Cumu punisce un zitellu correttu


U zitellu sempre fai qualcosa, scatterate e ghjusti, poi valdi l'acqua in a catta prediletti, andate da u vase. In breve tuttu u ghjornu, a casa hè piena. Ci sò assai più raggiuni di u genitori di diventà in folla cù u so zitellu. À questu mumentu, ogni sustitutu vole per punisce u so zitellu.

Cumu punisce un zitellu correttu, per ùn infurmà nantu à ellu, almenu un picculu, ma digià digià. Prima hè bisognu di capisce ciò chì vulete ottene di u zitellu. Per causà u duluri fisicu per u zitellu in spirimendu di sentimenti dolorosi, teme è risentimentu, ricurdendu quelli sentenzi, da quì ùn hà micca permessu di qualcosa di a ghjente. O aiutanu à capiscia chì hè sbagliatu?

Se pigliate a prima viaghju, certamenti anu da u so effettu. Sottu pienu di a viulenza fisica in a forma di un cinturione o un palmu di cuttuni, u zitellu saldà a so longu è si ferma in ogni modu pussibuli per riparà i vostri "nervi". Ma poverò u zitellu u cumandava a capiscenu chì hè pussibule di fà tuttu, u principale in questu mumentu ùn hè micca catturà l'ochju di u genitori. O pudete pacà un offensiu più intensu, è perchè cascà ancu cumu per l'ordinariu. Ntô centru annantu à l'annu, principià cù a spiegazione di u dulore fisicu, è questu ùn averà più di quellu sensu di timore è di dulore cum'è in a zitella.

In u scopu di u zitellu u zitellu sera capisce chì si pò otate à e persone, cun ellu hà fattu listessa cosa. Pudete trammar, hè più faciule per esce da a situazione. U risultatu di a vostra educazione cruel pò esse deplore, u zitellu serebbe più aggressivu nantu à l'anni è più viulenti.

Dopu avè sceltu a seconda via di risolviri u prublema, mantene da l'indignazione, chianciulei, sliced ​​è intimidazioni da l'angulu.

Unu di i punti mpurtanti: quandu è quandu, per fà un "debriefing". Se tratta un zitillù picciottu, ci vole à esse punitu à quì stessu momentu quandu hà fattu qualcosa. Perchè a memoria di u zitellu hè chjucu, è ùn pò micca capitu perchè ellu era punitu, se qualchì tempu passa. Doppu u punizioni, u zitellu riflettinu nantu à u so cumpurtamentu è continuà à esse inadimittati.

Per u punizioni, pudete avè un ghjacciu particulari chì face u fruttu infidatu. Havi a paura di questu catedra, è ùn pruvà micca di fà nunda di male, per ùn fà cascà nantu à sta catedra simbolica. À u mumentu di a vostra zitella chì sò in questa materia, pudete piglià serii cunversione cun ellu. Dà à u zitellu parranu puru, ùn custruiscenu micca solu un monologu, avete bisognu di un dialogu per avè capitu megliu. U picciottu ancu u so propiu idee nantu à ciò chì passa.

Ùt punisce micca un ziteddu mentre manghjà, permettenu di manghjà tranquillamenti, è poi infuzzu in ellu i reguli di u bellu cumpurtamentu, quantu vulete. Inutile, u zitellu puderà ripulsiblylle l'appetite, pudete torrare torrare in modu di insignà u zitellu à manghjà.

Ùt punishi micca u zitellu s'ellu hè sicke, o ghjustu. Fate micca castigarlu mentre ghjucassi. E sempre, quandu u zitellu tentà à migliurà a situazione, ma ùn hè micca successu.

À u mumentu chì u zitellu ùn hè culpita, u ghjunge nantu à e so mani, chianci. Ùn prestu à pressellu per casticà à questu ora, ma pensanu megliu. Perchè u mo figliolu si cumportanu cusì? Forsi u zitellu vole solu per dorme, o vole esse nutatu. In ogni casu, analizà u cumpurtamentu di u so cumpagnu, perchè ellu sta cosa o quellu comportamentu.

BANCS FOR PARENTS

Pianu fisicu chì dannu u zitellu (colpi à a cima, back, jerks and kicks, flogging). Tali accusatori humiliate è offend l'omi, sta offensanza ferma quì cun ellu per a vita.

L'usu di l'insulte: "Dumb, scatru, stupidu, idiota, etc." U zitellu à questu momentu si sia umiliatu è offisu, è in u mumentu ùn pò micca resist à voi. Ma anche tuttu hè influenza a vostra rilazione cù ellu.

U suffissu mentale , affettivu nant'à a psique di u zitellu. Ùn impastanu u zitellu in un locu friddu si ellu teme u scuru.

Parolle: "Ùn ti micca amatu", "hè male ..." U zitellu pigliarà questu com'è una attitudine in ellu stessu è micca i so trucelli. A cosa più terribili per ellu hè a disirtimentu di i so genitori.