Cumu si cumpurtava dopu a tradenza di u so maritu

Ogni donna soe una famiglia forte, amare u so maritu è ​​i so figlioli amate. Qualchissia hà u so sonnu, qualchissia hè sempre un sognu. E ora una donna chì rializeghja u so sonnu, diventa a felicità, bagna in amore è tenerezza. Anu venenu, i zitelli sò nati, è ùn hè nunda parolle chì cuprìanu a felicità. Ma, cumu si dicenu, a notte venenu da cambià di ghjornu, qualcosa hè cambiatu in u cumpurtamentu di u so maritu. Emu accuminciau a persone à u travagliu, vai à i vignaghjoli cun un telèfonu celular, o ancu vittite u telefunu quandu ellu era in casa. Addivintò menu cattivu à i zitelli, nervu, si andava in dormu immediatamenti volta à u muru, o vedi u televiziu durante un bellu tempu. Avà hè una terribili tragedia, u so maritu hà avutu una altra donna - un rivalu.
Cumu si cumpurtava dopu a tradenza di u maritu? Quessi donne fate questa domanda. E cullè e malati e mette sottu à a porta? Per finta chì ùn avete micca bisognu? Truverete amante per vindetta di u maritu infiele? Quante inghjengliate prete immediatamente, solu hè cusì difficili per truvà risposte.

Pudete cunsiderà l'opzione di sculaccià una valigia è mandi à u vostru avversu. È chì, micca una mala idea, ancu avà hè a soffre. À a notte, sente à sta rascubitu sfavigliate, recolle calcettes sucietà in e camere. Questu vicinu ad ellu mentre ch'ellu era malatu. Ella pensa. ch'ellu saria sempre cusì bellu, cattivu, gentile. chì ùn hè micca cum'è a so ex, hè assai megghiu, postu ch'eddu hà decisu d'avvicinassi cù e cose. solu ùn cunnosci micca chì ellu ùn hè solu perchè ùn hà nunda nò. Un massimu di una settimana dopu avè principiatu à ricurdà a vostra borscht, cunfermiera. U calore è cunsulazione di a so casa, induve so zitelli sò aspittendu.

L'altru opzione ùn hè micca adurmatu a so adurteria. Per affiche chì deve esse cusì, calming yourself valerian every day and thinking that someday it will end, è tutti i carusi sò camminendu. E i anni passanu, è andate davveru, dopu à a tradenza di u so maritu, ùn vi ghjunghjite micca solu per esse cumpurtamentu. Pudete tollerà in u filatu invisibule chì ghjè entre tù è i zitelli. Pudete viaghjà per a famìglia di i zitelli, rassassendu di chì i zitelli precisanu un patri. E vi diceranu grazii quand'elli crescenu? Sicuru, unu deve esse espertu chì u maritu vi sarà riddled è u ritornu à a famiglia, è ùn ne ùn fate micca un tali attu più.

Ma puru per questu, hè bisognu di fà u sforzu, pruvate à fà per avè micca avutu u tempu d'andà à a so mistress. Affacciatatamente, intempestiva dumanda aiutu à a casa, o vanu à parenti o ancu in sera. Cumporte da a tradenza di u so maritu, bisognu cum'è una reina. Cambiate a vostra imagina, fate un ochju chì andà in casa. In un vestitivu, capizelli è micca fattu? E imagine (per suprattuttu questa disgrazia) cum'è cunforma a so patrona. Ben centri, in un vestitu di sita è di cantu à ellu difesi di cumu hè un omu maravigliu, chì un tigru hè in u lettu. Avete avutu cun elle forti paroli longu? Fighjulu ancu in u cunigliu di u lettu è in a vita un omu ordinariu in furmazione cù i coddi si stende per sempre davanti à a TV. Pensate à quessa, un omu ùn piace micca solu di manghjà, ma ancu di vede è d'eseguisce.

È a prussima, da l'opzioni propositi, dopu à a tradenza di u maritu, truvà un amante per vindetta di u so maritu. Pensate d'avà immediatamente, se sè una mamma decente, mòglia, dunque avete improbabile di fà, senza cunsiquenzi di u vostru sistema nervu. A tradimentu ùn hè micca u millet quantu pari di prima visita, esige preparazione murali. Ùn pudete cambià un maritu cù u primu omu chì hè attentu, questu hè immurali. È ùn serà micca più faciuli per voi, crede à mè. A vendetta ùn hè micca dolce quantu pari di prima visu.

Cumu si cumporte da a tradenza di u so maritu, hè à voi è nimu à decisu. Ùn sò micca avvezzi avete a cunsunenza di a decisione ghjustu, eseguite u vostru cori, vede à u vostru specchiu è a risposta venite da ellu stessu!