U criatu in u primu annu di a vita di u zitellu

Un miraculu hè vinutu à passà! Sò felicità in u nascita di un zitellu. Amami è aviani hanu inundatu cù rigali. Ti sia cuntentu chì u zitellu nasciu sanu è forte. Per a prima volta, piglià in e so mani è admirazione a so propiu è caru criatu. Sentite a sperimentazione forte è l'amore. Un omu chjuchitu è ​​tandu hà bisognu di cura è affettu, è vulete prutezzione. Questu hè naturali per e donne è hè chjamatu l'instintamentu maternale. Ma quantu hannu sempri passatu, amparate, spirimintassi. Qualchissia ùn sapi chì succede. Una cosa hè chjaru chì a mamma ferà tuttu ciò chì pussibile è impedente, perchè chì u so zitellu hè felice. Una nova etapa in a vita cumincianu.

Hè bella, quandu a casa di maternità hè stata abitata in u passatu, è voi è u zitellu è u papà intrinu in una vita indipendente. Done qualchissia sarà un certu di medichi chì devene cumu prucessa è alimentanu i migghiori. Ma ùn hè scantu, a mamma, chì significa chì tuttu sera bella. U primu viaghju, da oghji casa, u primu chjinatu è in dorme in a so prese. U tempu vula rapidamente, u mesi si trova. Avete bisognu chì u zitellu criscinu, inzuccarati, rossi. E ogni volta durante a so alleanza, capisci ciò prezzu di u zitellu hè per voi.

Ma parechji parenti fannu so sbagli quand'elli pensanu, quellu chì anu venerà è serà più faciule. Ùn serà micca megliu. Ùn sò micca nantu à a vostra attività fìsica, hè nantu à u travagliu chì avete da fà per un pezzu tempu, per trattà a cultura. Ùn pudete micca, avè travagliatu ottu ghjornu di travagliu, venite in casa è si scurdate di tuttu. Raising children is hard work.

Un mesi o dui hà passatu, avete chì u zitellu passa più tempu per andà. Aduprà stu mumentu, faciete u maschile, i zitelli mi piaci veramente un cattivu affittuusu. Canteraghju una canzone per chì u zitellu senti a vostra voce, u calmarlu. Caminava in l'aria fresca, utile è necessaria. U zitellu respira fresh air, elabure lungs, è dorme megliu.
Dopu à trè mesi, i babysi sò sottumessi un capu, armamenti è coglii micca imbornati in modu involuntàvule, per questa ora i musculi sò pocu sviluppatu. Parechji parenti sò ricusate u babu in paese. Ma sta decisione deve esse pigliata ind'è individuali. Sì vi vede chì u so zitellu hè tranquillu, quand'ellu si cammina senza diapere, pudete esse senza esse dichjaratu cun belli. Ma se u zitellu hè nervu, si scanta, ed è megliu avruzzà. Questu ferà possibili di dorme pacificamente, è vi salvià u sistema nervoso di u zitellu è a toia. Inoltre, ci sò assai prublemi, u zianu hè preoccupatu, i gasi sò excruciati. Per pudè alivià u soffrenu, pudete mette un diaper celofale nantu à a vostra prisenza, è strochè a to manca di urariu. Ci sò parechje manere, ma l'unica vera, mamma hà elettu per u so propiu figliolu.

Cù quattru misi, i rializazioni di i so figlioli, i genitori è i parenti si raligraranu. A meza annu, u zitellu averà imparà per esse à u so propiu, è ghjè d'interessa di ghjucà. Un novu stadiu in a vita di a famiglia sana principia, quandu u zitellu ampara à miravule. Allora cammellu. Intiressiu in u mondu chì ci hè digià hà anch'elli. U zitellu vulerà sapè di tuttu, è cusì ellu parla. Quanti quistioni seranu: perchè, perchè, è cumu? È per tutti i grandi vittori, i piccule scunfitti serà guardatu da e persone più caru. E più impurtanti, anu da esse sempre.

A più impurtante per u sviluppu sanu di u zitellu, a cura di a mamma. L'uggerezza hè a vostra prublema per u zitellu. Malgradu l'ultime tecnulugia, nimu hà ancu capace di vene cun un analogu di u latte materno. Ùn àbbia paura di stretch marks è di altri taglioli dopu à partitu è ​​a manghjà. Dopu tuttu, per ogni mamma u più impurtante hè di dà nascita è di crià un zitellu sanu. Dà tutti i vostri amori à i vostri figlioli, senza rinu, è crede à mè, in l'avvene avete ricevutu ricenti. Una persona cumplicata, indipendenti è digna.