schezii eccezziunamente lisici è di u to mugitu stimatu. Da u tèmpiu à u mandibula più frecu, appricà un pappu di colore di bronzu, è - cun movimenti di u lume, senza pressu nantu à u pinneddu. A reduzzione visualmente e carru, utilice un rouge neutrale o oscuritate. Sò appiicati in a direzzione da i tempii à i rinfrescanti di e labbre per chì un triangulu allungatu hè acquistatu.

U tipu rettangulari di a forma di faccia ideali di una donna moderna hè distinata da una barbara allargata è una frunti alta. Pi curreghjite, bisogna tutti u stessu pezzu di bronzu. Cù l'aiutà un pocu fosche u front (movimenti - verticale, à longu a linia di crescitura) è a mandibula. Poveru d'un lume clariu, hè ancu da ghjunghje à a manu: vi davanu à fà affruntà è cusì apprezzate a vista di e ciccone. Lu blush (possibbili cù un effettu frenziedu) sò superimpiuti à i pochette in forma di un oval è ombra orizzontali.


A faccia triangulante torna à u quellu. Avete bisognu di espansione di a faccia è di rinfriscà a parti puntata di u mandibulu. A superficia tutta di i capiglioli è i tempii, è in seguitu - u mandibule hè in pienu di bronzu. Lu Blush hè aplicatu à a parte alta di i pugnale in a forma di un diamante.

A faccia trapeziali s'amplia à u mandibulu. A parti inferma hè cuparta cun un pappulusu scuru. Rouge blush oblietamente da e ciglii versu a distinuvisione cun u capeddu di a parte.

Per un rorpus in forma di lozenge, pòpulu largu sò caratteristiche. E so parte saliera ùn deve esse oscuretada cun un pezzu di bronzu, è un sguardu chjusu per processe a cavità subclàvia è a regione curretta. Blush à l'arechje.


Sò a sorte di a vostra riti . U passu prossimu č i ochji. Convex - pò esse corrigie cù l'ombra di un santu uutu scuru, chì sò aplicati à a pula lunata. Sutta i vellini sò superposeddu u tonu luminosu. Hè megliu utilizà sfumaturi matte.

Se ci hà visitattu largamente l'ochji, l'ombra foschissa deve esse impone nantu à a parti interna di u seculu. S'ellu hè stata vicinu - in l'esterno. L'ùmmira sò brusgiate in altizza, versu a linea di e cella, è i corsi interni di l'ochji sò marcati. Cù eccu privati, a situazione hè a seguita: apiculte a pinnida lampada superiore, è u locu più chjaru "ombra" deve esse à u centru. Hè megliu scurdà di eterni scuri.

Lips sò spessu necessanu correczione. Per esempiu, oghji pò esse diluutu circhendu cù un linfitter à longu u latu internu di a punta. Oghje luminosu o, perversi, biancu, cume lipstick perli ùn deve esse usate, sultantu solu sguardate a cumpletta. Naturale sò più preferiti. Lu labbra mumentu hannu bisognu à rimbursà in u bordu di u cuntour d'un ombra naturali. Battale - lume, cù brilla. Se li ringi di i vostri labellati sò abbandunati, ùn mancanu micca cù lipstick, ma solu liggeramente "levitate" cun un lapis.


A forma ideale di a fàccia di una donna muderna hè una forma ovale. Doppu a doblegu nasolabali deve esse dichjaratu separatamente. Puderanu parechji ancu à una età ghjusta. Oghje chì u so aspettu ùn hè assuciatu micca cù l'anziane di a pelle, ma cù funziunalità particularità di a struttura di a faccia, una muccata incorrecta o l'articulation massa attiva. Puderanu esse currutti. Per fà quì, pigliate dui basa tonale: un tonu e un mezzo chilometru chì u tò tonu naturali di a pelle, l'altru hè listessu, quarchi mezzo arguminatu. Prima, pusatu direttamente in i so tarrizzi, è u sicondu - in tuttu u spaziu di i rotulenti è appaghjate bè.