U mo amicu ùn hà micca scurdatu l'ex: chì fà?

Truvi un omu chì pocu avà hà apustatu cù a vostra famiglia, è chì u "ghost" di questu amore ùn impedisce di custruisce un rapportu full-uped? Avete spessu si mette à pensà chì u zoppu si compara à l'antica, cera in sè stessu, cuscogliu chì guarda pocu sicreti è si avvolta annunziatu quandu pruvate à purtalla à una conversazione franca? Bonu, felicità! Tandu diventenu membru di u triplicu chjamatu di amore. Ma ùn hà micca bisognu cù questu quì è avete ogni dirittu di avè una relazione sincera. Cosa da fà un omu ùn pudere micca sminticà l'antica? Cumu si puderà capisce chì ùn hà micca cunnisciutu in veru u amicu predatu, è cumu pò aiutà à ridere di sta dependenza per piglià u locu principalu in u so core?

Veru signaghji chì u zitellu ùn devi micca u primu

Per elli stessu, ogni cose chjaru ùn significheghja micca chì u zitellu hà datu u locu di un "campu d'aviazione", ma si almenu trè da elli truvate in a vostra rilazioni, l'alarme di sonu.

Ciò chì u zitellu ùn hà micca scurdatu l'ex amante?

Tip 1. Senza a reina. Ùn falete à i scumori umilianti di i celosi è di i publicità brutta. Ùn pigliate a via di a rivalità cù a "ghisa" di a so fidanzata di a so fuglietta. Questa hè una battaglia cù i muleri, chì seguramente perdà. Calmly ignore qualcunu emozioni di u zitellu in u so ex. Ghjè per voi un postu vacante. Impruvanu tali cunversioni in u corrispondenza di a vostra rilazioni, è ùn aventanu micca cun interrogazioni è suspetti. Tip 2. Ùn vi settle per cumplicati umilianti. Sì un omu ùn pò micca chjesa a porta à relazioni passati, è vi ricevi à patate, stà o permettenu à esse amici è vede l'antica, ùn accunsenu. Cusì incuragisce u trattatu è diventenu membru di u triangulu amore. U amatu hà da prioritariamente, è diceranu bè ind'è unni hè cù ella o cun voi. Nimu di bona incertazza prolongada ùn hà micca travagliatu. Tip 3. Ùn fate micca ghjilosu è culpabilite. U fattu chì un omu ùn pò micca decide ùn significheghja micca chì ghjè pegunatu di u so prima o micca bè suficientu per ellu. Ùn fà cunparate cun ellu è ùn lasciate micca. In ogni casu, sò unicu è ùn deve micca cum'è nisun altru. Pigliate u zitellu per una conversazione franca è cose cumu si sente quandu ellu mantene in cuntattu cù l'ex-sposa.

Tip 4. Vedi i sentimenti. Se u novu votu chì hè sempre u vostru, è l'anticu si trova assai in u passatu, ma ancu parechji volte in a so direzione, suggestionu cuntrollà i vostri sentenzi è assicurendu chì i so intesi sò sinceri. Disperse à u tempu, mantendu relazioni amici. Questu avete aiutu à u vostru omu decide chì voli esse cun. Sì ùn hè micca cun voi, bè, ùn hè micca u vostru omu. Ùn rende micca u vostru prezioso ora nantu à quarcunu. Tip 5. Ajutate u vostru amatu di scurdà di l'ex. Tuttu ciò chì es necessariu di voi hè di stà u vostru, è ùn pruvà micca di diventà còpia di u so ex. E si omu voli esse da scurdà, è u vedi, aiutallu. Pigliate u tempu in spaziu, perch'ellu ùn avia più tempu di penserà è spécidumente u pezzu. Fate a so vita cù i culori novi, emozioni, gioia. Crea una atmosfera di voi stessu. Un omu pò esse guaritu solu da u statu di felicità, chì solu pudete creà. Tip 6. Sia decisu. Sì tutti i so cunveglianzi, argumenti è dumande ùn sianu chjucchiati da u vostru novu, è ancu in secremente o francu manteni una rilazioni cù a so ex-sposa, agisce categoricu. Ùn intarvistà in un triangulu, cunvulsivu chì sperete chì prestu passà è ellu capisce chì cù voi hè megliu. Let go. Dopu avà compara cù voi. E voi hè diventatu cuntentu: impatrunissi in u sviluppu, hà amatu à amà u rispettu in tè. Ma solu per qualcunu, ma ùn vi pruvà nunda. Chì a felicità parle in i vostri ochji per voi.