U sviluppu societisuale di u zitellu, l'educazione di a cultura di i cumpurtamenti di u zitellu

L'era di "pruibitu di prohibite" hà in u passatu, è oghji o genitori torna cunzidiendu u putere di esse u core necessariu di a crianza di u zitellu. Tuttu accunsente cù questu principiu, ma in a pratica tutti sianu cumpativi. Cumu identificà e so frontiere di u cumportamentu? Cumu esse coherente senza aspità? U sviluppu societisuale di u zitellu, l'educazione di a cultura di cumpurtazione di u zitellu hè u tema di l'articulu.

6-12 mesi: prima reune cù l'autorità

Tutti i genitori facenu ogni ghjornu a bisogna à dì "nè" à un picculu picciottu chì li fighjenu cù l'occhi attraenti è cuminciate à scena. In ogni casu, questu ùn significa micca chì si deve rinunzià è dà manera in tuttu. À u cuntrariu, u primu settore i reguli chì guiden è a prutezzione di u zitellu, u più veloce hà crisciutu. Per i 6-7 mesi, i zitelli avè saccheghje i vetru di l'impanzinella è pigliate u collu di a mamma. Questu hè perfetta nurmale, anu travagliatu u pezzu di u sviluppu induve si unu voli di scopre i riti ùn amici, pruvate di mette à i vostri ditte in bocca, bocca, orecchie è tirannu in brillanti è adduzzi cusì attenti per elli! Ùn deve esse micca permessu di u zitellu si sò cumportati cusì è riri di questu. Hè megliu se sorda cù una risoluzione, pigliate a manu è, dopu à fà un disapproving face, dicenu: "Ùn hè una cosa bona, a valore assai, se a tirò, l'abbandunà è ùn aghju micca!" à l'età di più di 6 mesi, intesa esse una spiegazione, hè capaci di capiscia chì questu ùn pò micca esse fattu, è cambia l'attinzioni à i ghjucarii è rattles. L'impresa di i genitori cumbinati cù i nostri gestiti falla cumu impeditu.

A regula di trè "ùn pò micca"

Da l'età di 12 mesi, u cumpurtamentu di u zitellu hè guidatu da un impulse "epistemològicu" (sta spiaggia cumplicata spiega chì u zitellu hè famu per una nova spirantà, vole à scopra u mondu cun ellu, mossa, cammina, toccu tuttu). Questa giana per l'indipendenza è u scuperta inevitabilamenti mette u babbu face à face cù i periculi. E duvete avete infurmatu à u zitellu è applica in a so educazione chì i siclioti chjamanu u regula di i trè "impedente": ùn pudete micca esposer à u periculu, ùn pò micca perduure à altri è ùn pudete micca diventà un despotismu domesticu, questu hè, avete bisogni rispettu à l'altri è e so cose personali. Questi prublemi sò esse spiegati à u zitellu in una manera urdinata à u momentu quandu accede solu per cumunicà cù u mondu circundante è si movenu indipindente. Se ùn avete micca, se, per esempiu, permettenu di scenderà a tavula, pò chiuverà è ferite. Questa sperazione negativa vi mannà u fughje da u desideriu di ripiglià novu, è i mecanismi di frenu chì impediscenu u so avance è u sviluppu duverà. Per assicilià rapidamente è facilmente a reguli di vita è a fundazioni di u putere, u zitellu deve di modu naturale è cun forza di fiducia in l'adulti chì u purtanu. Ogni vota era attraversu quarchi novu, u zitellu retorna a l'omi è cercanu in le so parolle o parolle permessu di fàlla o seguite. Sì u patronu chjama o vi aspetta un disapproving, da questu questu serà abbastanza per u zitellu per ubbidì u ritornu. Se a so espressione facial hè appruvata, se ellu dici: "Veni, pudete andà!", U zitellu acquistenu fiducia è cuntinueghja i so azzioni. Parente è zitellu coordine l'azzioni. U putere di l'anzianu si esprime senza l'usu di a viulenza, è u zitellu imparà a basa di cumpurtamentu, chì hè a basa per più di relazioni cù a sucetà.

2-3 anni: cunfrontazione di u genitori "nè" è "nè" babbu intu-assertivu

À l'età di 2, u zitellu hè prupostu per crede chì ellu hè u centru di l'universu è solu cù i so brami sò stati considerati circundante. U famusu psicologu Jean Piaget fu lu primu a dari una caratteristica particulari à i zitelli da 2 à 7 anni: sò carattarizati da egocentrismu. Ùn cunfundite micca l'egoista di u zitellu, hè una quistione di u modu di pensà. À questa età, u zitellu piace à piglià più di donne, è ùn si pò esse bellu si tuttu era per ellu. Ellu cunjetta a so opinion u più impurtante è ùn pò micca mette in u locu di l'altru. Hè quì chì i capricci è terribili terribbuti ch'ellu suitellu, quandu ellu ci hè negatu quellu chì vole. Stu piriudu di l'affirmazioni in l'evoluzione di u zitellu dura à trè anni è mezza annu. In continuazione di sta "fase di negazione", u zitellu dete a resistenza à l'adulti è difende a parola "no" per diventà una persona distinta è affirmate. "Dice nò à fate u cuntrariu! A stu puntu di a vita, hè necessariu per u zitellu per capisce i limiti di a so omnipotenza. Hè ricumandemu chì u zitellu sia permessa per esse espressione è sviluppà a so propria, ma à u listessu tempu unu deve esse pussutu d'esse "non" à "no" di u zitellu. Sì u zitellu hà apprezzatu prima di e limitazioni chì u prutèggiri, avà hè solu bisognu di restrizioni. Ùn hè micca solu in u mondu! Sè pussibule, avete da spiegà à u zitellu perchè ùn deve micca fàlla, ma in certi casi avete bisognu à leghje u regule in una manera rara: "Doppu, ti dicu" no "- micca nunda!", Raising his vuci e facennu grossi ochji. Per questu "no" per esse utile, pudete nome designate un baninu di u tempu: "Ora fermu chjucu, pudete fà quandu hè grande" - è dopu: "No, ùn pò micca esse suli, vi aiuterà". U zitellu accunsenterete restrizioni in una atmosfera di benevolenza è di fiducia mutuale. U zitellu avè accunsentutu cunfortu di i pruibuli parenti è di i porsi quandu u so state statutu di mente hè rispettu è i so parenti sò amici.

3-4 anni: pruibbi simbolichi

E reguli particularità di a vita in a societa sò impurtanti per u zitellu, ma i pruibbi simbolichi sò necessarii per aiutà à realizà u so putere. À l'età di u cumplessu di Edipiu, i picciutti volenu à casu cù u so babbu, è i picciotti ùn vulianu metà a so mamma. L'Amore per unu di i genitori l'allora à piglià u postu di u genitali-rivali, ma ùn sianu assai culpabili, perchè, sicuru, sò assai piace à i dui genitori. Hè impurtante chì u desertu di l'Edipali hè in fronte à a pruibita di incestu, chì i genitori averan rapportu à u zitellu, chì i zitelli ùn anu micca maritari è ùn maritiammi i so genitori. Quandu i genitori dicenu "nè" à i desira di u zitellu, "no" à i so fantasìchi unrealizate, indicanu u so putere è cunfruntassi u zitellu con rialità. Allora u zitellu ùn cunnosce chì deve cuntesta cù i desira di l'altri populi. Sì di dìle "nè", vi cuntinuarete li règuli chjucchi di vita chì vi aiutallu à creà a so securità interna. Ricunnisci chì hè un omu umanu civilizatu cù i stessi diurevuli è funzioni cum'è tutti l'altri.

5-6 anni: reguli quotidiana

U putere di l'anziani manifesta in l'observazione di a rutina ghjurnata chì urganizeghja u zitellu. In a matina, avemu dicu, si pò esse vistutu è avete esse chjassi. Snack à 4.30. Se u zitellu ùn vole micca à manghjà, ùn la manghjarè micca manghjatu. Ùn li daraghju dolci o permettenu di manghjaraghju un pranzu à 6 ore. À a sera hè u tempu d'abbandunà è và dorme nantu à u so lettu. Sì d'insignà à u zitellu questa paràmetra, sustegnu di e reguli precisa, u zitellu pò andà sin'à pocu di sicuru di l'indipendenza. Hè soru chì un zitellu ubbidientiu hè assai più indipendenti da un ziddu travagliu. Sì avanti nantu à tutti i desideri di u zitellu, si senti ansioso. È a manifestazione di u putere pò calmallu. Ùn sò micca custruite un genitale exemplariu, quandu u zitellu hè natu. U putere si manifista è si sviluppa più forte u gradualmentu, in l'interazione di u zitellu è di u genitori. U pruibiti sò imposti pocu à pocu. Ùn pudete micca esigene tuttu da u zitellu sùbitu. Paternità ùn hè micca una manu di ferru, ùn avete micca da pruvà "curvarle" u zitellu, ma aiutà à diventà una bona persona.