Cume stabilisce relazioni cù una figliola addevale

In i cunflitti trà i zitelli è di i genitori, ùn hè nunda nova è insosca. E sempre, da annu à annu, da u seculu à u sèculu, i ghjinirazioni ùn ponu micca truvà una lingua cumuni. A causa di u fattu chì a relazione in a famiglia hè sparata, accummigghiate constantemente, ci hè l'hostilità è ancu l'odi. Se a famiglia hà iniziatu à deteriorà e rilazioni, i genitori necessanu di ripiglià a situazione à a manu, perchè tuttu hè micca agisce. Ma per esempiu, no tutti i mariani sapìanu cumu fà relazioni cù una figliola addevale. Eppuru, pare mancu, duie donne anu da capiscinu tutti. In ogni casu, a diffirenza in età pò manifesta. Hè per quessa chì ogni mamma ùn capisce micca cumu fà a relazione cù a so fede, particularmente quand'ella hè una adulescente.

È tutti i prublemi cù a so figliola, a maiò parte di spessu partenu à l'addezia. Però, ùn hè micca surprisante. Quandu pare pare chì a so figliola hè una principessa petitezza, tutta a prufessura, dulce chica cù arcu. Hè per quessa chì quandu una figliola cresce, hè cusì duru chì a mamma spenghje cù ella, perchè a so mamma pensa di ella cum'è una picciotta, è a so figliola vole à sente cum'è una dile adulta. Cumu agisce in questa situazione?

Evitari i gustali

Prima, assai matri spoile a rilazioni cù a so figliola, tentendu d'impone i pinsamenti nantu à i gustos è assai più. O peor, dicienu chì i sapori è e preferenze di a zitella sò sbagliati è anormali. Cusì ùn in ogni casu. Ancu se a figlia principia à intervene à a musica pesante, cunzidira à si un goth è pappà pratiche strani, ùn finite micca immediatamente chì era in una cumpagnia mala è si ferisce à ella stessu.

In l'addezia, i zitelli mirani è pruvate à espresà. Hè per quessa si cumenciani à interessà in sottucultorii, di vendita fora di l'ordine, eseguisce a musica, chì hè difeenti da a massa. Se a vostra rilazione cù a to figliola hà avè campatu in a so deteriorazione perchè u so vita di u modu di vita, tandu, cum'è a mamma, hà bisognu à amparà cum'è accettà cum'è. Se vidi chì u so gustu è u gustu ùn anu micca influenzatu à ella negativamente (ùn ùn beie, normalment aprende, cumpone adequatu), ùn pruvate micca di cambià a so figliola. Questu ùn hè micca necessariu per a forza attraversu undughje à u so mondu. Anu avà esse firmatu una mamma - chì hè, una persona maiò chì ùn pruvà micca di sdirtà cù ella, ma pò aiutà cun cunsiglii quandu ella dumanda.

Cumunicà cù a so figliola, avete bisognu di piglià un intaressu in a so vita, ma ùn dumandate micca. Ella vi dicerà sè stessu ciò ch'ella pensa adattata, sè ùn avete micca pressioni. Quandu una figliòlia aperta davanti à voi, in nisun locu ùn deve esse ghjudicata. Ancu s'è pensate chì ùn hè micca dirittu, pruvate à calà i so cunsigli, suggerisce viuli di risolviri u prublema, ma mai ùn briunate, ùn chjamate micca, ùn dicenu micca chì ùn cunnosca nunda è ùn cunnosci micca. Se a figliola senta da voi solu cunnanna, ùn puderà micca stabilitu e relazioni è quandu ubligatoriamente.

Conflicte à causa di u zitellu

U cunflittu tra a mamma è a figliola pò esse dovutu à i primi amori è chevaliers, chì Mama ùn approva micca. In sicuru, in stu casu, a mamma hè difficiule assai di cunfurmà, perchè vulia a prutezzione di u zitellu da i candidati insuffisenti. In ogni casu, in questa situazione ci vole à mette in u locu è ricurdate chì quandu si in l 'amore, avete solu u bonu, è percive alcune negativu à l'ughjettu di suspirazione com'è un insulte persunale. Dunque, anche si a mamma hà vede chì a figliola chjese u ghjovanu dolci, si deve cuntene da ellu è dà à u zitellu per sapè da i so sbagli. Di sicuru, mentri ùn nisuna pruibisce d'avè cunsigliu discretu.

In generale, se vulete stabilisce e relazioni cù a to figliola, ricordu più spessu ciò chì erate in a so età. Amparate à vede a situazione micca da i vostri anni, quandu avete digià hà sappiutu è avè vistu assai. Fighjite à a situazione per l'ochji di a to figliola, chì ghjustu cumencia di scopra u mondu. Se veramente pudete fà cusì, intende cumu aiutà à aiutà, senza u cunflittu da u scorcu.