Qualessu tipu di donne ùn piaceru micca l'omi?

Perchè qualchissia donne spalle micca l'omi, o s'elli partenu una rilazioni cù elli, dopu per un pocu tempu? E quali ripèniri o li faci micca nervoso ch'elli ùn vulianu micca avè qualcosa ancu cù i rappresentanti più belli è boni di u sex fair? Quantu chì donne ùn piace micca i genitori (sò solu sei tipi), è seranu discuttu sottu.

Bugs

Puttane hè una persona egoista è summa narcissismu chì, senza esitazioni, passà nantu à a so ghjustìzia per a fine di cumprà i so brami. Quandu si interessa micca in questu un omu, ella inoltru i totti l'astudenza è a militanza femina. Hè propriu à l'Amazoni sempre alcuni cumpiava per qualsiasi manera. In a strada di u so ghjustu scopu, nunda pò esse finisce: senza rejection masculinu, nè u so statu maritali è a presenza di i zitelli.

L'arma principale di una donna-perretta hè a so grooming è bellezza. E compiendu cusì, è utilizanu à pocu di novu u so cupinu in corta per guadagnà l'omu. Se l'uggettu di u desiu riteni una tale persona, averà ripassila com'è un ghjocu, è solu duppià a so pressione. Ùn puderà micca capisce chì di una bellezza intrisa quandu qualchissia pò esse refuse. Ma se ancu cù u tempu è capisce - hè friddu per piglià vendetta. Un omu chì anu assoziata cù una donna stà spiranza per un longu tempu. È capiscenu perfetto per questu.

Ciò l'omu ùn piaceru micca in puta:

"L'abitudini di u cacciatore". Cusì a natura cuncipita chì un omu debite esse cacciatore è un capu di a relazione. Sicuru, si ellu hè un omu veru, micca un nerd, è hè assai cuntentu.

- U stilu di a relazione "play and quit". Puttendu hè aligridatu da u stessu prucessu di seduzione, in quantu, quandu a bèstia entre in a trappula, u principiu di missu è cercà una altra vittima. Omi chì anu incusculatu, almenu una volta di sta relazione, sviate a parti Sterv.

- Incapacità à l'amori è l'estremi l'autocentricità.

Roberts

In contru à a credenza populari, l'omi ùn anu micca attiratu à l'imaghjini di una donna chì hè propensa à una vita sessuale promiscu. Anu immedatamenti alarmatu s'ellu a donna nantu à a prima cita cun ponti aperti à u sessu. Iè, ùn tocchi micca à u toccu di l'ochju è vi cuntentà l'oportunità di divèrntu, ma dopu chì sguassà immediatamente una persona di a lista di quelli chì riclamanu longu è, in particulare, relazioni familiale. A quantità massima chì una donna poitta aspirà hè u sessu senza obligazioni è l'uppurtunità di assicurà una vita persunale. E, appena ch'ellu crede chì avete qualchissimi amanti, vi scurdate di voi chì quì ugu è sempre.

Chì ùn vene suit in Libertines:

- Qualchidunu vole chì sente a vicerezza è a purezza di a so spertu. Ancu s'ellu avia relazioni intimi prima. A donna, in l'intelligenza di l'omi, anu devenu esse affissibile è micca accessibile.

- Omi face u sensu di proprietà in tuttu, è i Rascals sò, da u grande, u duminiu publicu.

Mercenari

Hè un "appetite" especial per i genusi è ricchi. Iddi, anzianu à a Puttana, sò egoista è arroganti, ma siddu si puderanu esse facilmente trasfurmatu in un "kitty" bellu e astutu. Nisunu ùn interessanu chì e cose chì fanu un omu un favore grandellu, è cun ellu. In u so avete, postu chì hà una donna ideale in ogni rispettu, un sònniu, hà simpricimenti a pagari. A donna cusì diciarà: "Chì hà pensatu? !! Dunque amassi, ellu cuntene nantu à e so mani è ùn ùn hà micca disprezzu soldi! "Allora andavi à passà un omu in qualchissia di e so capricci femminili. E quale hè cusì bellu? Omi, avè amparatu di a natura egoista di tali donne, fughjenu da elli più veloce da u ventu.

Chì ùn anu micca piaceru in una donna intrappulata :

- L'omi è sempre dispettanti quandu una donna hè più piaciuta da soldi da u so patronu.

- L'omi anu da teme à inizià una relazione seriosa cù una donna chì si spiccà da ellu quand'ellu falera.

Indifferenti

Questi donne ùn sò micca peculiare per vede l'emozioni: gioia, piacè, passioni. U so fiore hè indifferenti à tuttu u giru à quellu à u circondu. Mentre chì un omu ùn aspetta per vede signalli d'attinzioni à una donna indifferente, ellu riceve in risposta sola l'indiferenza di un pessimista cumpletu. Queste parsoni pari chì ùn sò micca cuntenti cù a vita in principiu, sempre aspittàvanu qualcosa più eccu. Untu principe irrealu nantu à un cavallu d'oru. E ùn vene micca in vista.

Chì ùn vene suit in l' indifferenti:

- Ogni omu hè piacevule per causà emozioni pusitivi da u so amatori: brilla in l'ochji, surrisu, Lust.

- Particulite è indifrinu di un cumpagnu durante un affari di amori sò speciali l'offensiva à un omu.

Figlioli di mamma

Per questi ddi donne, a mamma hè a chjave per svià e quistione di vita. Quandu a figlia di mamma hà avutu una pruposta da un omu per andà in u cinema, ella corre da a so mamma per cunsiglii. Mamma, à u mumentu, aprende da i so amichi, di famiglie distanti è vicinu è vicine tutti i sfondi di questu l'omu. Allora decide si oghje hè st'omu digià di a so preziosa figliola. A figlia di a mamma hà sempri listens à a mamma in tuttu, in una data chì hà cumportatu d'accordu e so urdinamentu, l'esse in casa, è à u travagliu, è in cumunicà cù l'amichi.

Chì ùn anu micca in Mamin oh Festa :

- Omi sempre volenu sceglie e femine più auturevuli è cunfidenti.

- In questi, a mo matri sò generalmente cunsidereghja a norma per insignà a vita di micca solu a so figliola, ma u so sposu.

Mamma francese

Questi femiddi sò cuntrullati è putenti, sò adatti à trattà l'omi cum'è zitelli. E, i zitelli ùn sò micca bè sanu. Avarete guardate, prevene ogni passu per elli, pruvate à gestite è risolve tutti i prublemi per elli. A volte un omu hè satisfecho cun questu, perchè ùn pò micca travaglià, ghjorni tuttu u ghjornu in u lettu è toccu u so amatu cun u so propiu visu. Ma l'omi nurmali ùn aghju micca sti donne, fate e anu cunnannatu.

Chì ùn ponu trattà a Mamma:

- Ci sò avicendu per l'intrusivu è micca sempre bè.

- Un omu parece avè accattu.

- Un omu percive una donna com'è mamma, chì porta à una manca di vugliu sessuale.

Questa mota di e donne teme l'omi, pruvate micca di trasfurmà a so vita. E si chjorte, sò tendenu per fraccionarii ogni tipu di rilazioni cun elle più prestu. Ricunniscivi in ​​un di elli? Eccu, ti sia cunquistuli, ma cambiatu megliu, prima ch'ellu hè tardu.