Recuperazione dopu à partitu, migliurà a salute

Immediatamente dopu a nascita, una donna hà bisognu di parechji cambiamenti in u so state di salute. Qualessu hè di u normale, è chì devanu esse studiali è trattamentu supplementu? Scopri tutte l'infurmazioni in l'articulu "Recuperazione after birth, migliurà a salute".

Sensazioni di e zitelli

Immediatamente dopu a nascita, a donna senti una forte debule, tristezza dopu l'allungamentu di i musculi di u perineu, cuntrullati dulurusi di l'utru, nota assai spotting da l'attrultura genitali. In una parti significativa di i puerperi, l'iniziu di u piriu postpartum hè accumpagnatu da un chill que dura 5 minuti (questu hè dovutu à un libbirtatu significativu di i produtti metabolichi di i cresciti musculari in u sangue). Una forte palpitazioni saranu à u minimu sforzu fisicu. Spessu ci hè un ligu crescenu di a temperatura di corpusione in u 12 prossimi dopu à u cunsigliu (finu à 37,5 ° 0 due to overstrain of the nervous system autonomi o a liberazione di i produtti musculari in u sangue.) Normalmente, a temperatura elevata persiste per vaghji ori è nurite senza trattamente. cuntattu cù u picciottu "di a pelle à a pelle". In u primu 30 minuti da aduprà a nascita, o ancu megliu - immediatament dopu à u nàscita d'una molla (nanzu à u splitparatura umbilical), u maritu hè impostatu à a mamma in u ventu, è poi implanta U primu attachete hè appiicatu à u pettu.

I primi dui uri, a nova mòglie hè in a sala di partenza, chì ghjè in questu tempu chì e cumercii sò più spessu causati da una violazione di l'utru chì hè cuntradizzione accumpagnata da un sanguinamentu massivu, cum'è cumplicità cumuni cun l'anestesia durante u partitu. I medichi attentamente guardate a cundizzioni di a donna in l'uspitalu, fà un esaminamentu di u canali di nascita. Se ne necessariu, a integrità di i tessuti hè restituita. À questu tempu, hè strettu pruibitu di esse risuscitatu, perchè a donna hè sempre difraziu è pò perditu i cuscenza. Inoltre, u restu restu hè impurtante per a fine di i saldatura da i navi di l'area di e placentale (u locu induve a placenta hè stata attaccata prima à l'utru). Hè necessariu aghjettà un pezzu di ghiaccio à u ventu di l'abdomenu per impediscenu i saldà, chì cusì stimulates contraccius uterini, chì ponu causà qualcosa malati à a donna per l'effettu di a pressioni fretu è forte in l'abdomen. Dopu à 2 ore, a puerpera nantu à a girlanda hè trasportata in u salottu di u dipartimentu postpartum. In a maiò parti di e residenze di maternità, una ghjovana mamma hè in una sala di a cunghjunta cù u zitellu. Per principià à risuscità à a donna, hè cunsigliu in 4-6 oghji dopu a sorte.

Potential problems

Sfurtunatamente, a felicità di cumunicà cù u zitellu pò nuvola un sensu di prublemi o prublemi di u postpartum. A maiò parte di e donne in i primi ghjorni dopu à a partruzione sò cuncernati cun u cuddaru à l'abdomen. Sti sensazioni sò causati da cuntrazioni di i musculi d'utru, per una diminuite significativu in u so diminuinu dopu u cunsigliu. Doppu u 1.5-2 mesi l'utru ristabliu a so dimarchja prima (per esempiu, diminuite da 1000 g à 50 g). U cuntratzioni utterine in tutte e donne sò d'intesa intensità: in certi pirsuni in generale passanu in notaziu, qualchissia ricurdeghja u statutu di ipertensione di l'utru duranti u gravidenza, è parechji anu severu dulore chì deve esse l'usu di droghe spasmolitichi. Più spessu i cuntracurtimi uterini più penzii sò truvati in a nova nascita, chì hè assuciatu cù a pruduzzione intensiva di l'oxitocina è un sustegnu forti di i musculi uterini durante u travagliu ripetutu. Inoltre, puerperas nota chì sti sensibuli odorivi s'intrintificheghjani quandu allaccianu u zitellu, quandu chjappu in u corpu comince à attivà a sviluppà una hormona oxitocina, chì ghjusteghja d'aiutà à riduzzione l'utru. I partezioni utterini postpartum ùn sò micca bisognu di medicazione. Sù in pocu tempu, cù un severu dulore, l'antiesmudimuli (per esempiu, NO-SHPA) o medichi di u dorali sò prescritti. Certi pirsuni sò aiutati da un bagnu è rilassante relaxante. Molti donne in i primi ghjorni dopu à a partruzione sò preoccupati di u dulore è raspiranie in u perineu. Questa hè micca necessariu per a rupurazioni o incisioni in i tessuti perineali. U sensu dulurusi sò dovutu à l'sviluppu di i musculi perineali durante u partitu, in più di e abrazioni possii è l'hematomi (hemorrgii). Per eliminà o allistendu u dolore, aiuta l'appiecazione pericienta à u perineu di un pezzu di ghiaccio impregnati in u diaperu. Di solitu issi sensi passanu a so propria per parechji ghjorni. Un'altra cosa s'ellu ci era un frettu o una parti di u perineu. Allora u duluri furia più longa - circa 10 à 14 ghjorni: questu hè u tempu necessariu per a curamentu sanu di i tessuti. Duranti stu piriu, hè cunsigliu per evitarà postura di sete: l'ereczione súbita, u torsu è l'eserianu di pesu (per suprattuttu, salvu u zitellu), cumu pò fà esse divergenza di e articuli, un accentuamentu di u periodu curinga. In a primu simana dopu à partitu, a donna hè trattata cù cunfronti in u perineu cù solu solu disinfettante (brillanti verdi, permanganate di potassiu). Avete ancu duverebbe fà un capu ghjiniculu dopu ogni visita à u bagnu. I mudelli di sutura muderni utilizati per suturazioni incisioni è rotulosi perineali prumove una crescenza più veloce è scurcianu u piriudu quandu ùn si pò micca sit à 7-10 ghjorni.

I prublemi à l'urinazione è i pruveni

Qualchì parte di e donne in i primi linii dopu à u partitu pò avè prublemi cù u micinamentu, quandu a buca hè china, è ùn ci hè urdinata per andà à u bagnu. Sta cundizzioni hè assuciata à l'ipotensione di a vaghjile per una forza di cumpressione di e so pareti da a porta di u babbu durante u partitu. È u più grande u zitellu, a più grande a probabilità d'un problema. A vesicula di vache tutale ùn permettenu micca l'utru à cuntrainu è ponu cuntribuiscenu à l'infezzione di u ventu. Per a prevenzione di e cumplicazione sò ricumandemu per visità u bagnu ogni 2-3 horas, ancu s'ellu ùn ci hè urge d'urinate. Se ùn avete micca urinati in 8 ore dopu u cunsigliu, avete bisognu di piglià l'accion. Comu cumincià à vultà à pruvà à pruvà l'urinazione parfume nantu à u flussu di l'acqua in a lavanda o à a splutazioni. A volte vi aiuta à calenderà: pruvate metà una buttiglia d'acqua calda in u fondu di u stomacu per 20-20 minuti. Sì tutti questi ùn anu successu, avete da cuntattà à a vostra infermiera - aiuta per aiutà à rinfreschi l'urina cun un cateteru di gattive rotore.

In più di prublemi cù l'urinazione, una nova mamma hà avutu prublemi cù un frette. In solitu una catedra chì deve esse urganizate in u 2-3 ghjornu dopu a nascita. Per ùn avè stiettu, unu deve adirte à una dieta rich in fiber, manghja prudutti freschi di l'oliu (cuscenti di u kefiru frescu di solitu cù una vita curta bassa), prugne, compoti di alcuna affettata, frutti secchi, pienu furi. Sì tutti i stessi prublemi cun una sedia hà sviluppatu è in u 4 ghjornu di sughjornu in l'ospitalicancia di maternità ùn era micca sviu di l'intestinu, avete deducirle una candela laxantiva (cù glicerina), è se chistu ùn aiuta micca, fate l'infermiera per fà un enema. Ma in cunfini in un medecenu perineu tuttu uguali ùn anu micca urganizatu à avè un capimu u primu 3-4 ghjorni è dumandate à aderisce una dieta speciale. Da a nutrimentu di una ghjovana mamma, unu deve esse escluditu l'alimentu riccu à a fibra dietetica, particulari a fibra vulgare, chì pò purtà à un crescente di mottazione intestinali (cuts): salvato, fagioli, frutte, frutti secchi, pane da farina grossa, perle, cebada, scherzu, milla, legumi greche e frutti. Dopu ogni difucazione hè necessariu di prudutte un capu ghjinicu di u perineu, preferibbilmente un prugettu frettu.

Quite un prublema propiu hè ancu l'apparizione dopu a nascita di l'hemorrode (varicesi di u rektum) è anch'elli in u rectu, chì causanu disconforte considerable à a donna. I fiszoni di u rektum s'arriquavanu per un forte stinimentu di l'annu mucoso in u pezzu di provi. A causa di l'hemorrhoe hè un crescitu di a pressione intrapresali è di a prissioni in a pelvis small with attempts, sanguinassi di e vini di u rectu, chì scinchendu annantu à u voluminu, i so mureghjii grossa è e nucelli sò furmati. Sè un prublema simili prublema, ùn anu micca timenza è pruvate trattà cun ellu stessu. Assicuratevi di dì à u vostru duttore. Puderete prescrive ungghjezi privati ​​è suppositori rectal chì sò permessi durante a lattazioni. Inoltre, hè cunsigliu chì e reguli di a hygiene persunale dopu ogni attu di u musculu di l'intestione è a micció, una dieta per a prevenzione di stinpi, cuntrastanti douches à l'heuregide, a restrizzioni di l'attività fìsica - sti misuri aiutanu à reduie l'incomodità.

A purtata da u trattatu genitali

Dopu alluzioni, una ghjovana mamma avè avutu a prisenza di i secrezii da i viaghji genitali (lochia). Sò sanguini da i barche di l'area di e placentale, i coaggiu di sangue, rintra d'i vigneri. In i primi jorna dopu da u nascita, a lochia hè cum'è una misura abbastanti, spotting hè russu scuru è pò cuntene assai coati. Graduatu, u so numeru cumencia à diminutu. In u primu ghjornu dopu à dà nascita, una ghjovana mamma hè ricumandata per u diaper. Questu hè fattu per vigilà a quantità di perdita di sangue, da pudè utilizà gasche. Sì ci sò dispunibule troppu sanguinosa, u diaper hè imbuccatu in u mumentu da u sangue, questu puderà esse infurmatu immediata à u duttore, cumu pò esse un signu di l'emorrazioni postpartum (arise da i resti di a placenta in l'utru). In quessi situazzioni, l'ultrasound di l'utru hè spessu realizatu, è si ci hè evidenza di a prisenza di i restani di u tessulu placentariu, un sforzu instrumentali di l'utru (scraping) hè necessariu.

À a fine di a prima simana dopu à partitu (ghjennunmente da u 4 ° ghjornu), a Lochia cambia pocu cambiamentu di u so carattaru - fate saru-succoniu. vale à dì, in quantità grandi pò cuntene vini di mucus, acquistà un color pallu marron rosu o biancu. U numaru di elli hè ancu gradually decreasing. Circa 10 à 14 ghjorni dopu à u cunsigliu, a lochia diventenu serous, quasi trasparente (avè un culore biancu amaricitu). A cumplettamente a capitazione di u postpartu ferma dopu à 5-6 setimi dopu à u partitu. Ancu, ancu in u sputeru di maternità, i pezzi pò esse ritardate in a cavità uterina. Di solitu si pò vede cun ultrasound di l'utru, chì hè realizatu da tutte e donne in u corpu per 2-3 ghjorni da a nascita. Sta situazione hè periculosa per unimentu in l'infezione è l'ocurrenza di una complicazione seria di u periodu postpartum - endometritis postpartum (infezzione di a mucosa uterina). Per quessa, cù qualsiasi crescita di a temperatura di corpu (sopra à 37,5 ° 0, cun u severu dulore in u so abdomenu sottumessu deveru accunciri immediatamente à u duttore.

Cambiamenti in a glàndula mamaria

Menzione particulari deve esse fatta da i cambiamenti chì succeranu in e glànduli mamarii in i primi ghjorni da a nascita. Ancu durante a gravidanza, i glansi mamari accuminzanu a prepararii per l'esercitu di u lamentu. Dopu à u nàscita, accumincianu à fà attivà u primu calostru (i primi 2 o 3 i ghjorni), da u lattice transituali, è dopu à 10 à 14 ghjorni - u latte maternelle maturu. In i primi 2 o 3 ghjorni dopu à u cunsigliu, a donna ùn hà micca spirimintate cunfortulu particular in i glàndali di u mammari. Duranti stu periodu, u zitellu deve esse appiicatu à u pezzu più spessu, anche si pare chì ùn ci hè nunda in questu. Colostrum hè attribuitu littéralmente gościma di gozzu, un pocu, ma hè abbastanza per u zitellu, cuntene un cuncentru di nutrienti è immunoglobulini (anticorpi), cusì necessariu per u zitellu. U ghjornu 2u à 4, un ghjaddite di u latte maternale cumincianu. In questu casu, i glándulas mamarii sò soprani, aumentanu significativamente in grandezza. Ci hè una gravità, raspiranie è pezzi in u pettu, un breve numentu di a temperatura di u corpu à 37-37.5 ° C. A più impurtante in questa situazione hè di metterà u zitellu à u pettu bè più freti, per ciò chì a ciorna scorpa uniformi. Hè assai impurtante chì u zitellu hè appiicatu bè (u zitellu sappieghja micca solu u pezzu, ma ancu a parte maiò di l'areola, ùn deve micca bisognu, u piuminu di u zitellu hè pressatu fermu à u pettu, u babbu hè intesu ingiolu). Sì quandu, doppu a picciuttà, u babbu ferma più pesu, ci sò selezziunati, à a prima volta dopu à u partitu, hè pussibile espressà un pocu latte (da a manu o a pompa di pisi), ma micca finu à u sughjettu sanu, ma solu à un sensu di sollievu. Dopu, quandu u zitellu annunzià u vinu sviutà u pene è a lactation hè statu stabilitu, ùn ci hè micca bisognu di spressione. Ancu per a prevenzioni di stagnazioni di lignu (lactostasi), i primi ghjorni sughjenu di limping l 'intake di u liquidu à 800 miliornu per ghjornu.

À u primu, per u fattu chì a mamma ùn micca sempre corre uccidetori correlatu u zitellu à u pene, i cracke in i capelli puderanu formà, chì prublemi in u dulore duranti l'alimenta. Impulsà questu aiutà a tècnica propria di applicà à u pettu, cuntrastanti douche nantu à l'area di i glànduli di u mammari, trattamentu di i bòcciuli dopu l'alimentazione cù l'unificatori curatori (BAPANTEN, D-PANTHENOL) o una gota di u latte materno. Ùn lavu micca u panu cun sapminiu davanti à ogni nutizie: destrande a filetta protettiva à l'areola è i buchjuti, prumove traumatizazione è, possibbilmente, infezzjoni di i crachi risultati. In casu à casu ci sò cracking pronounced in i bòcciuli è l'alimenta di u mulu insupportable, pudete usà temporaneamente un colmule di silicone especialità nantu à i capelli. Quandu i cracke sò guariti (è questu ferisce assai rapidamente), pudete ritornu à u metudu usendu di l'alimenta. A più impurtante hè a fiducia di a mamma chì ella hè capaci di sempre è cuntinumente l'alimentu di u zitellu cù u latte mammali. Se ci hè una cunvulsione ferma in questu, quandu ogni dificultazione serà superbabilmenti è risolvutu.

Dopu à u nàscita, alcuni femine sò spaventamente sorigghiati da u so brutta di u so bocca. In a pusizione standu, si stende abbastanza considerablemente, chì hè spiegatu da u tatu utru anu aghjatu. In a puszione di pusessu à u centru di l'abdomen, una cavità verticale hè furmatu da l'intrattenimentu di i musculi di u muvimentu abdominal durante a gravidanza. In tuttu, a dimensione di l'utru hè restituita quarchi settimane dopu adupratu, chì porta à un certu minimu in l'abdomen. Per rinurà l'elasticità di i musculi addominali, sò cunsigliati eserciziali speciale, chì ponu esse cuminciati à l'assistenza di maternità in l'absenza di contraindicazioni. U ritrattu di ritornu d'una donna à una panna di panna hè stretta indipindentuale è dipende di u statu iniziale di i musculi di a stampa, u gradu di tensione musculare durante a gravidanza (pisu di u fetus, polyhydramnios, pregnancies multiple), l'inguernu di pesu totali per a gravidanza, nutrimentu è attività fisica dopu à partitu. Cù un stretchimentu assai forte di i musculari, u mèdicu avianu accettatu chì a donna hà una briganza postpartum. Avà sapete chì a ricuperazione succede dopu à u nàscita, per migliurà a salute di a mamma hà aiutu un restu constante.