Quali corsi hè bonu per a vostra salute?

Runny nose, in u grigu pershit, in l'arechje currusca, è u termometru hà avutu una temperatura di 37,7 per una settima ora. Chì duverà u terapeuta mudernu à questa situazione? Di sicuru, prescriva un cursu di antibiròsti. E ci hè una alternativa à u trattamentu? L'antibiotici sò una distavanza significativu: Per eliminazione di i bacteriasi patogeni, ùn mancanu micca i microorganisimi utili chì sustenemu u nostru sistema immune.

Hè per quessa chì spessu u numinamentu di antibiotici pruvucassi l'usu di un pocu di medicazione concomitanti. Indubbiamente, se hè una infestazione seria o una malatia crònica chjosa, l'effettu di l'antibiotici justifica tutti l'effetti secundari possibles. Ma s'ellu hè un friddu, una forma di gripezza, una piccula furuncu, ùn hè sensu per rilassà à rimedii naturali. Parechje prudutti pò eliminà u sviluppu di i bacterieti patogeni senza danni a difesa naturali di u corpu, ma, à u cuntrariu, cuntribuiscenu à u so rinfurzà. Ciò cose è bè per a vostra salute è chì duvere manghjate per migliurà u vostru sistema immune?

L'agliu nantu à a natura pò piglià una pusizione di punta trà i antibiotici naturali. Louis Pasteur, u famosu microbiologista francesu, hà stabilitu chì l'agliu hè capaci di sacrificà i microbicchi dannu. Hè propietate simili à a penicillina. U sustanzu di l'allicin, chì hè furmatu - quandu u focu hè dannighjatu (per esempiu, a incisione), attivanu combattà organisassi gram-positivi è gram-negattivi, effetiva contra stafilocucchi, streptococci è patogeni di infezioni di u pelle. Ma i propietati medicinali di a verdura sò attivu solu in forma prima. Allicin contained in u zucchinu di l'agliu pò esse usatu per trattà ferite è scarrati. Una ricetta utile: una insalata di tomate, furmagliu è alloghju machinatu in a proporzione di 1 tisci per 2 tomate, vistutu cù l'oliu d'oliva, un rimediu terapicuu prufilaxutu savore è utile à stimulà l'immunità. L'agliu hè cuntrariu in i malativi agudi di u viaghju gastrointestinali, u fegaru è di i rizzi. E anch'elli deve esse pulitizzati in l'ipotensione, postu chì hà a pruprietà di pressione di a sangue.

Cranberry

Cranberries sò quarchi u antibioticu più naturali è savurosu. I sustanzi di i tannini cuntenuti in i bacca impediscenu a ripruducazione di i bacterieti patogeni è fà a so penetrazione in i celluli di l'organettu più difficili. Vitamini C è PP, chì sò ricchi di frutti, stimulanu l'immunità. Inoltre, a pianta anche propria prupietà antipirite. U ghjocu di Cranberry pò esse inborato in casi specialii aguti, cù certi antibirici sintetici, in particulare, cù sulfonamidi, perchè i cranberries cuntribuiscenu à a migliione di l'accion di i pillettes. Pigliate freschi o zucchero preferibuli umida, cù trattamentu termale, i propietati antibacteriali sò ridotti. Una ricetta utile: per fà un cranberry in zuccaru, avete bisognu di 500 g di baga, tanti pezzi di zuccaru è di prutezza 1 ovu. Cranberry hè sbuchjulatu cù a prutezione, appressu nantu à a superficia, sbrizza cù u zuccaru, è colapse. Uni pochi alturi calori, ma a medicina utili hè prestu. Ùn si scurdate micca chì i cranberries sò un allergenu putente, per quessa, prima di piglià ghjunti drasticamenti di questa bacca, fate una prova di teste.

Meli

I prupietarii utili di a melone sò un legendariu. Tuttavia, cum'è agenti antibacteriale, solu a sustanzita unpasteurizata pò esse usata, chì hè, u meli di una bugia chì ùn hà micca sottuponutu trattamentu. In più di i propietari di rinfurzà geneunale u melale hà una altre qualità utile - effettuamente purifica ferite da i microfibri è pus, cuntribuiscenu à a prima guariscenza. A misura di melone è di pezza di canella stimula a produzzione di leucociti è custruisce una barrera protettiva in u viaghju di i virus. Una ricetta utile: sè stessu chì i microbicchi anu attacàvi, mischianu l'ugliu d'agliu in u focu cù un cuddaru postu di u melatu è pigliate oghje prima di andà in lu lettu, tenu calde tè o acqua. Pigliate un vialellu di u melatu cun voi cun viaghju, cù ferite è cicatrix, ùn aiutarà micca male que iodu.

Buckthorn

L'aranciu di u mare hè riccu in l'acqua è vitamali e minerali chì sò fatulidi. In questu annu aghjunghje u sistema immune, aiuta à prutezzione di i membrani celluloni di l'attache di virus. Eat the raw raw product. Ricorsu, anche u sviluppu di a medicina, parechji medici si voltevanu più di ricetti di u passatu. Perchè U fattu hè chì i bacchi è i virussu anu un altu gradu di adattazione à l'agenti chì volenu destruisce. Per quessa, l'addictionu à l'antibiotici sintetici com'è mezzu di salvezza di tutte l'infizzioni porta à a necessità di piglià dosi maiori di a droga è à cambià à novi pentabilli potenti, chì, à u mumentu, ponu per via di a salute. Hè per quessa chì l'antibiotici naturali venenu à u cummerciu. Ma ùn scurdate micca chì ancu chì l'antibiotici naturali sò sustanzi naturali addisignati da a natura stessu, hè necessariu di trattà cù prudenza è di mette sottu a tutela di un medico, cum'è ogni organiziu hè individuu è pò esse ocultazione di malatie o predisposizione à reazzioni allergii.

Ginger

Questa raghjone hè capaz di distruzzione di virus, calanzini da l'internu, sprunannu u travagliu di a vostra immunità, purificando u corpu di toxini per i so proprietà diurettiche è di diaphoretic, stimulating circulation sanguinale è à mejorà l'appetite. Ginger cuntene acezzi essenziali, vitamini C, A, fosforu, calcium è potassu, ferru, magnesiu, zincu, aminòcids, è questa ùn hè micca una lista completa. Sì pratendu u ghjungnu frescu dopu avè manghjatu, refrescarà a so respirazione durante un pezzu u tempu è fighjà l'infezioni bucali. Una ricetta utile: u té ghjustu hè una bona lotta contru infizzioni. À u vetru di acqua furiu, aghjunghje 1-3 cunti di razzi secchi, mette u melone è u limonu. L'usu di u ginger hè contraindicatu in alta temperatura, l'heureuse, la inflamazioni di a pelle.

Echinacea

Echinacea stimula u sistema immune è purifica u sangue beni. Hè pruvatu chì e polisaccharidi in pianoforte cuntenuti in Echinacea anu un antivirale è antibioticu, affettatu staphylococci, virus d'herpes, influenza, E. coli. Una ricetta utile: i candi chì cuntenenu l'extracte d'Echinacea sò intreemplibile se avete a soffrendu un friddu mentre cuntinueghja di andà à travaglià. I virus è i microfibri ùn esistenu micca, è a riurezza, cum'è in u casu cù l'agliu, ùn si sviluppau. A cosa principalu ùn hè micca per esse più di i dosages indicate nantu à i preparazione, a peculiarità di a pianta hè tali chì l'effettu curativi hè minimizatu in casu d'usu eccessivu.

Aloe Vera

Questu famosa in a nostra pianta pò ammazzà i battìti à l'internu è fora di u nostru corpu. L'Aloe vera cuntene sustanzi chì attivanu i macrofaghi, cilesti chì distrutinu i bacterieti patogeni è i virus. U ghjocu di Aloe ghjè un solu rimediu per trattà l'abscessi è l'acne. Un altru zuccatu di sta pianta sola hè ancu usatu per trattà a neurgia, radiculite, sciatica, dolores de cuda, ardori, abscesses, ulcers tròfici, eczema, periodontitis è stomatitis. Una ricetta utile: in una farmacevule pudete truvà una droga cum'è un ghjocu d'aloe cù ferru, serà più effittivamenti aiutu à u corpu in a lotta contru una cundizione dolorosa. L'Aloe hè contraindicatu in u sangramentu uterinu, u cancer, l'embaraziu, a malatia di u fede, a vespulugia, rino.

Cumu travaglia?

L'antibiotici naturali è l'antisepti cugbe un ambienti chì destroi microbicu periculosi senza affecà a bacteria benigna chì vive in u intestinu. U miccanicu di i antibiotici naturali hè diversu: quesse d'elli stimulanu a produzzione di leucociti, chì sò rispunsabili di a prutezzione di u corpu da infizzioni, l'altri u funziunate di drogaburezi antibatterici, destrannu virus o bacteria "dolenta", mentri l'altri eliminanu toxini per a pelle, stimulanti suprapurazione attiva, u quartu favurisce u sistema immune .