Scandinavi in ​​ropa

Scandinavi in ​​a ropa hè una tendenza moderna assai interessanti. Per una banda, hè adattatu per a più stati climatichi di u nostru paese. E di l'altri - autenticu, uriginali, inusual. Hè cum'è quellu chì pò esce da a ghjente.

L'scandinava virsioni in moda, cunfortu è calidez. Molti couturiers famosi aghjunghjenu elementi scandinavi tradiziunali à i so cullezzione di moda. In u vistimentu, l'scandinava hè un carattarizatu da un scema di culore di freccia restituita, i linii limpi è simplicità di cut. Hè fundamentalmenti diffirenti di u glamour di u stilu francese è a diversità luminosa di a moda italiana. Tuttavia, ùn hè micca cunservatore cum'è l'altru naziunale tudiscu. A funzione principale di tali robba hè practicita. Hè bisogna à esse còmode, adattatu per l'usanza di ogni ghjornu è per guardà u calore in modu sicuru.

Scandinavie

Comu in ogni stili naziunale, u Scandinavi pussedi i so autèntzi elementi veri, grazii à quale stu stile hè facilmente ricunniscianu. A carta di visità di l'scandinava hè un ornamentu nazionale caratteristicu, solu sulitariu di colore cù una grannizza di culori chjardi è una bundanza di prudutti tessili è accessori. Ammisativamente usati transversale strisce in a parti suprana di u vestitariu. Da i figuri più frequenti ci sò diamanti grande è petite, da quale l'ornamentu hè furmatu: una ghjacera, un tablero di chess, fiflava, cervu, etc. L'ornamentu ùn hè micca solu un ornamentu, ma hà un significatu utilitaricu: hè presumutu chì pruteghja da i spiriti maligni, l'ochji malvinni è altri spiriti maligni. Ùn hè menu impurtante hè l'usu di u vistimentu di tessili naturali: u cotone, linu, lana.

L'scandinava hà da esse cumplementati da accessori adattati. U principale materiali per elli è l'argentu. I giovanati da a plata hè una funzione naziunali di i Norvegiani, i Svezzii, Danesi. L'ornamenti massi d'argentu cù l'arme sharpest sò dinò destinati à rimbarscimentu di e forze scuru, è solu in u sicondu serviziu serve pè bellezza.

Scandinavi è modu mudernu

A popularità mununiale di u scandinavi vènenu dopu l'Olimpichi di Natale in Lillehammer (Norvegia, 1994). Allora tutti sò cunquistati da i ghjuvelli cagliarivi cale, cumuli è originali di i Norvegiani. E rimanificàvanu sustituitu l'armunia tradiziunale "scontrani". Orighjine hà scandinava vende in moda per a robba di l'omi. Ma ora l'interpretazione muderna di u Scandinavianu hè offru da parechji disinfettori per a robba di donna.

L'enfasi primordiale hè nantu à e voluminous things: suéteres, sweaters, capo di cutte libere. I Modeler ùn pruperanu micca spezializatu cù i patogeni, pagu à tribute à i rombasi tradiziunali, i fucile di i nevi, l'arburi di Natale, triangoli, etc. Un elementu indispensabile di decoru sò linii vertichi verticale o zziunidi, chì i formi ornamentali sò furmati. Una chic chjaru sò e cose chì sò stilizati cum'è antichità.

In più di l'armata tradiziunali, ghjuvelli, capelli, scarpi è stampi, i diseggiani anu allargatu l'elementi di u vestitariu. Avà l'offerta scandinava vesti, cardigans, faldes, pantaloni, è ancu bracciale, shorts, bodysuits, corsets. E se sti robbi sò supplementati cù stivali di pelle, pellegrini nantu à band elastichi, puntelli o pelle per esame, similari a stivali, l'imaghjini di una ragazza nòvca di tendenza sarà completa. Intra i ghjovani ragiu si ponu de moda di cunghjunghjini una cuttatura fucsia calda cù un focu lume è ancu un pocu frivulu. Per esempiu, stà cun parechje elegante cunmbra di ghjuvelli chini maturu cù una gasa o una faldina di sera, decorata cù stampi Scandinavi in ​​un stile.