Questa simplici maquillaje aiuta à aghjustà e funzioni faciale

Pochette chiseled, u nasu prugettu, l'occhi d'amanduli, i labbra puffy - chì ragazza ùn vulia micca vede cusì? Ancu se i vostri caratteri sò distanti da u perfetta, u contorente di lumicà vene à u salvata. A so tècnica di u lume ùn vi pigghia assai tempu, ma hà da ghjunghje rapidamente u risultatu dumandatu.

Sceglite u corrector corrector

Hè impurtante chì ricurdà: u scultore ci vole à imitatesi ombri in a fàccia, per quessa chì a so ombra ùn deve esse in natura. Evite u pruduttu cù un podtume rossu rossu è rossu: stu pigmentu serà massa notu nantu à a pelle. Corrector grey-marron color (taup) pò esse cunsideratu universale: per varià a quantità di pigmentu, ponu esse ombri espressivu o delicate. A texturizazione hè ancu impurtante: i pummi di crema, kushoni è pallets facenu possibili di creà un revestimentu più sofisticatu, pudelli - sò più faciuli di ombra è di megliu in u pilone di pelliccia.

Determina e zoni di correzione

Ùn seguitate micca u circondu standard - a to fàccia hè individuali è deve una manera più pratica. Ricurdativi di a regula principali di cuntrolamentu di luce: u corrector scuru prutegge e quelli chì anu bisognu à esse oculati o fattu menu. Cusì, avete bisognu di definisce u vostru propiu cumpagnu di cumpagnu di creazione è creà u vostru propiu "mappa contouring".

Correct u corrector

Sì avete un prefettu naturali, appliice u corrector in fronte di a fundazione dopu l'applicà a prima. Stu mètudu hè veramente travagliu: contouring as a base cresce i funziunalità faciale, ma ùn esse visibili à l'altri. Sì infatti assai soldi o missed cun i zoni selezziunati - fate solu dilucèli cura cù una spugna wet, è aghjunghje un solu fluidu tonale.

Foto: pinterest.com/kristaminas, pinterest.com/fuzebranding