6 e petite più mistressi diretti in i starse di showbiz russi

Per l'ultima settimana, a cumunità d'Internet hà discrittu scelta di a petizioni di un residente di Rostov à Konstantin Ernst cù una dumanda di riveice l'addevu di i programmi di l'annu, è sguassate l'astini mastodonti cuncepti. Rapprisintanti di u "vaghjimu guardianu" di a nostra etapa dicideru per qualcosa raghjone chì a petra scappò "in a giardine di a cucina" di a reina permanente di "Lumi d'annu" Alla Pugacheva, è si trovani in a so difesa.

Un muvimentu sanu estenu urganizatu à sustegnu di a Diva, a culminazione di quale era l'espectacularu "slap-blocking" di l' abusers. A "petizioni antica" contra Pugacheva hè alluntanata da a prima, chì tocca à a creatività di e stelle è ancu a so vita persunale.

Reconcile Tarabuzikov!

A fine di l'annu, i fanatichi di u paru Buzov-Tarasov anu tistatuu cun a notte nantu à u so divutu vindevule chì scrivienete una petizioni diretta à i membri di u Cunsigliu Federale di a Federazione Russa è u presidente di u Cumunità di u Statu Duma in Famiglia, Donna è Infanzia Elena Mizulina cù a dumanda à cuntribuisce à a preservazione di a famiglia stella.

Paradoxalmenti, l'uffizionali risponde à a petizioni:
Credu chì Olga Buzova è Dmitry Tarasov se lascibaranu. Imparemu micca molti. Iò vulete a salvà a famiglia.

Putin, vincenu u "Chumakovism"!

Altra dumanda cunvince u vincitore di u show "One-on-One" di Alexei Chumakov. In 2013, meriteghja ricunnisciutu i più altimilii di u ghjuryu, ma riapparisci in u listinu stessu in 2016, hà pruvucatu l'ingerimentu è a cundanna di u publicu, chì chjamà à vèndite u "chumakovismu" di u presidente di Russia Vladimir Putin stessu.

Konstantin Meladze è M-BAND

Custantinu Meladze hà ricivutu dui appricazzioni in i lochi diversi cù dumande differenti per un novu gruppu di produtore M-BAND.

Certi anu dumandatu à disperse u gruppu per a mancanza di talentu di i participanti, altri chjamati per u travagliu continuu cù i ghjattori.

Nikolai Baskov havi misu assai piccati

Un annu avianu una petizioni ghjunghje à l'estimulante di u petite di Nikolai Baskov chì si lamentava di u testu di una di i so canzoni, induve e femicili sò citati com'è altru cum'è 150 cm.

Questa offisa unipochi di u sexu giustu cù altre paràmetri.

Kirkorov annunziò cù un phonogram

Riceramente, in u nome di u Ministru di Cultura da a Federazione Russa, Vladimir Medinsky hà vinutu à cumprenderà a "prufissiunalisazioni" di Philip Kirkorov, chì era nutatu à utilizà u fonogram è "bagnate morsicante" excessive in u stadiu.

Yuri Loza è l'astri mundiale

Una petizioni in furia nantu à a misbilateru di Yuri Loza, scrivutu di i brillanti nomi di stile mundiale, secondu ch'ella ellu passa periode "parolle forte", hè scrittu da un certu Igor da Mosca.

È in una altra attraente a candidazione di u bard hè statu pruposta com'è rappresentante di Russia in a Eurovisión-2017.