U rolu di un nome in a vita di una persona

Quale pregunta chì duvemu dumandà, dopu avemu da scupraru se a picciotta era natu in una famiglia o un picciottu? Hè veru: "Chì era u nomu?" Perchè chì hè impurtante per noi? Perchè sapemu chì u nome tenenu significatu in a vita umana. Ma chì gustu?

U nome hè un tipu di risposta à a quistione "chi sò?" è più impurtanti "chi sò?". Pregu u babbu: "Quale hè?" - e ellu, probabbilmente, rispose: "Sò un zitellu", o "Sò Kolya". A futura vita di ogni persona in a parte più grande determina u so sexu, ma u so nome in questu prucessu ùn hè micca l'ultimu valore. U permetterà u zitellu sienti psicologicamente per una persona, chì hè un fattore impurtante in u sviluppu. Dunque, i nostri antenati assignanu un rolu especialu à u nome in a vita umana.

In i tempi antichi era creatu chì u nomu predetermina destinazione. Finu à u XVII seculu in Russia, u nome veru di u zitellu à una certa età era statu oculatu da i so genitori. Per affruntà i zitelli utilizateanu nomi cattivemi è alcune. Questu hè stata fattu per u scopu di pruvà à incunificà l'spiriti maligni è l'Angelu di a morte, chì un occasione venenu à i figlioli.

Ùn era abituale à dà u zitellu u nome di unu di l'abitanti di a casa. E persone cridètenu chì questu puderia riesce à a morte di l'helper, chì e forzi vitale passanu da passà à u natuvulu. Se una persona muria prima, in u paese, nimu hà datu i so figlioli u nome di u mortu, perchè era micca cridutu chì u zitellu puderia esse trasferitu à u pratendu disgraziatu d'un altru.

Se una persona cambia u so nome, cambia u so destinatu. Per quessa, una persona chì hà dicisu di andà à un monasteru è piglià tonsure, rifiutà a vita sana u munnu è u nome mundiale. U cogname di a persona hè a so cunnessione cù a famiglia, u patronimu hè a so famiglia, ma u nome li dà un protettore è patronu.

Sicondu u psicoterapeuta in inglese Trevor Weston, ci hè una cunnessione diretta trà u nome di u zitellu è i so teme, i cumplicati è u caratteru emeritente. Per esempiu, e persone chì i nomi sò rari o dissonanti, sò più prubabili di rivoluzioni è attaccati da i so parenti in a zitella. È i ricerchiaturi americani truvaru una regulezza in l'evaluazione di i prufessori di l'università da i studienti cù certi nomi. E ragghi di boni nomi, per regula, ùn anu micca successu di ricunniscenza in a promozione è in l'affari in generale, ma anu pussibule bè cù l'aiutu di vene in l'attività show.

Hè cume chì ogni nomu hà u so propiu significatu, chì determina u caratteru di una persona. Per esempiu, sicondu i risultati di a ricerca, u nomu "Tatiana" in a maiuranza sò subconsciousemente assuciatu di culore rougescu, cun periculu, ansietà è agressione. Per quessa, i purtatori di u nome spissu spessu l'aggressioni, chì spessu porta à u fattu chì "Tatyana", crescente, anu un caratteru imperiu, robuste è assertivu. Ma u nomu "Elena" in i sugetti chjamati associazioni cù un culore biancu, cù a femminile, sottumissione è dulcezza. Per quessa, a reazione di cumpurtamentu cun elli hè appruvata è, per via, e chjovi cù questu nomu criscinu in cundizioni psiculogichi caldi.

A percepzioni di un nomu hè ancu influinzatu da u so fondu foneticu. Per esempiu, in russu, un rari trova a lettera "Ч", è i lettie "Y", "Y" è un signu fissamente spontatu. Inoltre, questa fonetica hè inherente à i nomi russi - per esempiu, in tradizzioni inglesi, i zitelli sò spessu chjamati "Charles" o "Richard" è, in regula, micca nunda di malu cù i zitelli.

In ogni casu, se u nome daveru per qualcosa raghjone ùn hè micca cunvene per voi, in seguitu cumu a legione di numerosi paesi CIS, pudete cambià u vostru nome. In ogni casu, pensate à duie volte - i Ghjudei crieran chì per cambià u vostru nome, offre a raconazione cù i vostri parenti.