Cuntustu rapportu cù un omu

Parlate di a raportu ragiunatu cù un omu in una donna o micca, ùn pò micca esse in unequivocale. Dopu tuttu, u propiu cuncettu di currettu hè assai relative. Se parlebbiammu nantu à a curretta di a relazione, in questu casu, serà dirittu à significà bè. Hè dunque, chì una donna hè bona in queste rilazioni, da ghjustu.

Ma hè altru aspettu. A relazione diretta cun un omu - questi sò i quelli chì portanu una vita felice in amore è armunia. Eccu una donna è esperendu qualchì difficultà, perchè cumu si cumportanu bè? Cumu ùn esse mistaded, elettu un patronu di a vita?

Sì una donna si ponu esse questi dumandesi, perchè, assai prubabilevuli, hà digià sottu à a so stata una sperienza assai reale di relazioni persunali. E ora intèndite di piglià tutte e sbagli di u passatu è fà a nova rapportu CORRUSI.

Chì seria una rilazioni cù un omu ùn ùn porta micca decepzione, a prima donna hà bisognu di capì ciò chì vole di ellu. Puderanu marità o quarchi puderà organizà un status di mistress ... In questu articulu anu da cunsiderà raccugliate cun un omu chì hè ghjustu da u puntu di vista pùbblicu, questu quì hè di pruvucari à un casu longu è felice. Certu, una donna intelligente è vulenta creà una famiglia, ùn hà micca urdinatu una rilazioni impurtanti, in quale ella solu affari tentativu in l'absenza di una fede legittima. Simply, assai donne credi chì per elli un omu vi abbandunà a famiglia esistenti è creà un novu - cun ellu. In regula, sta storia hè erronia. L'omi ùn sò micca veramente in prusicità di divorziarii è corse per fà una nova famiglia. In questu casu, soli truvà un scantu di scusi, da e malatiene di a miseria à i zitelli chì ùn pò micca abbannunati. Questu ùn hè micca crescenu à a relazione diretta cun un omu chì guidarà una donna à i so ideali è una bona famiglia forte. Hè megliu di superà a sè stà stà e queste rilazione, chì portanu a tensione, è, in fine, inevitabbilità di cuncepimentu.

Cumu hè necessariu di dicenu di un altru tipu di relazione, u so u chjamatu casu civili. Eccu un pocu diversu. I raghji perchè a ghjente vive stu modu sò diverse. Ci hè spessu casu quandu sta situazione face cunse dui parenti. E per elli, questa hè a rilazione bona. Dopu tuttu, hè prubabilmente casu chì unu di i partinariati diventeranu, o forsi i ghjovani sò solu salvezza per un casamentu o si vulianu "scrubbà" unu à l'altru. Ma puderete succede chì una donna ùn hè micca triplete ella, ma per un omu tuttu hè bella. Allora ùn pudemu micca chjamà stu stile di vita.

Dopu tuttu, si una donna hà sperendu cunghjentu à cunfurmità di vita in u matrimoniu civili, allura sti rilazioni ùn seranu cuntenti.

A più impurtante in u principiu di a vostra rilazioni cù un omu, avete bisognu di pusà e accentu correctament. Avete altimò ideali? Vulete una famiglia è zitelli? Cusì elettu un omu solitu è ​​pronto per a famiglia. Di sicuru, ùn pudete micca urdinatu u vostru core, ma se una donna voli mette a so felicità di a famiglia - hà da pensà à quessa à u principiu di a so raportu cù un omu. Avemu bisognu di creà una linea di cumpurtamentu, capiscenu chì un omu necesita una vita. E duvemu avemu bisogna cuncretenzi è deciseru s'ellu hè necessariu. Ogni donna per ella sola determina stu "currettu" di e relazioni. Chì per quellu chì hè male è micca chjaru, pò esse assai bè per ella.

Hè megliu dà l'omu à quandu u vulete da ellu, per ùn avè da fà piacè maiò è ùn ne ùn diventenu cun deceziu, cum'è un risultatu. Se vi vede chì un omu ùn hà prestitu in l'amministrativu di u registru è in generale risponde nant'à ùn hè pocu flattere, è sùnniu cù un vestitivu biancu - hè megliu per surtite ghjustu, perchè ùn hè micca a vostra opzione. Sapete, ci sò parechji omi in u mondu chì vulianu casu è sò zitelli per esse felice. Ùn puderebbe micca per sè stessu nantu à follazioni è di decepzione.