Alexander Buinov recicla sottu i fesi banche è buttigli

Sì, hè veramente è. L'artistu di u populu di Russia, Ingushetia, l'Ossezzia Nord wanders annantu à u settore di campagnola in cerca di buttigli buvaggi è d'altri bassi ...

Di solitu, a "caccia" di u cantanti hè chjuca - solu dui o trè latte o buttigli. Se Alexander Buinov fessi uni pochi ghjorni, ellu hà a pussibilità di cullettite un pezzulu tuttu di scuru accumulatu. L'artistu cuntò annantu à u so novu hobby in Instagram:
Hè solu ... cusì simplice ... Anu eru andatu di trè ghjorni ... Aghju travagliatu in Izhevsk, accussi accuminzatu. È ghjornu oghje un ghjornu di latte ...
Perchè un famusu artista di cullà e buttigli in una comunità cottage? U cantante palesa u so sicretu publicendu un picculu video in u so microblogu.

Alexander Buynov annunzià ECOSTAPHET

Ci hè chì, in questa manera, l'artista si mantene l'ordine in u paese duv'ellu hà vicinu. Alexandru anda in un caminu di ogni ghjornu è purifica à quelli chì sò trottu slutto per fà u spedinu à u basgiu.

Buynov hà colpi cù colpi, fraschi è altri fugliali cacciati fora di a strada sopra a so strada, è da u cundò à a brossa:
Alexander Buynov propostu di seguità u so esempiu per tutti i ghjè, facennu perchè a so città purera:
Unite, amici, per ekostafete!
L'artista EKostafetu trasfirìu Philip Kirkorov. True, u regnu di staghju rivenutu cun u so show "I" in tuttu u paese, perchè mentre ùn ùn hà micca tempu per esse chjucchi ... Avete spessu ne stai traspustamenti in u vostru strada? 😉 Marcaremu stu material in Zen è anu saziatu di tutti i intrigues è di l'scandali di u cummerciale di mostra.