Moda di u piu di 2014: stili, culori, decoru

Malgradu u fattu chì hè sempre invernu, assai zitelli sò di pensà à chì tipi di scarpi sò moda è eleganti in u 2014. E donni di a moda, dopu avè lettu stu articulu, pudete amparà nant'à i novi tendenzi in u mondu di i scarpi.


In u novu annu, à l'altitudine di pupulazione saranu pezzi di pezzi di loafers, a qualità di qualu sò assai "lingue". In i cullezzione di couturiers eminenti, mudelli mudificati in u stilu di i seventies prevalunu, cusì tutti i donne possu facilmente truvà specje eleganti nantu à i tacchi toni caduti, ricchiati cù banditi in rimbombante, sardi grande è chjuchi di metallu cù un dà. Grazie à quelli aghjunte, i loafers si trovanu assai impressiunali è eleganti. In quantu à u materialu utilizatu da i diseggiani per a cusgitura di sti prudutti, naturalmente, u lattice naturali face di u principiu, però, mudelli di artighjanali cu l'effettu di "antica" ùn sò micca micca freti in cullettimenti di disinfettori di moda.

Trend 2014 - calzini femine cù l'attraversi nudi sbagliati è i tacchi altivi fini, ideali per creà numerosi imagines, per esempiu, eleganti, rigurusi, romantichi, etc. Avete micca lasciatu i disinatori di moda è un stile retro cù i so taccu massivu di figura in forma di una bola, un arcu, un vetru è un stimu rigulamentu senza cambiu. Ancu u fattu chì e so cumpagni s'assumiganu cum'è si sò ghjunti da u "troncu d'avutra", anu da esse assai populari in l'annu currentu trà fashionisti chì vincenu micca aspettu.

I battelli di coghju sò l'unicu mudellu di scarpi chì ùn passarà mai più di a moda. In a nova tempesta, sò presentati in una varietà forme, perchè e diventate pò diventà micca solu cù specimens classici, ma ancu cù prudutti cun nostri nopti longu è neat redondee, i tacchi di e quali anu una durata di 5 à 15 centimetri. In modu, in u pianu più altu di u Olimpu in u 2014, ci seranu "barche" adornatu cù boni arcu, aghjunghjenu una figura di tenderness cù u romanticismu, è mudelli ricchiamente decorati cù fiori artificiali, cintes satin, inseriti u bċejjeċ ta 'kuluri.

In quantu u culore di i scarpi, pertinenti in a nova stagione, ùn ci hè micca limitazione per i diseggiani, perchè qualsiasi giovane hà sappiutu sceglie u cane di sapori in u so gustu. Modest, forsi, in particulari cum'è un sapori unicolariu di i toni classicici, per esempiu, u biancu, tutti i tonalità di marrone è grisa, beige è biancu, ma e amiche chì amare scandalous images - più specimens originali chì sò o culori satuati brillanti o stampati interessanti .

In particulare pè e donne chì ùn vulianu "sferisce cù a folla", i disinfettori di moda custruiscenu scarpi cù mudelli inuditori. Parlà da elli un pocu più.

Calce in un tabby

Disconcilii prumettenu chì u prublemu di a nova staghjunalità sarà calzini cun un stampatu nìmolu è biancu in forma di un chessboard. Tali mudelli sò perfettamenti simili à un vistitu di cummerciale di u culore classico: nìvuru, biancu o grisu, è à l'ornamenti lacunai di parechji tons pastel.

Calzature di culore rosso brillante

Se u to vestitevamu ùn hà micca vistimenti russi, da 2014 hè u tempu di cumprà. I mudelli di u culore rossu pò esse disprezzatu cù quasi tuttu, almenu cù un vestitu cortu natuvulu, almenu cù un sarafanu chì allargate, almenu incù jeans fissure è ancu cù vestiti "kizhual" è "safari". A strada, in a tendenza ci sò e scarpi fatti di pezzu di genuine di qualità, cusì da suede, nubuck, tessuto.

Calzature cù imitazioni metalli

L'oro, l'argentu è u bronzu forsi forsi i culori di più muderni di u 2014, ma u calzari cù qualsiasi tintitu metallicu ùn sò micca menu relighiali è in u dumande. Tali prudutti ùn ponu aiutà attruranu l'attinzioni di l'omi à i pedi di u so pussessore.

Cumu hè statu dettu prima, qualsiasi fashionista in u vechja annu sia l'elabure di i so scarpi, basatu solu nantu à i so preferiti di gustu, ma cumparatu di l'altru articulu, si deve sempre ricordu chì in 2014, duie tendenzi seranu rilevanti, chì dicenu chì i scarpi avissiru duie harmonizà cù l'ind'i quantu possibili, ùn solu cunnessu u so culore è a pruduzione, ma ancu avà finatu, o cuntrastanti cù ellu, appare in l'imagine in a forma di un "spice" brillanti.