Regime, alimenta un infant

U natuvaru, cum'è queste tuttu u cattivu, si basa in l'instinti. Ùn sapia micca nunda di e liggi di u mondu adultu, in u quali u regnu regnanu. Dunque, stabbilisce a so propria rutina ghjurnata cum'è i so bè! Modu, alimenta un infant è u tema di l'articulu.

Ci hè un mondu sanu in u pettu di a me mamma.

Per ellu, sta cumunicazione, prutezzione, tenerezza è una gran varietà di sensibilizazioni piacevuli. Ancu in un sognu, faci un movimenti suggetti, stu significatu chì l'alimentu per ellu hè oghji l'alegria principale in a vita. Hè per quessa chì i duttori furnisce una tale impurtanza à i zitelli, perchè u succorsu nantu à u pollu maternu hè assai impurtante per u cunsuladorimu psiculogu è u sviluppu di u zitellu. Sensazione di calidez, l'arricu di a matri aiuta à adattà à i zitelli di un novu mondu cunfusu. U primu idee nantu à a vita è di e persone chì u zitellu riceviu da l'ambienti in quale si alimenti, da a persona chì u nutava. Per un tempu assai tempu ci era una parolla chì i babori di nascita avissiru abituati a rutina di ghjornu riguardu è alimentatu solu à l'urdinamentu accadutu. Hè struitu chì l'imaghjini irregulari porta disturbi gastrointestinali, è ancu pruvucà u sviluppu di e qualità cum'è l'egoista, spoiled. Inoltre, i partiguzzichi di u regnu strittu hà sempri avutu una oppusizioni - mamma, chì avia alimentatu i zitelli per guardianu, ma di dumandà. À u listessu tempu, i zitelli ùn eranu cchiù malati di i so "règimani" fratelli, eranu bastanti chinu è felice.

In prutezzione di i culminati

Una di e prublemi principali di i zitelli hè a necessità di nutrimentu. E, cum'è un adultu, ogni omu pocu hà u so desideru è e pussibilità. U stomacu di u mulinu hè assai chjucu, ùn hè micca capaci di digià immediatamente digià un cantu suffine di latti (abbastanza per ùn soffreghju micca di famu). Inoltre, succorsa per migliura ùn hè micca un travagliu fàciule, è parechji babies sò state stancu chì sò dorme senza avè u tempu di manghjà. Allora un rolu di 4 ore pò esse troppu grande per un zitellu. Hè cunsigliatu per manghjà in petite porzioni, ma più spessu. L'Organizazione di a Salutazione Mundiale (OMS) ricumandemu à alimentà u zitellu nantu à dumanda. Dunque hè prestu attentisce à i signali chì u zitellu palesa, è u mette nantu à u mumentu in tempu. E l'alimentazione ùn deve micca esse limità in a durazione o in quantità in accordu di i principii di "parenting natura" in a prima volta dopu à u nascita di foglia, u cumpurtamentu di a mamma devia esse basatu annantu à l'instinti, è micca à un regnu rigulari regulatu.

Benefiċċji per Mom

Duranti i primi ghjorni di vita, u zitellu pò esse appiicatu à u pane assai spessu. Dopu tuttu, ogni alimentazione per ellu hè ancu un attu di cumunicazione: ellu sussegheru intensamente à u pettu, poi piglia a so mamma à a mità di dorme. Cusì, a fegate stimula a lactazione naturali. Hè cugnumatu chì a quantità di u latti di mamma ghjera dettu direttamente di l'attività di u zitellu. I più beddi sugari, u più latti hè pruduttu. Questu significa chì u pezzu di a lattazioni hè prolongatu. L'imbastitura nantu à dumanda hè ùtule solu per u zitellu, ma per a mamma. Ci hè avvishatu chì i mammi ambrati in spessu casi ùn anu mai stagnatu di lignu. Inoltre, per l'estimulazione di u mussu, l'utru hè prestu prestu à cuntrainu è, in cunseguenza, a so ricuperazione sana da u cunsigliu. Inoltre, intensive sucking burns calories extra, e mamma rapida pèrdite chilugrammi recogiati durante a gravidanza. Allura per a mamma in miglià i migghiuni nantu à dumandà u solidi più.

Perchè avete bisognu di un costumitu?

Di sicuru, hè più piacevule per a mamma chì u babbu hè stanu cun ella in u listessu ritimu. In questu casu, ella ùn hà micca bisognu di adattà à u zitellu. U-boglio a sentu più còmicu si traspendenu l'alimenta à un tempu dopu, è a mum-lark hè più piacevule per l'alimentazione prima. Naturalment, u zitellu pò esse abituati à u so regnu di u ghjornu, u zitellu prestite prestu un rifare cunfittu. In ogni casu, u mulinu dumandà micca di manghjà micca perchè era famu, ma solu perchè era cusì utilizatu per ellu. I medichi l'avè truvatu chì una "ottimisazione di u prucessu" inevitabbilmente porta à cambià l'equilibriu naturali in u corpu di u babbu. A consequenza pò esse un disordine metabolicu, l'emergenza di e malatie cronica di u viaghju gastrointestinali. U zitellu criscinu, è u malu habitu stà cun ellu. Ùn pò micca veramente apprezzà u so gattivu è cumincià à "vendetta" da a tola indiscriminadamente, o fallenu à l'altru estremu - ellu solu esse "savore". I sperti di l'Associazione Europea di Psychoterapeutes, studiu di u prublema di i zitelli, ghjunghje à sta cunghjunta: se u zitellu hè alimentatu strettu d'usu da u regnu, in u tempu hà da cumincià à perdulà l'appetite è cumincià à prutistà, per evità l'alimentazione ind'a. A so curiosità per a vita si sparghjera sparisce, è hà avutu una installazione: "A vita hè una lotta". Puderete fiducia o micca sta affirmazione, in ogni casu, una cosa hè ovvia - alimenta i migghiuri solu quandu ellu hè veramenti famtu. È ellu "dite" nantu à queste, più importantemente, seguite a so reaczione. Chì l'alimentu ferma per u piacè di u ghjocu, ma micca un prucessu regulatu.

Enizzione individuelle

Cumu esse in questa situazione, pudete piglià cunzone à i boni di a mamma è di u babbu? Di sicuru, pudete, ma avete bisognu à fà quì à pocu. Ogni zitellu ùn deve parechje tempu per avè usatu à nutrimentu regularmente. In i primi misi di vita, u zitellu alimenterà spessu. U zitellu deve esse appiicatu à u pane 15-20 volta à ghjornu. Ma ùn anu micca peghju, ùn significa micca chì deve esse alimentatu tuttu uornu è notte. Tutti i manichi sò stati differenti in durazione. Per esempiu, se u zitellu vole di bevitaturi, ellu succò u pene per 5 minuti. U latinu di u latinu hè dichjaratu hè pocu grassu è assaenu perfetta à a sedienta. Se u zitellu hà famu, l'alimentazione pò durà 2 ore. Ùn vi scurdate micca quellu chì hè missu u momentu quandu u zitellu hè chinu. Ellu ùn permette chjappà è sughjò. Inoltre, ùn avete micca esse assicurati è prunucci per offre un secunnu pene à un fogghiu. U picciottu pò ricevà menu latti "tardi", u più nutritiu, riccu in grassu, è per quessa, ùn manghja. Inoltre, una succia sana di un mumentu favuriva un bon travagli di l'imbulighjini intestinali. Observe a misura in tuttu.

È troppu tempiu per passà à u regime si:

• U zitellu hè passiu è si dorme assai sùbbutu duranti l'alimenti;

• U zitellu hè invechji è spessu spende cun chianci.

• A mamma ùn hà micca un latte materiali.

À l'alimentu normale, migghieti sò studiati moltu cunsigliu. S'ellu dorme più di 4.5 ore, svegliate è nutriscenu i migghiori. In casu, se u zitellu sperene dura, u so cumpurtamentu ùn hè un dissimulatore, aspetta. Per quessa, ùn hè micca prontu prontu per a vostra rutina ghjurnata.

A Vita casi adulta

Tanti mimi sò preoccupati: di colpu, u zitellu hè nutatu. Ci hè una furmula simplice chì aiutavvi à capiscenu s'ellu si troppu latti si mancianu da u zitellu: u zitellu devenu ricrutallu almenu 500 grammi per mese. Se sia cusì, u zitellu hè chinu, sanu, è ùn avete micca impasti. Dientificatu quandu ellu dumanda: un ominu ùn siu di fami, micca peggiu. Eccu l'scopu di alimentà u zitellu nantu à a dumanda: dopu à 3 mesi, a maiò parte di i zitelli sò digià sviluppatu u regnu stessu. Mamma si face più faciule in navigazione è aghjusta à u ritmu di migghiori di vita. Oghje in questa età u caratteru di u zitellu face a manifestazione: a persona sanguine energètica meniscenu spessu, ma ligne (circa à 2 ore), u persunale flegmaticu lentu si manghjanu bè, à volta assai, ma più menu spessu (cada 3-4 ore). A maiò parte di i zitelli partenu di dispensa cun questu tempu senza a sira di notte. È per 5-6 mesi l'intervalu entre i turrenti aumenta à 5 ore. U zitellu hè assai sensibilita per qualsiasi cambiassi, sia una cambia di climatizazione o un cambiamentu di l'umore di a mamma, perchè questu, ancu u regnu stabilitu pò esse miseria. Ma se a mamma hè attente à u so zitellu, u regnu abituale seranu cunservatu. Quandu u zitellu cresce un pocu, serà abbastante per ellu avè 5-6 alimentazioni per ghjornu. In più di manghjà, ellu hà assai attraente è interessante. Cumenzà a studià u mondu circundante più attivamente, per cumunicà. Per calma, ùn deve micca bisognu à attaccà à u pettu di a mamma, abbastanza per abbracciallu, è pò cumunicà cù u papa è d'altre persone. Listen to your child and trust your instinct, ellu vi permettenu micca. U zitellu crisceranu cuntentu è sanu.