Attore Norman Ridus

L'attore americanu famusu in a direzzione di "dramma" è "thriller", in più di u direttore, scrittori è di partitu mudellu Norman Ridus, hà riescudenu à a famiglia di a famiglia è a so vocazione, starring in such films as "Mutants" (1997), "Dark Harbor" (1998), " The Saints of the Slums (1999), 8 millimetri (1999), Floating (un altru nome per u film Floating, 1999), è Blade II (u rolu di Josh, 2002), ùn hè solu esse eliminatu da a i filmi è seri (a serie di TV "Walking Dead" - u rolu di Deril Dickson, 2010-2012), ma ancu scrive ghjochi scrittura. Ma in fattu prima, cum'è s'ellu ùn era micca difficiu crede, l'attore hè un vitturitu ordine di i veiculi.


I anni d'attori di i zitelli

Nurmanni Marcu Ridus hè natu u 6 di jinnaru di u 1969, acqua da i cità di Hollywood, Florida, USA. À l'età di dòdeci, u futuru uttellu si abbandunà e so pareti di a so casa è si n'andò in Londra, dopu avè campatu quandu un pocu tempu, si trasferito in Giappone. Prima di abbrettu u talentu è cunquistau l'urganisimu di Hollywood, Norman hà travagliatu in vendita di motociclista in California è ancu in Venise (apparentemente perchè l'attore hà assai amatu di kmototehnike) è hà rializatu $ 7,50 per l'ora, è era unu di i mudelli di a famosa moda Prada.

Inizio una carriera in una big movie

A carriera di l'attuali Norman Ridus hè stata fatta in 1997, ghjucatu à Jeremy in a film di l'horror americanu chì hè stata fundata nantu à a stessa storia di Donald Wallham "Mutanti". U rolu primaticmente seguitatu da u rolu principali in a film di comedy diretta da Adam Bernstein sottu u tìtulu "Sangue cun latte", unni hà fattu esse attraversà Harry Oduma. A strada, i partenarii di u debut attuali in u filmu di questa film eranu stanzoni famosi cum'è Isaac Hayes è Deborah Harry. U caratteru incodiatu da Ridus in a film hà personificatu un muttu modest è timido chì era tutta di cuntrullazione è cura per a so mamma amatrice, è chì truvò un modu di liberà a so energia da a viulenza violenta è scantu. In u 1998, parechji pezzi cù a pubblicazione di Norman Ridusu eranu nantu à i screngi: "Je perduva", "Violator of tranquility", "Dark Harbor" è u thriller di detective di Joel Schumacher "8 millimetri". In u prossimu annu, Ridus hà capaci à filmà in una seria sana di prughjetti cinematografichi diversi: "Dunque diable wears Black", "The Saints of the Slums", "The Swimming", "Eight millimeters", a serie "Lege è Ordine: Special Corps". Ùn serà micca superfluitu a nota chì in Thriller criminal Troy Duffy incù l'intruduce d'elementi di a cummedia negra "Sante di i slums", i partenarii di l'attore in u settore di a film sò Willem Dafoe è Patrick Flanery. Questa film hè stata fatta assai faciule per esse ingobernante, perchè eru amatu cù u visor.

In u 2000 hè diventatu micca menu fruttìvule per l'attore. Ogni annu, cù una certa periodicidad, i film hè statu liberatu, induva Norman Ridus jugava. In u 2000, l'actor hà fattu un rolu secundariu di a temperatura Lucien Kara in u filmu americanu chjamatu "Strike". Dopu à u dramma drammaturgu, diretta da u direttore Davis Guggenheim, "Gossip" hè stata cun u rolu, quandu Ridus jugava a Travis. Scritori per sta film anu Teresa Rebecca è Gregory Poirier, è u gruppu hè stata cumposta da l'attore cù Lena Heady è James Marsden. In u stessu annu, u mondu visti dui filmi più cù a participazione di l'attore - "Sand", "Inesperature" è "Knicks in the past".

L'attore hè statu assai forte nantu à ellu in 2002, avè scrittu a pelicula "Glitter" è a pelicula horror "Blade 2" (u rolu di Skoda), diretta da Guillermo Del Toro, è attori com Chris Kristofferson, Wesley Snipes , Leonor Varela, Ron Perlman.

In u 2003, oghje prestu cunnisciutu è populari à questu tempu, l'actor attimpitulava à e filmi chì seguitanu: "Wild suerte", "Nimu ha sapere", "Oktan" è in certi episodi di a seria "Charmed". A strada, in u travagliu dirittivu di Armand Assant "Wild suerte" Ridus jugiau u rolu principalu di i maligni ladri Archie, chì prova di truvà in la vita, ma anziane sò stati novi è ricordati.

Ghjudicatu da a filmografia di l'attore per u 2005, puderia esse cunsiderata chì bastatu è creativa. Cusì stu annu l'attore rivendicatu hà datu un rolu à a serie "Masters of Horror", è ancu un altru rolu in a pelicula "L'indecente Betty Page", induve l'attore aduciu a Bill Neal è u rolu chjave in u thriller criminal di Christian Alverta sottu u nome "Anticelli". U sociu di Ridus in questa film era l'attista pupulari Nadezhda Brennik. Questa film hè un significatu psicologicu assai profiticu.

In u 2007, u scrittore Andrei Konchalovsky è u direttore ben cunnisciutu Chris Solimin invitatu à Norman è di Konstantin Yushkevich, Slava Shut è Ksenia Buravskaya per figurà in u crime dramatic Frost Pokozhe. A film narra una storia straniera è, in u stessu tempu, a storia cruelissima di u Raymurtu Americanu, chì, grazia à l'hacke, aiutau a liberà l'oligarchu imprigiunatu in Russia. Dopu à sta film, Norman hà impussibule sottu à u drama di detective Ridley Scott "Ganster" (u rolu di u Norman Reilly di i detective). L'associu di l'attore in u film eranu Russell Crowe, Denzel Washington è Kuebda Gooding Jr ..

Grazie à i funziunamentu di l'attu di Norman Ridus, un grande quantità di caratteri sicuramenti diversi di a vita di l'heroe di u filmu hè apparazzatu nantu à u screnu, quellu chì si meritava critichi separati. Chì hè l'imaghjina di Swain da a pelicula "L'eroi hè volitatu" (2008). È ùn hè micca attentively attente à i rolu secundarii di Ridus, induve l'attore ùn ponu micca passatu in notu.

Attività di l'actor ancu di u cinema

In più di a so carriera in modu funziunanti, Norman Ridus hà capaci à salianu bè bè, cum'è gu scrittore è direttore. Un esempiu chjude di questu hè u so travagliu cum'è direttore è scrittori di a film "I Think About You" (2006). In più di rolli in i filmi di partitura, hà fattu esse in una cronica di film: "NVO: First Look". Inoltre, Ridus hà starratu u video di l'excèntric Lady Gaga per a cançon "Judas".

A vita persunale di l'attore

Dapoi 1998, l'actor hè in una relazione romantica cù u mudellu Helen Christensen. U 13 ottobre di u 1999, una coppia nascì un figliolu, u so figlioli chjamati Mingus.

A serie "Walking the Dead" in a vita di Norman Ridus

A stu mumentu l'attuali participava attivamente in a terza tempore di a serie di television post-apocalyptica americana, sviluppata da Frank Darabont, "The Walking Dead". In sta serie, l'attore hè davanti à noi à u rolu di una mala è à u stessu tempu un bonu omu da una famiglia di a splutazioni agricula chjamata Deryl Dixon. A strada, sta serie hè scansata da a stessa seria di libbra di canti di Robert Kirkmanom, Tony Murom è Charlie Adlardomom. A serie ci conta un gruppu di pirsuni chì anu survigliatu l'apocalipse zombie chì stanu battutati dispirati per a so vita.

L'estremu di "Walking Dead" hà fattu cù unu di i canali di cable di l'USA u 31 ottobre di u 2010. A prima stagione di a serie hè stata evaluata da i critichi è ancu era nominata per parechji premii, ancu in a categuria "a Best Dramatic TV Series" è u popularu Golden Globe Award.