Ciò chì ci allora in 2018: Prediczioni di i 7 vittori più funziunanti

Per vede u futuru di u mondu hè un divertimentu populari predilettu. Ma avete statu veramente un ghjocu in "Credu, ùn aghju micca crede" si ùn era micca per e pritighizzioni nantu à cataclisimi mundiale, catastrophi global, incidenti politichi grandi è guerri da vittorioti uttevuli, magichi, psiquicarii, astrologi, chì anu famusi per a so precisione incridibile prufissi. Ci sò, è ciò chì deve di 2018. I preghjunzioni per u annu nantu à i primi divini di u passatu è cunnisciutu per i so profezii precises di i visionario moderni permettenu di vede à i sicreti di u futuru.

Vanga

Sicondu i circunsceri, i prufichi di u clairvoyante búlgaro sò figurativu è metafòricu. Ùn avemu micca permettenu di parlà micca di a unicidadi è di i specìvuli evidenti di l'eventi. In ogni casu, ci sò predizioni, chì, parechji, sò digià principiatu per fà realità è acquistà un significatu significante. Vanga in i so visioni videndu una guerra mundiale glubale, u putere destruzzione chì anu stirminarià a populazione di parechji paesi. Stati Europa orientali, hà predice l'imminenti arrivu di un certu Sagittariu. U Messagiu hà sappiutu raligrarà e nazioni, rianimà a fede è dà l'assicuranza di a persone, a pace è a tranquillità. Hè vistu in e profezzia di Vanga è un prusperu futuru in Chine. L'Imperu Celestialu tornerà diventà u "tempiu di u celu", u centru di u mondu, occupendu una pusizione di punta in a pulitica è l'ecunumia. Stabbilità europea hè stata sacchuta, è i stessi europei diventanu refugge. Hanu bisognu di cercà e garanzia, una vita megliu è un novu postu di residenza in u territoriu di l'altri, stati più riesciuti.

Michel Nostradamus

I prufezzii di Nostradamus sò quarchi cosa in cumunu cù e predicazioni di Vanga. E, cum'è in u casu di a pruletita búlgara, i circunscenti avianu a travaglià dura per sferisce i prufissi intricate in i so versi-quatrains, cullati in Centurioni. L'ipote di i decryptori caldi à u fattu chì in u 2018, a Francia, a Repubblica Ceca, Ungheria, Suisse è l'Italia surveghjanu à una catastrophe ecològgica grande, chì resultarà in una distruzzioni incredibile è a perdita di vita. I citatini supravviventi di sti paisi avianu ubligatu à circà rifughju in altri stati. Inadufu Nostradamu pruphesi in i so poechi u nàscita di una freak. L'apparizione di un zitellu stabilisce una guerra in Oriente.

Wolf Messing

Avè visti à traversu u tempu Messing hà documentatu micca e so prufezia, cusì pè restaurà a successione chronologica di i futuru avvenimenti pronti hà prova chì era un travagliu assai difficiule. E anchi i circuncariani arrinisceru aduprà una figura di u futuru da u mosaicu di i prufeti individuali, in quale ci hè predica per u 2018. Sicondu Messing, durante stu piriudu, u mondu serà esse espritu à cunfronti serii pruvucati da quistioni pulitichi trà i stati più influenti. Hè bisognu à preparalli per attitudi rivoluzionarii serii, cambià i regimi di u guvernu è u putere di alcuni di i capi. Dopu à i cunflitti furibuli, ci sarà una tredda e una tranquilla, chì ci permettenu di identificà novi superpotenzi. Pigliaranu i pusizioni di punta in l'arena di u mondu è fècenu a direzzione in chì u mondu si spende in i decenni anni.

Matrona Moskovskaya

Serbia per u futuru di u pianeta Matrona Mosca principiò prima di a so morte. Testi ocularse dicenu chì era immobbilizzata da i premonitions di una terrible catastrophe chì ameci à l'umanità. A data precisa chì portanu disgrazia à u mondu ùn hè statu priservatu. In ogni casu, l'interpreti di e prus prediczioni di Matrona sò unanimu in l'opara chì fate nantu à 2018. I predicazioni metafòrici di u clairvoyante ponu dinù una vera nozione di a natura di a tragedia. Ma ùn ci hè ragiunate per crede chì si parranu di a cascata di meteoriti chì custruiscenu una catàstrofe ekologica di scala in precedente. A raghjoni di tutti i sappressioni chì destrude l'umanità, u clarividente chjamà u debilitatu di a fede. Matrona a vede l'oppurtunità di scambià l'Apocalipse, ma solu s'ellu si ricorda di a so espiritualità, è u mondu ùn sia più regule da a sete di prufittu è u putere.

Pavel Globa

I astrologi famosi moderni dimustranu a so propria visione di u futuru di u 2018, basatu nantu à a preputenza di l'avvenimenti da l'astri céluli. Sicondu sti calculi astrologichi, a Russia aspetta una incredibile rivenuta ecunomica si u guvernu hè reorientatu à u vector creativu di u sviluppu di u paese. Inutili, un seriu cunflittu chjuchevule pò esse un obstaculo seriu à questu, à u costu di quale ci saranu numerosi vita è risorse di l'statu. In quantu à u futuru di l'Europa è i Stati Uniti, Paul Globa tira un paral • lulu entre i so predichi è e profezzii di u Clairvoyant Vasily Nemchin. L'America avarà da cuntinuà à risistiri u successu terrurismu, è l'Europa stà à esse una associazione d'integrazione sola è forme novi alleanzi.

Alexander Zaraev

L'astrologu predice in 2018 l'aggravazioni di i cunflitti mundiale è u flussu di l'infurmazioni chì anu influenatu significativamente in u cursu di l'eventi. Ucraina è Russa veneranu e so economie è pigliate più cura di u benestità di u populu. In previsioni per u mondu occidentali, ci hè ottimisimu ottimisimu. I paesi di a UE surveghjanu i prucessi di disgrazia chì avè influenzatu a fruntiere geografica di l'unione. Zaraev ùn escludisci micca a pussibulità chì a UE hà avutu novi associazioni. À l'America, riesce riescià in un novu cunfrontazione cù u mondu islamicu. U paisanu sarà scacciatu da una onda di terrorismu.

Vlad Ross

A pronta astrologica di Vlad Ross prometti ca in u 2018 a fase attiva di u cunfrontudu di u mondu diventeranu un paese più pacficu. In Russia, u regnu puliticu hà cambiatu. Ross ùn ùn scrive micca chì questu serà precede da un colpu d'état. U disturbamentu rivoluzionariu hè pussibuli per via di motivi suciali o religiosi. Inoltre, l'astrologista parla di una probabilità alta di aggravazioni di disposti etnicu, chì causeranu i paesi di a regione caucasiana è i pòpuli turchile à abbandunà a Federazione Russa. America è Chine cumincià a lotta per l'excellence in l'innuvazione tecnulugica, chì prova quale ellu serà fugliatu di u drittu di rigalu u mondu. L'Ucraina si rinunce gradualmentu di u cunflittu militari, mantendu l'Oriente in a so cumpusizioni, ma abbandunendu a question Crimea.