Prazioni è appellu à u vostru anguardu tutore di a salute, l'amori è a fortuna

Li cridenti spessu tornanu à l'Angelu Guardianu duranti un periculu difficultu di a so vita. L'helper invisibule hè datu à ogni persona à u battèsimu è ferma cun ellu in tuttu a so vita. Hè cresce chì ellu traspurta dumandesi à Diu è li dumanda a misericòrdia à u pricatu. Puderete dumannarà qualcosa, ma l'appughjatu vole esse pusitivu. Per esempiu, ùn pò micca pricà à l'Angelu Guardianu per rimessa, ma pudete desiderate a ghjustizia è dumandate u sustegnu.

Cumu esse dumandà à l'Angelu Guardianu per aiutà

Puderete pricà ogni ghjornu in ogni ora di u ghjornu. Testi generali per rinfurzà a cumunicazione cù l'assistente invisibili sò leggi in a matina prima di manghjà. A dumanda esse ricumandate prima di l'iniziu di una materia impurtante o da a casa. Oghje d'accolta di ricorsu sò ripetuti à l'ore. In tutti i casi, hè vale à avè un icone à vena à un patronu persunale. In casu hè pussibile, una chjesa hè una chjucu. Dopu qualchì trattamentu, ringraziu à l'Angelu Guardianu per a prutezzione è a prisenza constante in a vostra vita. Ùn vi scurdate di seguità i manduli cristiani è di guidà un modu di ghjustu. Prigarii ghjornu à l'Angelu Guardianu:
  1. À l'ànghjulu di Diu, u mo guardiastru, per osservà da Diu da u celu! Piacè diligently: "Hè bisognu di u ghjornu à ghjornu, è prutegge i maligni, cambia ogni scritu, è dirivi a via à a salvezza". Amen.
  2. L'anghjulu di Cristu, u mo guardiastru santu è u protettore di a mo ànima è u corpu, pardunate per ciò chì aghju fattu piccatu oghje; è da ogni falizia di u mo enemicu, affacate, perch'ellu ùn pruvucarà u mo Dieu à u peccatu micca più. ma preziunate per mè, un schiavu piccatu è indignu, per ciò chì mi meritava a bunturità è a misericòrdia di a Santissima Trinità è a Mamma di u mio Signore Ghjesù Cristu è tutti i santi. Amen.
  3. Oh, santu angelu di Diu, intercessione davanti à u nostru Signore per a mo ànima, u mio corpu è a mo vita pecchè! Ùn lasciate micca, un piccatore, è ùn turnate micca da mè per tutti i mo peccati. Per piacè Ùn permite micca u dimòniu di u male di u prucessu di a mo ànima è u mio corpu. Furtificate a mo ànima debbule è maleable è guidà à a vera strata. Ti dumandu, l'ànghjulu di Diu è u guardiastru di a mo ànima! Perdà tutti i peccati chì aghju offisu in tutta a mio vita injuste. Perdà tutti i mo peccati ch'è aghju fattu u ghjornu passatu, è prutèrnanu nantu à un novu ghjornu. Mantene a mo ànima per tutte e tentazione, perch'ellu ùn pruvucu u nostru Signore per a còllera. Ti precu, preziatu per mè, davanti à u nostru Signore, per chì a so misericòrdia è a pace di u mio incuntreghju nantu à mè. Amen.

Preghiera à l'Angelu Guardian nantu à a salute

Anzianu-ricchite rossi pè a salute. Hè cresce chì questu u cuermetu è u spiritu è ​​rinfurna a forza di cummattiri la malatia. Repetite u testu ghjornu à a rivoluzione sana. Sì avete una operazione, leghjite a prichera parechji volte un ghjornu. È in vigilia di a cirurgia, visitate a chjesa, mette una candela per a vostra salute è fate una petite donazione. Listen to the prayers of your ward (name), l'angelu santu di Cristu. U Yako m'hà benefituutu, intercessu per mè davanti à Diu, guardatu è custodiat in un momentu di periculu, guardatu à a vulintà di u Signore da i poviri ghjente, di disgrazii, di l'animali di u cruci, , e mo mani, i mio pede, u mo capu. Chì sempre è sempre, Mentre ch'e sò vivu, seraghju forti in u mio corpu, perchè pudemu sopra i prucessi di Diu è serve pè a gloria di l'Altitudine Altu, finu à chì chjamate. Ti precu, mi cunghjuntu, quì. Sò cum'è culpèvule, avè peccati cun mè è sò indignu di dumandà, predu per u pirdunu, perchè Diu sapi, ùn pensate micca nunda dolce è ùn hà fattu nunda di male. Elikov era culpèvule, perchè micca per una intenzione maliciosa, ma per l'imprudenza. U pirdunu ridu è misericordia, dumandemu una bona salute per a vita. Ju confía, l'angel di Cristu. Amen.

Preghjonu per u sughjettu maternu è a furtuna in l'affari

Una situazione finanziaria difficili hè un bon raghjolu per appellu à u vostru patronu. Averete leghje sta preghiera quandu ci hè una bisognu: À voi, u me fiducia cunsigliu, Diu hà stabilitu, l'angelu di Cristu, chianci. Ipprotevule è salvà da i mio piccati, per ùn viola a fede verita. Averaghju à mè, u mio Anghjulu Guardian è à rispondi, scendi nantu à mè è aiutanu. Aghju sempri travagliu assai perchè criu chì solu in questu modu seraghju capaci di ottene u benistimu di a terra. Fighjenu i mo mani, stanu travagliani travaglia per a gloria di u Signore. Allora mi sia ricumpassatu sicondu i mo deserti, sicondu i mo travagli. Allora puderia sperà comodamente è serve à Diu sinceramente. Puderà a mio manu fatia sia chjesa di benedizzioni per i mo travaglisi, cuncede in mè è aiuta in tutti l'azzioni. Perchè ùn preghjudiziu i mo travagli in qualcunu, ma solu per u bonu. Amen. Ùn hè bisognu di stà à miraculi, ma parechje supportu sarà bisognu di furnisce. Forsi in a vostra vita, ci sarà una persona chì avete aiutu à finanzià, esisti una probabilità maiò di truvà un bon travagliu, cambiantdu u locu di residenza, riceve un cuntrattu prufittu, ecc. Ùn hè cunsigliatu per dumandà influenzà l'altri populi, perchè in questa manera intese per impone a vostra vuluntà nantu à quale.

Preghjonu per l'esercitu di u desideriu

Auguriu hè u ghjornu bonu per appellu à u vostru anghjulu di guardianu per i cumpitenzi di l'asinu innermostu. Hè cresce chì durante stu periodu a vostra cunnessione hè rifurmata repetitu. Perchè puderebbe furtunà tuttu l'annu, leghjite sta preghiera priciunata poi ghjustu da averà. U mo anguardu guardianu, u ghjornu di a mo nàscita, u Diu hà stabilitu. Dunque ti dumanda à dà una benedizzione nantu à questu ghjornu. Grant me liberazione da i prublemi è di l'duluri. Prupite da i mio nimici è di i nemichi. Ùn lasciate micca male in vain è in vanu cù a gattivera. Ùn lasciate micca chì a so terribra e terribili maladiu a ferita. Sàlvatemi da u puntu di malice, in a bughjura innumetteable, da u velu in a tazza, da a bèstia biera in u spusatu. Ùn m'aghju di parte di participà à una lotta chì ùn hè ghjustu è permette di vista di u populu. Stire da l'ira di Diu è u prigione chì seguita. Ùn vogliu micca truvà una terribili feroce, è ùn ne sera sparata in pezzi per ellu. Ùn ti lasciemu di surviglià a fami è u friddu. Salvate, salvame. E si a mo última ora veni nantu à a terra, appogni mi à queste momentu è fate u mo uttellu viaghjanu più faciule. Amen.

Preghiera a l'Angelu Guardianu per aiutu in amore

Se tu desavee de cumprà i vostri amuri, assicuratevi di dumandà à u vostru Angelu Guardianu per aiutà. In u nisun casu ùn vulete micca una persona particulare, perchè a chjesa hè negativa à qualchissia spell. Pregunte à u patronu per salvà da a sulitudine, u timore di a relazione, prege per una reunione cù a persona ragiosa è a prutezzione di i fallimenti d'amore. Avvicinassi cun u signu di a cruci, aghju appellu in a preghiera per voi, l'angelu di Cristu, chì ghjè di a mio ànima è u corpu. Sapete bè i me atti, guidate à mè, mi mandi un fortunatu, ùn lasciate micca in u mumentu di e mio fallimenti. Perdà i mio piccati, per via di i transgressioni contr'à a fede. Protege mi, santu, da a mala furtuna. Chì i passeti è passioni passanu da u cantu di u to vestite, avete in tutti i mo affari a vulintà di u Signore si rializeghja, l'Humane, è ùn mai avè da mai soffre di mala furtuna. Ti precu, benfatore. Amen.

Preghjonu per a prutezzione

Puderanu per contactà u vostru assistente persunale per a prutezzione di morte accidinentale, accidenti, prublemi è disgrazia. Hè cresce chì a prichera pruteghja ancu di a sorceria d'un altru è di l'ochju. Averete ciò chì sente l'ansietà o u periculu. Suggeri è chjamate a cannila à u icona di Guardian Angel, ripetendu e parolle: Ti precu, u me anghjulu di guardiastru di bonu, chì m'hà piacevule, m'hà cuminciatu cù a so luminaria, chì mi pruteghja di tuttu u disgraziatu. E nè a besta hè fierce, nè l'inimitariu hè piticu ch'è micca. È nè l'elementu, nè la persona dashing, ùn mi fate micca arruvinà. È nunda graziu à a vostra diligenza ùn fà micca fà male. Sottu u to santo patronatimu, sottu a vostra prutezzione, u cundottu l'amore di u nostru Signore. Cusì l'amuletere di i sti figghi inespicamenti è senza peccatu, quellu chì mi piace, cum'è Ghjesù hà urdinatu, pruteghja da tuttu ciò ch'e aghju prutettu. Ùn avemu micca friddizza cruel, senza nemicu, nisuna elementu, micca dashing person hannu dannu. Ti precu, Santu angelu, u campiunatu di Cristu. È Diu voli per tutti. Amen.