Cumu pardunà a tradenza di l'amata?

Se compara a vita cù u sognu cù u fiumu, da esse stata diversa per ognunu. Qualchissia hà avè un rapidu fiumu veloce, cù rapidi è cascate, cù spruzzioni è spirlpool. E forsi hè un fiume largu, linu è putente, chì portanu pocu e so acqui. Ma questu hè solu una diffarenza di l'esternu, in fattu, l'unu è l'altru fiumu, culpuli assai arraggiuli, è ùn hè impurtante per vede nantu à a superficia o micca.

Cumu ancu in a vita, ancu in i relazioni più tranquilli, pacchi è tremanti, ùn hè micca friction, malentèsimu è insults. E, sicuru, questi greghje mettite ferite, certe volte prufone, à tempu fatale. E di sti feriti è offesi ci hè una midicina, hè u perdonu. E cum'è sapete, Ddiu, pervece di pardunà. Ma questu hè assai difficiule di fà, per una quantità di razze. Allora pruvate à calculà cum'è per perdone a trazzera di una persona estimata.

A numeru di numeru 1. Per capiscinu, se esse permette perdona in generale l'amatu.
Prima, quarchi cosa di fà, pensate bè rigurosu nantu à quella sta valutazione di valore lu sforzu. Guidati da una lege tali, bisogna risolviri tutti i prublemi in u mondu à noi. Questu, prima pensate chì u vostru tocadoru toccu i vostri sentimenti. In certi suggetti, ma insulting little things, o hè qualcosa di più. È solu nantu à a basa di questu, decide si pò esse pardunati è cumu fà.

Actau nummiru 2. Verificate s'ellu ci hè un mutivu per a vostra tortu.

Hè ancu un puntu assai impurtante, in certe volte sò assai offriti da i nostri omi, per ciò chì elli stessi in una forma o altru pruvucatu. Per esempiu, se sapemu cusì chì avemu altri libras, ma à u listessu tempu avemu dumandatu u queritu s'ellu ci sò. Dopu à a so risponde onesta, uffrìu per chì ùn hè micca menti nantu à noi. In attumente hà fattu ciò chì hè bè, ellu hà dettu a verità, ma l'odiu. Ellu stessu, in generale, ùn hè micca di tortu. Se dopu à l'analisi, vede chì ci hè vinu darrè di noi, pudete pardunà u vostru amatu solu.

Azione nummira 3. Ricurdativi tutte e cose.

Per esempiu, avete i primi dui passi è avè sapendu chì l'offisa causata à voi, in generale, ùn hè micca fatale, ma a to curretta per ellu è grande ùn hè micca. (quelchi ùn sò micca seriamenti serii nantu à a tradenza) Allora u to prossimu, per sughjettà in sè stessu o da e grande ùn serà micca capaci di scurdà. L'insulte, siddu hè stata fattu, si pò esse sinceramente pirdunatu, altri nun vi distruggeru di l'internu, cusì rende tutti i cose boni chì l'unìsanu cù i to erate caru, è cusì, estò sicuru, questu offense pare mancanza è insignificante, è a tradizione hè micca cusì terrible . E pudete facilmente perdona.

Azione numerosa 4. parlarle à u to core amatu.

À u passu nantu à u listessu rachettu, questu hè una tradizioni russa antica, ma intrattate di evitari. Per questu, dopu avè analizatu, è hà pardunatu l'insulte per ellu stessu (per esempiu ùn ùn preoccuppa più, è pudete a scurdà di veru), hè l'ora per una cunvenzione fidatta di diritti. Spiagnate à i vostri amare veramente, è senza una ommissionu ciò chì esatta ellu hà scunciatu. Dopu tuttu, per ogni ghjornu, un omu pò offre assai, ancu senza sapè. Dopu d'questu, dumandate ch'ellu ùn avè micca fà per queste, è sò cunvintu chì, se un omu chì veramente t'era assai, hà cumprà i vostri preoccupati, è ùn avete micca scurdatu di questa disputa di novu.

In a fine, vogliu aghjunghje chì a basa principale per u pirdunu hè veru amuri, chì ùn si pò micca attentà à a infidelità, ma ancu, ancu l'amore più putente è disprezzu, pò distruisce l'insults è l'insults permanente si ùn sò micca pardunati, ma salvati in stessu. In questu casu ti distrughjaranu pianu pianu, cum'è u vinu di corpse. Per quessa, ricu, ùn risparmi micca risintatu in sè stessu, sperendu chì ellu stessate passanu, micca. L'insulsi si deve esse pirdunatu, o qualcosa di fà cù a rilazioni, sera, è ah, u terzu ùn hè micca datu.