Cumu faciu make-up per l'occhi cù pariglii impinnenti: 5 lifhak

Cusì currettamente nantu à l'scelta di cosmichi. Un cebè stabilitu hè una basa necessaria per aduprà un make-up: ùn devi micca permessu di pigmenti à impastallu à i rotuleti di l'età imminenti. Satin e shimmering shadows are prohibited: textures cun un shimmeru solamente adupralli u prublema, aghjunghjendu un volumu innecessariu à a diliziu di u seculu. Ma pigmenti matte di sfumature calmari - hè cusì ciò chì avete bisognu.

Bè cun cura cù l'ombri di u lume - ùn deve micca esse usatu per appiicà à u lugnu mobile. Dà preferenza à i sfumassetti beige o nude, è a cose cù a fiament sucia è rossa brillantizza i riti internu di l'ochji è a zona nantu à a linea di i cattivi.

Aduprà a tecnica di "acuarelare" smokey - da u classicu da hè più faciule è delicate. Ùn sculacciate bracciale longu e densu, fate chjama l'ombra maiòna (gris-beige, perla-grisa, malachite, purpura fuma) è ombreghje cù curazione finu à ricercà transizzioni fluidi.

Ùn si scurdanu di u disignu di e cellre. A curvatura precisione, precisa di e cigliera equilibri u parolle "pesante" di a vapa, dà l'apertura. Ma ùn anu u voddu: l'oscurità gravi scuru troppu pò creà l'effettu oppostu, sguassate i parpeli.

Fate bè cù pisessi. Per rinfurzà l'effettu, prima scuppiari l'spaziu intermittenti cù un lignu marrone scuru o antracite, poi rizianu i cissuri, aplica una capa di carcassa, in pocu minuti - u sicondu, fendu una cura particulari à i capelli in i rinculi di l'ochji.