Cume si cambia à i mammi

In certi casi, u zitellu ùn mancunu l'alimenta artificiale. Sì ùn avete micca latte, o hà scumparu, pudete causà una rinfrisca. In ogni casu, l'alimentazione artificiera sarà a migliori.

Sì a mamma porta l'alcoolate o fuma, e sustanzi periculosi à u zitellu sfilanu u latti. L'uggereux ùn hè micca ricunnisciutu pè e donne chì sò in modu di medicazione. In certi malatii (HIV, tuberculosis, anemia, etc.), l'allertanza hè rigoratu. A transizione à alimentazione addiziona o artificiale hè prescritta per a mamma chì pruduceranu menu cinqueimu quinta di u requisitu di latti di u lignu chì un zitellu precisa.

Certu, cù l'alimentariu artificiale pereddi assai, per regula, i sti zitelli anu un'immunità più débili, sò à pocu à i so cumpagni chì anu amatuati. In ogni modu, unu ùn deveria micca troppu culpè per questu. Oghje, pudemu truvà molti di persone chì anu suminatu artighjanu ind'i infantesi. Certi picciriddi "di u tubu testicu" anu rienziunamentu allergii à u là di a mamma, è tutti l'altre tipu di latti naturali, cusì l'alimentazione artificiale per elli hè l'unica manera solu.

I mudelli moderni sò quasi tutte e sustegenzi necessarii per u zitellu. Solu necessariu di verificà chì a mistura ùn prupone micca à u zitellu per avè allergy. Ùn simu preoccupati nantu à a manera di cambià à l'ambrati, per ellu, sta transizione hè assai più faciule chì per voi. Se u zitellu hè pocu sanu, hà da manghjatu. U capezzolu perchè hè un disattivu assai cunvene, postu chì ferma più di menu sforzu di avè alimentatu fora da quandu chjappà un pettu. Hè assai difficiule hè a mamma, chì ùn hà micca passatu u lettu. Cume à cambià à a lactosa à un ziteddu chì cuntene contraindicazione per piglià certi sustanzi, o di una allergii, hè megliu cunsultà un duttore. Ddi i zitelli seranu mischji adattati nantu à i proteini è aminidià, o basatu nantu à soia.

Se ùn ci sò micca contraindicazione medica, hè necessariu di cambià à l'alimentazioni artificiali cù u vostru licordu. Senza aghjunghje u latti espressa à a meztrazione à u zitellu. Stu metudu di alimentazione hè adattatu per i mariti chì anu riduzzione di pruduzzioni latta. Siccomu u zitellu ùn hè micca applicatu à u pettu, ma manghja da a buttiglia, u latti pocu à pocu aduprà è scorri sola.

U schema di l'alimentazione artificiale di un zitellu ùn hè micca diffirenti da u schema di l'ameglie. I supplementi di zuccheri pudete cumencià à trè mesi d'età. In spessu, i zitelli sò permessi di dà zucchero, chì principia da a terza settimana dopu à partitu. Tuttu depende di i caratteristiche individuale di u zitellu è a situazione in quale sì.

Quandu si cambia à l'alimenta artificiale, avete bisognu di monitorizzà a quantità di alimentu chì dà u zitellu. Di solitu nantu à i pardi cù un mistu hè scrittu, in quale quantità, è per quale età hè a creazione. Cosa qualsiasi devjazzjoni di a norma, a materia di u zitellu face a cambià. Ci hè un starnitu o diarrea. Inoltre, seguità a micció di u zitellu, ancu s'ellu hè più difficiule, perchè avete da rinunzà i diaperte solu. Nurmalmentu, cù nutrttiva bè, u zitellu devenu realizà circa 12 urinazione à ghjornu. A quantità aumentada di urinazione indica chì u zitellu riceve o massa o pocu nutizie.

Ùn si scurdanu di i prezzi di i sanità. I buttigli è barnilli anu rifurmati regularmente, mantene in un locu specificu per elli. A mischju per l'alimentazione deve esse una certa temperatura. Ùn serà micca troppu caldu o troppu friddu. Dà i vostri figliolu solu una misura prima preparata è ùn ne scurdate micca.

A transizione à l'alimenta artificiale, se u più pussibuli, hè megliu in a staghjunazione fridda, chì a probabilità di infezzjoni hè crescita in u calore. Assicuratevi chì a temperatura di a stanza induve u zitellu sia micca più di 25 gradi.

A passioni graduali à l'alimentazione artificiale hè megliu perchè hè pussibule di cuntrullà a presidenza di u zitellu. Ideale, u zitellu ùn deveria micca di maladrina è di stinzia. Se u banchina hà cambiatu u culore, questu hè normale. In ogni casu, ricordate chì un fesso verde ùn ponu signalà allergie. In questu casu, avete bisognu di verificà chì u zitellu hà altre attuali di una reazzioni allergique.

Hè megliu per dà u mischju in a mattina, perchè finu à a sera, u zitellu duve tempu di scalu è ùn sia capriccioso in un tempu quandu tutti volenu dorme.

Per quistione di prima è dopu l'alimentazione, hè determinatu o se u zitellu ùn duverebbe alimentariu. Aduprate à a tarifa ghjurnata di l'alimenta, se u zitellu mancia un pocu più o menu à pocu di quellu chì devia, à a prublema alimenta, rispettivamente, cambia u ritmu.