Glòti Gòticu à creà una manicure

Avà, u glamurgiu gòticu cù u so tema di u patimentu, a morte, u marchjaru è a tristezza hè cada vez più popular. Hè glamour hè rifughjatu in vestiti, ornamenti, maquillaje ... Vi cunsiderà glamour gòticu in creà una manicura.

Chì ci sò i principii di glamour gòticu in creà una manicura? Ùn hè solu chì i mansi di Goti avissiru avutu bonu pruduttivu, è i calde hè cuparti in laca negra. Dopu tuttu, l'uggettu di una manicure hè di sfascià a bellezza di e mani è l'individualità di u so patrone. Cu manicura gotica, trè formi di unghji sò più comunamente utilizati: oval neutre classicale ovale, ripetendu u cuntour di u ditu; extravagant angular, quadru cun unghji in a forma di una pala; "Vampire" agutu agressivu - un triangulu à u final.

U culore di i crapa currisponde à un tipu simbolicu. Tradizionalmente, a basa hè un colore chjamatu nìvuru è nuru. Dopu tuttu, u simbulu sicuru a morte, u silenziu eternu senza futuru è a speranza, tristesse, distruzzioni, ingannità è scuru. Red - forza dramàtica, vitale, impensate senza morte è crede in ella, sangue, è ancu forte sentimentu, fughjendu i limiti trà amore è morte. L'unghji vermili è neri sò stati ammustrati cù culori grisdi, bianchi è argentu. In questu casu, u biancu simbolizza u timore, a clarità è u friddu, è u silenziu assolutu, in a vita chì nasci. Gray hè unanimamente, tristezza è tristezza. I culori gòticu pò esse culori brillanti: blu - u culore di l'infinitu è ​​quellu. Chì significarà a distanza inaccessibile da a muntagna è u celu di u celu; verde - u culore di calmness, steadiness è quietness; giallu - u culore di gioia è lumera, è certi volte, cù i so friddi, a rabbia ceca; violeta - u culore di u tristitu è ​​di u soffrenu, l'humillità è a misticisimu.

Ma ùn dà micca assai impurtanza à u simbolicu. A volte, u culore di unghji hè sceltu in cuntrastu cù a robba - unghji unghji cù i vestiti neri; in parechje - in cumminazione cù lipstick, maquillaje è accessori. A cosa principal hè chì a manicura hè piacevule da u so patronu, per quessa u so principiu principale hè puramente naturali: "va - ùn vai micca".

Cume una manicura gòtica? Pudete vultà in u manicu di salone. In ogni casu, crià una manicura in casa hè una materia prima assai simplice. Per aiutà, purtate una petite magistra.

  1. Preparate tuttu ciò chì avete bisognu. Avete bisognu di dui vernici per unità di culore diffirenti, unu hè più grossu, l'altru hè più liquid. Perchè l'stilisticu è gòticu, hè preferibile chjamà a lacquera principale in combinazione, per esempiu, biancu.
  2. Limpete u discu di cuttuni cù liquidu per sguassà vernice. Inoltre, pudete applicà à a basa di verniciore è permettenu di secredu.
  3. Applica un capeddu ucchiatu gruffu à u unghje. U culleghju duverebbe saturatu cù u culore satuatu è ùn ha micca esse u tempu di seccu
  4. Ùn sò micca segbi assicurati cumplessi solu in un vernice (biancu), u to ornatu. Pudete mette un pocu punti à u cuntour di u mancu in u dizziunariu in u dizziunariu in uruguai. A cosa principalu - ùn sènnu pena di u verniciore è assicuratevi chì "a pintura" ùn hè micca siccà à a fine.
  5. Dopu biancu e cose chì e donne poveru poveru i pappelli più nichi
  6. Pigliate una agulla è passene, senza piglià da u ungliu in tutti i punti pinti. U risultatu sarà culori. E cusì cù tutti i dete.
  7. Quandu avete fattu, fate i vostri esforzi di mantene a manicure più longa.

Puderete ancu simulà u sangue da appicient un culore differenti à longu i vaddi di i ungi finu à a basa; cumposti abstracti è mudelli antichi, fendu una cinta adhesiva nantu à una spedizione di u unghje è di pittura nantu à u so spazi nubbu; metal, usando foil o lacatura speciale; Crea disegni cù una pinna di ghiaccio è i cose cù una laca trasparenti.

Fate i vostri imaginazione, creanu! Bona furtuna per voi !!!