Range di cunveglianza nantu à alta tune

I figlioli ùn sò micca quantu perciemu u mondu di l'adulti chì sò cun elli di culpulu. Assicurativamente micca cusì percive parole, cura di l'autore, atti. In ocasu, a so vista hè l'uppostu di a nostra vista. À i so pedi, sò pronti per rinunzià a nostra vita, u mondu sanu, u tempu, u nostru intimu. È i nostri picciotti avianu bisognu picculu, à dì u nostru amore è a calma caru. Pudete dì in altri palori, i figlioli ùn vulianu micca chiancià à elli è u randu di cunversazione nantu à altetti, hè statu sustituutu da un sonu calmatu è tranquillu.

U vistimentu di u zitellu.

Quandu avemu parlatu cù u nostru figliolu nantu à altetti, ùn vedemu micca di noi stessu. Ùn avemu micca vistu a nostra faccia tortu, lampènduli in u locu, l'ingerimentu chì scorri da noi, i dettiti tortu, ùn senti micca quellu esempiu è eterni chì erupt in our lovely mouth ...

Ma tuttu questu hè vistu da u nostru figliolu, pò esse à ogni età. Ellu ci vede cum'è: chianciallu, malignu, scary, insecure è temerale. In questu mumentu un zitellu riceve per a vita una carrega di u scantu, da quale hè più tardu serà "lavatu" per un pezzu di tempu, disposti indipenamente o cù l'aiutu di i psiculoghi.

Chì avemu vede?

Cumminduu pocu cumpilatu, chì solu sùnnii di una cosa, chì tutte sse finisce à pocu tempu! L'ochji di u zitellu sà di lacrimi e teme ...

Di sicuru, vemu tuttu questu. Ma à u stessu tempu ùn cambemu micca qualcosa. Perchè avemu da fà?

U primu, perchè u timore à l'ochji di u zitellu ci duna piacè. Sfortunatamente, questu hè propiu u casu. Inutili, ùn avemu micca fà questu. In a so zitiddina, avemu ricevutu a nostra parte di teme è di resinimentu. Per esse uninvited we burned again and again, fell, eranu paura, errone, mentre s'acumulava temere è risentimenti. Avemu un zitellu chì hè diventatu un ughjettu per sguassà a nostra negattività, sìammu putere nantu à un omu debbulu. Alas, ma hè cusì cusì cusì.

Avemu, di sicuru, ùn la facenu à propiu. Probabilmente, anu da esse ingannate quandu avemu intesu una parolla chì avemu un piacè di u scantu chì u zitellu sperienze. Ma a lege di l'Universu hà dichjaratu: "E situazioni di vita, chì sò ripetuti in una eternità, ponu piacè, altrimenti sti situazione ùn esse ripetutivi". (Interpretazione di a lege).

Siconda, hè difficiule di cambià. Per pruvà à cambià a situazione, hè bisognu di vedete di l'horrore, d'accettà stessu, perdu stessu, amate. Credu chì avemu successu è seremu da pudemu fà.

Ùn hè micca facilitu di cambià, ma hè pussibule.

U primu passu . Pruvate à vede à l'ora di l'ora. Sì, questu ùn hè micca una criatura agradable, chì ùn pruvena nunda, ma spressione. Avete vistu? A questa scusa ùn ci hè nunda chì hè necessariu di aghjunghje, postu chì sta stampa hè dighjà impastante.

U sicondu passu. Averete da per voi cum'è vo site. Ma ùn culpete micca in ogni modu. Ùn ùn cercate micca scusi per sè stessu. Ùn pruvate micca in u vostru ambiente per circà i culpèvuli. Sò cusì perchè in u momentu sò. Avemu per piglià chì finu à questu ora ùn hai micca sapè cumu fà cumpurtamentu.

U terzu passu . Avà, quandu ùn site micca accusatu è ùn circate di pena per sè stessu. Quandu avete immobbilmente attenti à a situazione quandu l'emozioni ci sò cunsigliamente pusati fora, hè u tempu di risposta à a quistione: perchè chjovu? Puderete chì l'azzioni di i criaturi cchiù carchi eranu a causa di a mo ora? Quale chì, l'azzioni, i pinsamenti, i porsi sò a causa di l'ora? Rispostu? E ora una altra pregunta: PUTO BLESSEFÉ? O in altri significati: Cumu possu piglià cù u mio oromu? Pensu stu metudu u più efficace? Pudemu solu cambià a situazione per questu modu?

U quartu passu . Speru chì vi scusemu à u zitellu (l'età ùn hè impurtante), risponde à e dumande, fateu cunclusioni per elli è si scrive solu. Hè assai impurtante: ùn guariscenu micca di ubligatoriu aumentatu, ùn deve micca prumesse è promessi, ùn pruvate micca a dadu ideale o una mamma ideale. Si pigliate tuttu u mondu nantu à mè stessu, ùn avete micca ancu pardunatu. Alas. Per fà questu, hè abbastante per vede à u mare in u mumentu di l'ora. Scuprite à vede micca. È ogni tempu avete megliu è megliu. O perderà tuttu u sensu.

L'opinione di u zitellu.

Perchè u zitellu, iniziu ùn ci hè nisun significatu in u to altu tone. Ellu ùn capisce micca sùbitu, di una mamma amatu, affettiva o da un bon papatu, di colpu si mette in un migratu veru o di despot. Per un zitellu, in a maiò parte, u significatu di a vostra transformazione ùn hè micca chjaru. Finu à una certa età, ùn puderebbe vede stu mondu per u prism di i vostri complexe è i so teme. Mentre vultèndusi versu a so mamma o u babbu, pensa: "Aghju ghjucatu è vo site di ghjustu". Chì ghjè, vo site ghjustu per voi stessu. E questu hè un altru raggiuni per intervene cù stu casu.

E più. Preguite à u so figliolu nantu à i vostri sbagliati, chì ùn piace micca per voi, perchè oghje, chì pò esse fattu. È serebbe intesu assai cose assai interessanti. Eccu, per esempiu, a frasa di un zitellu: "Mommy, ùn devi esse scuscia è dite chì mi piace à mè. Ùn avete micca horus ".

Finalmente.

Pudete dì chì tuttu hè sbagliatu? Sò assai felici, è ancu felice chì u to bellu culera in una atmosfera tranquilla, chì hè chinu d'amuri è di u lume, chì solu un sensu chjude di conversazione hè intesa à a vostra casa, è una conversazione nantu à altetti hè raramente intesu, chì u zitellu hà una voce, è à sente à u zitellu quandu ellu ùn hè malatu di qualcosa. Ma, veramenti, questu hè micca u casu in a maiò parte di casi.

A voi, rinforza a vuci duna risultati incridibuli. Intunarete scopre è sente u to figliolu, è ellu intesu. A pace, l'amori è a pace si metteranu in a vostra casa. Ùn hè micca una felicità?