Chì duverà un zitellu puderia falla in un annu

Ùn avete micca u tempu di parchete cù un ochju, chì u zitellu da una borsa di 50 centimètresi in daricate una piccula, ma di l'omu pocu prutivamenti prestitu. A so altezza è u pisu cambiatu 1,5 è 3 volte, rispettivamente (per suprattuttu, hè una lectura mediana è ùn sia scuraggiatu se u vostru figliolu ùn si cadece in i reguli, perchè noi ogni individuu)!

Se per a prima volta, i ghjorni di a vita, u to babbu hè stata cun una testa grossa, un corpu pettu è persternii longi, da quell'ora l'annu era tuttu in regula à u normale:

In più, in u primu annu di a vita, i primi denti si sò chjappu in u zitellu, è da l'annu u so numeru righjunghji 12 (in regula 8 incisori è 4 molars). In più di u latte maternelle, un annu chì u zitellu hà pruvatu prima assai - hè vegetale, frutti, prugne è carne. A so dieta hè diventente più diversa, è hà digià addistratu u so gustu è e preferenze. Parechji parenti tenevanu diurnati di u primu annu di a vita di i so figlioli, cumu scrive risponenti mensu in u pesu, in u crescita, è in generale tuttu u novu chì hè stata cumparatu in u zitellu (questa hè a reazione à l'introduzione di l'alimenti cumplementari è u tempu di dentru, è i primi sonori è e parolle chì dicenu migghiuni , etc.).

Allora chì duverà un zitellu pudarà fà in un annu? Ma immedatuamente, vogliu fà una riservazione chì i medichi di indicatori per i zitelli i tutti i zitelli è tutti i zitelli sò sviluppati solu da u so riloghji biològichi è ponu incuccià cù altre zitellu per literalmente in un mesi.

1. Get up without help on the legs. A maiuranza di i zitelli cù 8-9 mesi pò esce per elli in u pedestalu è ghjè prumove di caminari nantu à u muru, da l'annu, in regula, i babori cun tranquillamente, è senza sustegnu, da una superficia uniforme, intruduce.

2. Indipendente camminendu. À a fine di u primu, principiu di u seculu annu, u zitellu apreva à camandà indipindente, assai zitelli, avè maestru camminendu, anu sempre preferitu di rossu. I metudi di rastreu sò dinò megliu, ùn hè micca solu un modu di trasfigurà, ma dominiate certu cumpetu, includenu turni di a testa è a pelvis, è u fustu è e spalle. Crawling hè ancu assai impurtante in u sviluppu di u zitellu è ùn deve micca miss this stage, perchè "per quattru" u vostru babbu hè più cusetu è "più stabile" ca l'equilibrio di dui pedi. Ùn ciucciate micca u fugliale, fate più forte è acquistà cunfidanza in sè stessu, avete solu bisognu di una cosa - per avè pacienza è incuraghjenu i sorri. Inoltre, sì ancu u babbu hè già caminatu, ùn averghjene micca soprapiù, per via di cundizzioni eccessivi, pò esse una curvatura di e gammi, è di caldi constante, chì nimu pò esse senza, ùn esaltà u scantu di caminari.

À l'età, u caminu di i vostri migghiori sò allora verificatu, se i primi passi da i zitelli sò largamente fatti cù passi stessi, cù i giglii è i brazilli anzi fora, in u futuru hà da cumincià a trasfurmà in un novu modu: fendu chì dalle a manigli in i coddi è pressu à u troncu, è alluttatu i peri in i ghjinochji. U camminu sarà più manuvrabbli, u to figliolu ùn sia micca solu di pudè spustamentu di avanzaru, ma ancu avanti cù a so back and turn, versu u ghjocu chì interessava da ellu, è ùn avete micca u tempu di retrocede, chì u to pocu ùn solu ùn passassi, ma ancu run, and climb and down the stairs.

Ùn vi scurdate di a sicura. À i primi tentattivi di fà i primi passi, avete bisognu di rimessu tutti i ghjoculi chì ci mettenu in terra. Sè pussibuli, sguassate l'articuli di cuddetta o l'insulated using fixers in silicone. A superficia di u pianu deve esse livellu.

3. U zitellu deve avè una idea di a pignatta. Sò vulete fà una riservazione, hè di avè una idea di l'olla, è ùn ne necessariu ùn esse dumane per ellu stessu, perchè ellu hè sempre troppu picculu, ma ùn hà micca pigliatu assai, è ellu dumandassi per ellu stessu. Quandu u zitellu hè insignatu à "vase di notte", ùn fate micca u fraranu quandu ore à l'ore, u primu tentativu di cultivà nantu à a pezza si deve esse cuminciatu dopu à dorme, o una ore dopu di manghjà, ricordate chì u zitellu sull'insegna à circa à u stessu tempu . Se u nostru fiore si resisteghja, ùn a forza micca, altrimente, principià per avè percive u "prugettu" com'è postu per u punizioni, ricordate chì alcuni innovazioni fugliate emozioni pusitivi in ​​i vostri migghiori. À i primi successi hè necessariu di prumutearte u fugliale, perchè hè cusì impurtante per ellu sapè chì i so parenti sò fieri di ellu è chì hà fattu tuttu ciò chì hè bè. Solu emozioni pusitivi è di pacienza pò cambià in muntagna in stu difficult, but necessary business. In u nisunu casu avissi una catastrògla esse disposti, se de sternu u zitellu hà imbuttatu i so pantaloni, ma per vede chì ùn avete micca cusì bè, avete bisognu, ma in una forma più robusta, senza chiancià è culpando.

4. Ripetiscenu certi movimenti adulti. I zitelli à questa età, cum'è sponges, avè assòrbinu tutta l'informazioni, sò disposti à toccu e mani in Soroka-Beloboku, ponu un cube in un altru, cum'è pare palesanu.

5. U so zitellu deve esse prubabilmente tastate da a tazza senza a vostra aiuta. Di solitu, i zitelli sò assai curiusi è pruvate imitate l'adulti in tuttu, è, sicuru, volenu sapè tutte sse più rapidamente. I primi tentattivi di fassi acquicchi nantu à u so propiu, cum'è a solitu, finiscinu cù un vucale banale di ognunu è tuttu, perchè è saraghju paci è secu.

6. Sapete è vede tutti i membri di a vostra famiglia. Di solitu un annu avà u ricurdate assai è fènduli cumu cun l'infermiera è i duttori chì anu da fà per accidenti à a so specialità. Ma e persone anu vistu spessu, chì vive è ghjucanu cun elli, si ricordanu è amare bè, per quessa trattà u so babbu è a mamma è Sasha cù a so soppa cù piacè; Turnate à elli quandu si dumandanu di fighjà quì a mamma o u babbu hè.

7. Cumprendi è cumplete i semplici esigenti di i genitori. Questu hè ancu unu di i fatturi chì un zitellu deve esse capace di fà in un annu.

8. Dìitu di paroli semprici. Accuminciannu di l'età di sei mesi, parechji babotti giò di ddi discritti, aspittaghjani è amati comu Mamma e Dad. È u più vicinu, u più largu è più largu, u so vocabuli diventenu. In un annu, u zitellu generalmente hà 30 tradizione in a so vita cumuna, questu hè mare, pane è di bè, è hè necessariu, è ci hè, cunigghiu, è wow ... ... cume u più cumunate cum'è u zitellu, cresce l'espansione u so vocabulariu . Insegnassi à u to figliolu à sente i sona di a natura, perchè sò assai diverse è interessanti.

Ma ùn scurdate micca chì ogni zitellu hè ndividuale è ùn deve esse micca uguali à l'average. Ricurdativi - u to figliolu hè u più chjucu, u più amatu!