Perchè u maritu tirimi nantu à a so moglia?

Beni, lettori è lettori in stu articulu, avemu da parlà cun perchè cumu per chì u sposu hè traghjagnatu a so mòglia. Parechji esposi si dumandà quessa questa quistione, circate di truvà a risposta, avemu rilegatu assai littri littirari, uttinu aiutari a sperienza a veru risposta à sta quistione cusì tormenteghja. E mòglie spessu tortura è pensanu chì a ragiunità hè in elli, vogliu dì chì ùn hè micca cusì cusì cusì.

Ci sò parechje forme di cumpurtazione di a muggheri chì porta à un state depressu di u maritu.

Pigliate una mòglia cum'è a putenza à l'osse di u maritu, capiscenu chì a donna hè curtava, u maritu ùn hè micca avidutu esse megliu, ma in contatori passerà praticamente è eventualmente hè u tipu chì si usa (sò questi chì anu un complexu di l'apparizione ) è quelli chì ùn ci piace micca u cumplicatu è cum'è e donne, andonu à a tradimentu, induve cum'è pensanu, sò amati cusì. Ma mentri l'omi anu devenu, perchè certe volte, a causa di i disposti di a so sposa hè un ligame di l'atti incorregi di u maritu versu a so sposa. Ma succede chì a mòglia, videndu chì quarchi cosa hè sbagliata in u so maritu, ciiscinu è ùn hè micca dettu quellu chì, ma cunzidire chì hè culpèvule è vive cun ellu, per parechji anni. A furia chì hè accolta, hè spressa nantu à ellu, in una disputa, è u maritu ùn anu sape chì hè a so tortu.

In questu casu, pudete ssà risolve stu prublema à u principiu, solu in una cunfidenza cunfidenziale è pruvate à capiscenu tutti l'altri. Ma in sta cunversazione, a cumprinsioni di u maritu juge un rolu impurtante, ùn hè micca nunda chì l'omu hè cunfidatu cù u rolu di maestru in a famiglia è hè quellu chì faci l'offerta à a donna, perchè hè un ligame forte, è a mòglia hè solu a so addestrava. A moglia ùn deve solu permessu di u so maritu per fassi un assistente da ellu cun ellu.

A donna hè sola po hè cuntenta quandu hè amata, è quandu sente u bisognu è utile. Hè ciò chì spessu prende una persona à u tradimentu, questu hè l'egoista, l'attitudina di u cunsumu. Quandu un maritu vole a so mòglia per cumprà tutti i so capricci, mentri ùn videndu ciò chì a so migità a donna precisa. Una mòglia chì ama u so maritu prova da indulge, ma senza truvà risposta in ellu è per e so bisognu è di bisogni, cesce d'esse quellu chì era cusì dolce à u so maritu.

U u maritu ùn hè micca più di truvà a satisfazione di i so bisogni (accunsenu questu quì hè chjaramente una attitudina di cunsumu, perchè u matrimoniu hè u travagliu è u travagliu di i dui) simplicemente accumincia a aspittà li manca sopra à u partitu, è questu resulte in tradimentu à a so mòglia, chì hè in fatti carne da a so carne. Ma in questu tradimentu cù e donne, ùn hà micca truvatu restu finu à ch'eddu cambia a so attitudine à quelli chì andonu per ellu è aprende à dà, micca solu per piglià. Ci hè un aspettu più in e raccolari di famiglia chì hè u lettu di l'amore.

Parechji omi si caghjàmpenni di e so dumande ch'elli ùn sanu micca manera di fà nunda è ùn sò micca interessate da elli. E exhibiting this cause go on the traçon, mentri à qualchi raghjone chì senza avè a ghjustu remordimentu. Hmm, vale a pena di pensà à l'amici masculinu, mariti, ùn site micca quellu chì deve esse un maestru per tuttu in a vostra muggheri? Fate questu questa quistione è riflette. E se si una mòglia hà da apprendre di a so vicine tutte e cumpetenze di l'amore, da per fà u piace u so maritu?

Perchè, vogliu avè aiutà averete u so sposa, ùn dispira micca e fate u core ciò chì ùn avete micca piccatu è guidanu una manera piatosa di vita. E in un locu in a profonda di l'ànima, ancu u corpu più impastatu è crucielta di un omu apprezzé le voi è micca una donna di facilità faciale ùn pò micca esse paragunatu per un maritu, cù una donna pietosa. Omi crede d'omi di crede (quale, da a strada, hè un grandi misconcezione) chì si pò mudificà, imaginenu, ùn si puderanu micca imagine chì u dulori causanu, à a so mòglia.

E a mòglia cum'è stu maritu (furmatu com'è un raginu) di quale, cum'è una sposa di l'alzazione, facita i fiertà di fangu, perchè u fornicamentu hè ancu bruttu è disgustante, seghjieva a fornicazione di a so mòglia, sese hè a fornicazione di u maritu. Eccu ciò chì vogliu dite à i vostri mariti: Amore i vostri donne, insegenu i vostri esposi, è questu amori è l'intredu sinceru da quale avete a maestru, purtaranu un fruttu grandu è bonu di una vita di famiglia felice. E a mo casa, mi vogghiu marità, aghju da dì: voce à i vostri mariti in a pietà di caratteru, è hè sempre u vostru maestru è u capu di a famiglia, è questu averebbe felice. Sinceramenti, di spergu chì dopu avè lettu este articulu che compite assai, per sè stessu.