U danni di l'amegione prolongata

Frà tutti i numeri numeriati per l'ameglie, ci sò quelli chì causanu discussioni dilettanti. Allora, se u bisognu di l'amegione inghjustificada ùn hè nunda di dubbitu, da a so durata - per parechji parte restu u cuntrattuutu momentu.

A grana maggiorità di e mamma credi chì u dannu di l'allertanza prolongada supira in più u so benefiziu. Guidata da questa credenza, parechji maridici excommunicate their babies da u pene dopu à un annu è mezzo. E spessu, è i zitelli sò travagliavanu spessu u prucessu, è i matri stessi. Avemu bisognu di capiscenu ciò chì hè a ottima durazioni di i zitelli.

Comu regula, se a mamma hà sappiutu di cumincià a zampatanti à u principiu di stu prucessu è a mantene da durante sei mesi, ùn sò micca più prublemi. Ma più vicinu à un annu - una mamma è a mità si va à travaglià, u zitellu hè prestu pè u kindergarten. Ci hè questu quistione di l'excommunicazione. E spessu ùn si pò micca cunsiderà chì, prima di tuttu, si prisenta l'attinzioni: "U babbu hè prontu per questu?" Dopu tuttu, la disturbazione di a mamma di u modu di vita abituale, i ritmi di l'alimenta causate stress (è ella hè un adultu). Chì ghjè u zitellu?

Per capiscerà se u zitellu hè prontu à esse da u pene, fegate a seguita. Un figliolu pò dorme senza u lettu di a mamma? Ci hè stata una sperienza positiva di sughjurnà senza una mamma - cù una nanna, papà, una babucca? Pudete u cibo cun tranquillità, senza histerefichi stà nantu à una visita cù una sughjornu (per esempiu, à l'avana?). Cume hè chì u zitellu à a casa attache à u pettu? Pudete cuncprèvule cù u zitellu è ùn l'apparenza micca à i visitori, in a via, in u trasportu? Sì i vostri rispostivi sò pusitivi, a ghjente l'escommunicazione passesi cù cura è ùn ne ùn causeranu micca stressu à u zitellu. Ma se ùn avete - avete bisognu di più nantu à i specìfici di l'alimentazione di u zitellu dopu à un annu è un mezu, riguardu à i metudi di cumpressione u travagliu di mamma, un kindergarten cù l'ameglie. Allora aghju da esse ghjustu com'è possibili, cuncintràveru nantu à e veru precisa di i vostri migghii amatu. Eccu u principale principale - "Fate micca male!"

Ci hè cunoscenza chì, cù a durazione di l'alimentazione, duvemu parechji miti. Per esempiu, pudete spessu sèntenu infurmazione di i periculi di l'amegione prolongata per i carusi. Dicenu, per esempiu, chì si un adulescente cuntinua d'alimentà à u pettu di a mamma, riceve un esercitu di l'hormone femminile, chì in u futuru pò pruvucarà una propensità per l'omosessualità. Infatti, l'Organizazione di l'OMS (Organizazione Munciali di a Salute) hà dimustratu chì u latte maternelle hè sempre ottimali in a cumpusizioni per l'età di u zitellu. Dunque, ùn ci hè bisognu di parlà di alcunu cumpitore di hormone. E continuà alimentatu (cù una urganizazione propria) hè ugualmente benifiziu per i zitelli è e donne. Chì ghjè u so usu?

U beneficu principalu di l'amegione prolongata hè u sustegnu tangibule di l'immunità d'infancia. Dopu tuttu, dopu à un annu è un annu hè un invintu chjappu di u latti. Per a so cumpusizioni, hè vicinu à u calostru. È per fora hè notevuli. Se manifesta una gota di latti durante u periodu è cunsece, pudete vede chì u culore ùn hè biancu o riccu in biancu, cum'è u latti maturu da una mamma d'infirmità. U culore hè grisese, in a cunsistenza - liquidu, aguosa. Infatti, sò dilatati calostrum. Eccu, scrivu assai di i vantaghji di u calostru, per quessa, ùn hè necessariu di parlà solu per elli. Cusì pensate di vede s'ellu avete bisognu di rinviallu un sustegnu notevili di u corpu di u zitellu. Inoltre, si u zitellu hà una addiction à u giardinu (stress!), Una colisazione cù infizzioni in u squadra di u gruppu di i zitelli, l'adattazione per elli (è esse una prova seria per l'immunità di migliori).
Eppuru, se i benefici di l'ambrati per alloghju prolongatu sò cusì grandi, pudete dì ciò chì hè pussibule cumminà cù u travagliu di a mo mamma è visita u giardinu di u babbu? Eppuru, pudete! Per questu hè impurtante di seguità un numeru di règuli.

  1. Eppuru, prima di vultà à travaglià, a mo mamma sarà allughjava da u zitellu durante un pocu tempu, è l'abbanduneghja cù una persona familiar à ellu - una avvia, un amicu, una babucca. Pudete surtite, da parte à 4 mesi (per una ora o duie). Dopu à sei mesi, avete bisognu à migliurà - megliu 1-2 volte à settimana per duie à 4 ore. Dopu un annu è un mezu (visu à u zitellu) pudete esse da 6 à 8 ori duie volte à settimana.
  2. Insegnate u vostru babu dopu à l'annu, chì no femimamu làcenu in tuttu, duv'è quandu vulete, ma in casa, in l'abitazione, senza avutru sguardi. Ùn li lasciate i vostri pezzi bianchi. Ma cumpatenu tranquillamente è cuncepitu, ùn pruvucanu l'estressi in u zitellu. A sustegnu: "Dighjà già grande, intelligente, indipendenti!"
  3. Assicuratevi di trasfurmà u latti di u ziteddu immediatu dopu à u ritornu di u travagliu, da u kindergarten, dopu à ogni divisiona. Un mulu deve esse sicuru chì ellu hà amatu è aspittendu.
  4. Organizzà (s'ellu ùn era micca prima) o cuntene un sonu cumuni cun u zitellu. Se ùn site micca dispunibile à u zitellu in u ghjornu, ancu se per a notte ne sente a vostra presenza vicinu. Per evienà e teme di notte è ghjurà à u bedu di u primu à l'età di 5 o 6 anni, quandu u zitellu ghjè digià veramente bigliu, hè megliu nutre cù a calidez di a mamma prima di l'età di trè. Dopu chì trè ogetti di i zitelli sò intruti in un lettu separatu, affirmannu chì sò digià grande.
  5. Ricurdà chì u modu di solitu à alimentà un zitellu annu à un annu è a mità hè u latte maternale prima è dopu à u sonnu, è dinò dopu l'arrivu di a mamma di u travagliu o da a kindergarten. + Breakfast, lunch, snack di dopu (in u giardinu), cena - secondu l'ordine di a vita in a famiglia o in a kindergarten.
  6. Se un caprettu adulte face a dumandà à i petti assai spessu, cum'è una piccula, sia a sperienza forte (cercate a ragione!) O hà assai un tempu liberu è inganizatu (organizate a cumunicazione cù l'amichi, visitando una mugella, etc.)

Cumu avemu vistu, u dannu di l'ameglie hè un puntu affullatu. U beneficu hè palpabbli. Ma a guida ottima in a bisognu di sguassà di u pettu o a so assenza sia solu u zitellu stessu. Se in u piriu di u 2,5 - 3 à 5 anni ùn hè un momentu chì u zitellu ùn ùn dumandate micca un pettu, ùn vi ùn pruponenu micca. S'ellu hè prontu à ubligatoriu, ùn dumandà u latte. Se no, calma calmontza per u mumentu giustu. Allora vi darà u zitellu u principale: a stabilità di u sistema nervu, a salute eccellente è u sviluppu tutale. Dopu tuttu, i zitelli chì sò longu nantu à u so pollu, ùn anu micca prublemi cù u speech therapist, muzzicu, spessu sottumessu à e so parenti per u sviluppu mentale, sò forti in spiritu, alegre, sociable.