Hè bisognu di rimpiazzà i sentimenti da a ragiuni?

Mind o sentimenti? Questa interrogazione interessa parechje persone in ogni modu di a so vita. Forsi, tra i vostri amichi, ci sò obichi sustinienziali di questu o quellu latinu. E chì significa di vive per ragione o sensu? Dopu tuttu, tutti cridite à qualchì sensu è sentate è pruvate d'alcune "equilibriu" questi cumpagni mistiche di a vita. E in factu spessu i piacè sò disprezzari à queste o quellu scelta. "Preferite megliu è esse attu di a situazione," ùn aghju mai avutu felice in questu momentu, ùn aghju micca a vita ... Ùn aghju micca sensu nunda ". Tutti ci hà criatu in una famiglia induve u cultu di a raggiuna o sentimenti guazza d'una manera o un altra. Questu, per suprattuttu, abbandunà una misprint in i nostri azzioni più. Ma ciò chì hè megliu per a nostra vita hè nantu à noi. L'esperienza di ognuna di noi hà digià impastatu à una certa decisione. Avemu fattu a scelta bona? Chì ci hè megliu per quantu vivemu? Cumu cuncilià a mente è sentenzi è apre da vive?


Sentances

Eccu una picciotta chì vene sempre in u listessu rache, faciele i stessi errore, ma hè cuntentate cù ogni minuti felice è diventa vita. Mi pari deveru ch'ella sia per esse "vive è respira un pezzu sanu", si ralegra à ogni minutu bonu è chì ella faciva tuttu ciò chì hè necessariu di attu. Vemu a so felicità cù a nova, cum'è ella brilla da l'internu. Romanticismu à ogni passu, l'estasi è sònnii. Ma quannu u so core hè scundutu torna, pensate: chì stupidu si vede da l'esternu. Perchè soffre tantissima? Perchè ùn puderebbenu piglià à a manu, perchè tutti facenu cusì, è pare chì ùn hè micca cusì difficiule. L'emozioni supra a so faccia cambienu unu unu di l'altru, a so purga, da novu ella si porta a manu. È quandu u circondu opportunità vene, ellu riceva per una forza forte.

Avete avutu mai avutu casos quandu avete fattu esse contru à l'altri? Ùn avete sente à i genitori chì avìanu sempre cunvincevenu in un certu puntu di vista, ma l'avete fà in u vostru modu? O quandu chjappà in contru à l'autorità, e regule generale, ancu i so bisogni è i piani? Perchè volenu questu? In ogni chjaru casu, certe voli avè esse attentu à i vostri sentimenti. È hè pussibule, ancu à a mità di sti casi, elle scandalizate ciò ch'elli avianu fattu.

E anchi si i sentimenti spessu fallenu, avemu sempre tornu à ellu novu è di novu, facendu un impetu, un tirà, tirendu i piani per i nostri desires. Culpemu, caduta, risate è tornanu a vita. In a natura di questa persona, sintia. E ancu s'ellu decide di cunfondà solu a vostra mente - hè stata l'odiu, perchè una persona ùn pò micca vive senza sentimenti. Cume fiduciale l'auturizati eranu, ùn mancunu i piani è i pinsamenti, ognunu anu debili è "impulsi". Ogni omu deveria bisognu di cumpagni, facianu attu di insulazioni per sentu vivu.

Sensi pò esse una scelta di un omu assai debbitellu è un persona forte forte. Quandu i sentimenti sò l'scelta di una persona debbula - questu hè chì tortura parechji anni. Eccu sò debuli, annessi chì ùn ci permettenu di vive. Questa hè una mòglia chì ùn pò micca abbandunà u so maritu-alcoòlicu per l'appiccicziu è perplexità. Questu hè assai casi quan i sentenzi impediscenu di fà un elezzione impurtanti assai, ùn insemu à teme, cumpone a vita. Sensazioni è emozioni ùn avè micca averà u pienu fervente. S'ellu ci scelta i sentimenti è sèrvianu di sta scelta - quandu qualchì còllanu hè sbagliatu.

À u listessu tempu, i sentimi sò una scelta di persona forte forte. Perchè quandu aghjustemu fiducia i nostri instinti - noi confiemu in noi stessu. Hè l'scelta di una persona confidentu chì stà in armunia cù u so mondu internu. A ragione hè spessu micca a nostra scelta, ma l'scelta di l'ambienti, a società, l'scelta chì l'altri populi avianu fattu davanti à noi è imponanu sta parolla nantu à noi. Razum hè spessu stereotipe chì ruina sentimenti. Una persona chì confiesa a so emozioni ùn fa micca i sbagghi in elli. Dopu tuttu, l'essenza tutta di sta scelta, per ùn avè mancu scundassi è esse assicurata da a curretta di l'offisa. I sentî sò scelti d'individuelle è persone perchè persunale, perchè sapianu cumu esse manifestazione è ciò chì dite à u mondu. Dopu tuttu, in fine, hè u sensu di i ietanu chì ci ponu esse umani è omettate a nostra vita cun significatu.

Mind

A persona hà i so "peccati", i sbagli i dubbji. Ogni noi in un certu momentu tira un "aneddu di vita", distassi tragiadi, aiuta à capì a situazione è ancu di stabilisce. Ci sò parechje chì pensanu a mente di l'assistente principal in tutti i cunflitti di vita. Dopu tuttu, i sentimenti spessu nuvuli i decisioni, push us to selfishness e peculiar to our naturenootolatki. I Sentimenti sò un picculu nimicu egoista in noi, chì dumanda à rializzà i so capricci. A mente hè un adultu chì, da u tempu à u tempu, pacifiese u zitellu sanu. Inoltre, a pianificazione è l'infurmazioni informati aiutanu à evità parechji sbagli.

Ma se pensate tuttu in anticipu, più tardu o dopu, pudete creme tù stessu. E persone chì dùnanu suluzioni à a ragiunità sò più ansiusi, teme di fà fà qualcosa, perde, è fallenu i sbagli. Fiducià u vostru "I" spessu hè utile, è liste capricci internu. Un altru enfaticu porta à l'stress, frustrazione è cunflitti cun ellu stessu. Quand'elli sceglienu una mente o tempi tardi, rende chì un pocu di a sensibilità è l'emutionità abbandunate è ùn site micca più capacitu per sperienze è emozioni brillanti. Avà in situ di belle è piacevule, a mente è l'analisi vènenu à u salvata. È ora ci dici: "Tuttu hè bella, tuttu hè maravigghiusu. Ma cumu mi sentu tantu picculu?

Harmonia trà noi

Di sicuru, nimu hà elettu solu un mètudu - per vive per raghjone o sensu. Avemu capitu chì in situazioni diffirenti vene di esse à stà à quellu di sti partiti. E, forsi, ùn sò micca stati militanti cum'è noi sìammu? Quandu sceglite a mente, è quandu i sentimenti? In fatti, ùn sò micca cusì assai ostili. L'Esperienza vene l'armunia, è cù l'armunia è e decisione ghjusta chì aiutavanu à combine e risposte di ognuna di sti partiti, pisanu i gustatelli è i so brami, ma anche analizà a situazione è dà cunsiderazione degne di a situazione. Intuition ci dinu à quale a quale a parte di sente. E ancu s'è avemu i sbagli, l'altri critanu anu, a cosa principal hè una scelta persunale. Ùn àbbia paura di novi metudi è suluzione, avete bisognu à esse fiducia in u vostru sceltu, ùn vi cunflittu micca cun sè stessu è confiare in u vostru core o in mente. Hè megliu d'amparà di i vostri sbagliati chì d'avè à sente i cunsiglii di l'altri.