Pettine Festive per i zitelli

Pettine Festivale per una criatura in casa, ùn importa ciò ch'ellu hè difficiule, hè fatta cun facilmente è simplicemente. In particulare, se a zitella hà un capu longu o longu. Questu, cum'è una regula, permette à a mamma per vede tutte l'imaginazione è crea una veramente un capiscia maestria nantu à a testa, diventa torna in una principessa petitezza.

Parrucchieri per i zitelli Festivi per qualsiasi avvenimentu

Per regali, i genitori aghju sceglie pè capelli di e vacanze per e puglia assai puliti è à a stessa cosa elegante è spécialmente inusual. Aghju offerta per voi un pittore di bellezza per ghjornu, chì, per esempiu, hè perfetta per una ragazza à a graduazione in a classa di 4-5 m è annantu à l'anniversariu di un zitellu. Se pensate chì questa scarpatura hè assai complicata, pudete pratica prima, prima di fà. Per questu sta stilosa festa per turnà cum'è ne forse possibbili, vi cunsigliemu di voi parechje volte. Allora, se ùn hè micca difficiule per pudete fà un "cockleigh", un curl è site di struppendu beni cù u capeddu di u largu - stu pittore scelta hè per voi. Se ùn avete micca fattu nunda cum'è questu quì, cuntattate i prufessiunale chì ripararanu tutte l'azzioni senza assai difficultà è fate un stile bellu chì prendrà a vacanze tutale.

Accettate e Tools

Stu pitture festive hè realizatu nantu à l'umidità pulita è ancu capelli! Avete bisognu:

Technique: passu à passu

  1. Cù l'aiutu di u parting separanu a parte previa di i capelli à a corona è staminate cusì per ùn avè micca interferiscenu cù l'elementu basicu.
  2. Tutti l'altri capelli si deve pittati in a direzzione à u left.
  3. Dopu una mani cù u clip di i capelli fixemu tutti i capelli.
  4. Allora, atturcendu i capelli à i capelli, avete bisognu di fà un "cunchju". Pigliemu i studs è riparà a "shell" resultante cum'è quellu chì puderia.
  5. Pigliemu i capelli di u fronte è separate, apprussimamenti, 1/3 parte di i capelli da u ghjornu cù u parting.
  6. Cù l'aiutu di una parte capiddi ligeramenti oblicu.
  7. Allora a parte di ghjustu hè torciata in a forma di curlla è pusata nantu à a left over the shell.
  8. Avemu l'invisibbilità è cù l'aiutu chì avemu un pinzellamentu.
  9. A parte à manca anu da esse pittatu di volta per ch'ellu era da a «cunceta» à a diritta.
  10. Dopu avè bisogna annunziata nantu à a "cuncetazione".
  11. À a fine di u filu, facemu un curlli è si metteraghju cù l'aiutu di l'invisibbilità.
  12. Utilizendu una partizzione horizontale, split the front hair in half
  13. Per impedisce a parte fronda in u prucessu di creazione un hairstyle, l'avemu pin.
  14. Partiremos da una parting a part da volta in dui pareti uggetti.
  15. U drittu drittu di i capelli ci vole à pittine à a manca.
  16. Ùn ghjuvamu u capeddu in un torniquet (u principale hè chì ùn hè micca stretta), à a fine di sta cuerda, facemu a curlla vicinu. Dopu, u curlata resultanti hè colpi à a manca di u "cunchju", immediatamente sottu à l'altru. L'hà riparatu per invisibilità.
  17. Penteu u latuanu di u capeddu, è à a fine di u filu crea un bonu curl.
  18. U curl deve esse chjapputu nantu à a cunchiglia, in u mità.
  19. Ora ci sò impiegati à u restu di u capelli di fronte. Pigliate stu capeddu è penteanu à u left, andate à torcia in un tourniquet.
  20. U tourniquet resultanti hè posta entre i dui rizzuli è stati invisibili.
  21. Passemu à a fine di u fasciu. Hè da esse atturciata in un curl è ponu in cima. Fixemu a curricula di l'invisibili.
  22. U toccu finale hè a principale fixazione di u pezzu tutale. Sugisce solu in quelli posti chì ùn si mantene micca strettu.

Un sbagliatu di hairstyle per una zitella hè prestu! Pettine Festive est decurallu cù parechji picculi o una grande floritura.

E l'ultimi. Hè tìpica, assai festivi per u stilettante di ghjocu implica l'utilizazione di a pelosa. In casu ùn avete micca usatu premente un vernice per creà capelli di u zitellu, ùn ùn spirimiri, perchè u vernice pò causà allergii. Per mezu di fixazione, pudete aduprà l'acqua dolce (1 tazza di zuccaru per un vetru di acqua). Cusì, prima di fà un curl, purta i capelli cù l'acqua dolce. Stu metu curre u pezzu perchè micca male di u lattice di firmazioni forti.